Zijn er hier vrouwen die ook langdurig ongesteld waren? Het is bij mij nu al 5 maanden non-stop, de ene dag een half inlegkruisje en de andere dag een tampon. Het is dus niet veel, maar het stopt niet en wordt ook niet erger. Ik kan er maar weinig info over vinden. Iemand met dezelfde of soortgelijke ervaring? Ik ga volgende week even naar de huisarts hiervoor. Vind het zo gek!
Ik was nadat ik de eerste keer stopte met de pil 6 weken non stop ongesteld en toen werd er ingegrepen door een Primolut kuur, dus anders had het misschien ook wel langer geduurd.
ik ben ook een half jaar lang non stop ongesteld geweest. maar ik had de mirena spiraal. verschrikkelijk. doe dat nooit meer!! ik had daarvoor altijd een regelmatige cyclus. maar zat al vroeg aan de anticonceptie. ik was 7 jaar toen ik voor het eerst ongesteld werd. en het was ook gelijk ontzettend hevig. ik moest dus vanaf dat ik 9 jaar was aan de pil. ze wilden dit nog langer uitstellen door mijn leeftijd maar het was voor mij niet meer te verdragen. Helaas werkte de pil niet echt goed kreeg eerst microginon daarna de jasmin en toen moest ik ermee stoppen omdat ik vaker ongesteld werd dan de bedoeling was. ik kreeg na 2 maanden een normale cyclus. maar goed ik moest toch anticonceptie hebben en ze hadden me het spiraaltje aangeraden. ging het eerste half jaar goed en daarna een half jaar non stop ongesteld. dit kon volgens de huisarts gewoon voorkomen en was dus niks aan de hand. aangezien de pil niet werkte moest ik het hier maar mee doen. na 6 jaar heb ik het spiraal laten verwijderen wegens kinderwens. inmiddels 1.5 jaar verder en een onregelmatige cyclus sinds kort. gebruik je anticonceptie? of niet... anders zou ik toch echt even langs je huisarts gaan en een doorverwijzing vragen
Ik zou even een afspraak maken bij je huisarts of gyn met deze aanhoudende klachten. Mss een idee om n uitstrijkje te laten doen? Niet om je bang te maken of iets, maar ik denk wel dat je er echt even naar moeten laten kijken.
Ik heb eens 9maanden aan een gevloeid. Maar dit was toen ik een implanon had en kwam doordat mn baarmoederslijmvlies te dun bleef en dus steeds een beetje scheurde waardoor het bleef bloedden. Ik zou in beide gevallen (anticonceptie of niet) naar de huisarts gaan. Het hoeft niks ernstigs te zijn maar t kan dan misschien wel gestopt worden. Want dit is erg vervelend voor je.