primolut

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rensie, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi meiden,
    heb vorige week maandag t/m zondag primolut geslikt. hoe snel werden jullie daarna ongi?
    verder is mijn temperatuur echt heel hoog, komt dat door primolut?
    op mijn kaartje kun je het zien...
    iemand ideeen?
    [​IMG][/url][/img]
    bedankt rensie
     
  2. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Ik werk na 3 dagen ongesteld. Ik geloof dat tussen 2 a 4 dagen het gemiddelde ligt, maar heb ook wel eens van een week gehoord. Je hoge temp komt waarschijnlijk door de Primolut. Hier zit behoorlijk wat progesteron in wat je temp doet stijgen.
     
  3. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    trouwens, ik had een kuur van 10 dagen. Jij van 7? Misschien dat het dan wat langer duurt. Succes!
     
  4. moest jij bij die 10 dagen ook 2 pillen per dag slikken?
    ik moest 7 dagen op 2 momenten per dag een pil slikken...

    rensie
     
  5. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ik had 3 pillen die ik elke dag moest slikken. Ben je al ongesteld?
     
  6. nee nog geen druppeltje :(
     
  7. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    misschien dat het toch langer duurd omdag je zeven dagen moest slikken en 2 pilletjes. Maar dat weet ik niet zeker hoor! Ook geen gevoel dat je ongesteld moet worden? Anders zou ik je gyn even bellen
     
  8. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    hai, ik ben net gisteren ongi geworden na primulut N. 10 daags, op 4e dag na kuur ongi geworden, met alles erop en eraan:)
    Ik ben zoooooooooo blij, ik hoop dat jij ook snel ongi zult worden!

    ps ik vond het zelfs leuk om tampons te kopen, haha
     
  9. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    fijn meid! ik weet precies hoe je je voelt! :)

    wat is nu de volgende stap? ga je met hormonen beginnen?
     
  10. Taliaa, snap hoe je je voelt! hoe moet jij nu verder? wat ga je doen? hormonen ofzo...
    ik wacht tot zonsdag (week na laatste pil) als er dan niks is ga ik bellen....
    liefs rensie
     
  11. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    even uitleg over hoe het bij is is gegaan.
    jan gestopt met pil, toen 3 cyclussen gehad en toen dus 120 dagen niet, dwz wel steeds rood/bruin verlies, dan weer daaaagen wel, dan weer even niet, elke keer dacht ik: nu is het echt gestopt en dan dacht ik weer: nu zet het door en word ik ongi. en zo heb ik 3 maanden doorgesukkeld.
    uiteindelijk toch naar dok gegaan en hij vermoedt dat het puur hormonaal is, van het "ontpillen"
    Dus hij verwacht dat er verder niks aan de hand is, mijn baarmoeder wordt nu door deze "ongi" goed schoongemaakt en hij verwacht dat ik hierna gewoon weer een eisprong heb:)

    Dus hoe wij nu verder gaan? we gaan er helemaal voor deze maand!:) ben blij dat wij ook weer echt aan de klus gaan. zeker nadat de dok zei dat ik echt wel gewoon een eisprong heb en weer ga hebben:)

    Dat is mijn verhaal:)
    dus gelukkig geen hormonen op dit moment voor mij:) als ik na 6/7 weken uit mezelf niet weer ongi ben geworden moet ik terug komen en krijg ik een inw echo, dus......spannend:)

    ik hoop dat je vlug ongi wordt rensie, maar dat zal echt wel hoor! duimduimduim
     
  12. ik hoop voor jou dat het nu vanzelf goed opgang is! succes!
     
  13. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    en Rensie? hoe staat er ervoor?
     
  14. nog geen spatje bloed te bekennen :(
    2 dagen geleden wsel kramp en gister rare steek, maar verder steeds niks...
    vind het maar raar hoor!
    liefs rensie
     
  15. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    balen meid! hoop voor je dat het alsnog snel komt! Misschien anders een testje wagen? Je weet het immers nooit....
     
  16. met een testje wacht ik nog even... heb toch ergens het gevoel dat het er aan zit te komen...
    geduld aaaahhhhhhhh! :D
     
  17. nu weer ff een update...
    is nu een week sinds laatste primolutpilletje, nog steeds geen ongi en wel hoge tempen...
    dus ga morgen maar naar de gyn bellen als er dan nog niks is...
    zit dan ook volgens tempkaartje op 14 dpo...
    liefs rensie
     
  18. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    ik hield ook een hoge temp na primolut. Zelfs de dag nog dat ik ongesteld werd. Ik voelde mijn menstr. ook haast niet aankomen, twas er ineens en alleen de eerste dag deed erg veel pijn.

    Goed idee om je gyn te bellen. Misschien dat je anders even mag komen voor een echo.
     
  19. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    rensie ben benieuwd wat je lichaam doet en wat de gyn zegt succes!
     
  20. senne en zano

    senne en zano Actief lid

    24 dec 2006
    120
    0
    0
    kinderverzorgster
    roeselare
    ik hoop dat jullie wat kunnen helpen!

    ik moest effe geleden ongi worden! na de geboorte van mijn zoontje ben ik ongeveer altijd regelmatig maar deze maal blijven ze uit
    ik had 3 pilletjes gekregen van mn HA na 2 negatieve testen om mn ongi te laten doorkomen! zonder resultaat! zaterdag morgen ben ik begonnen met andere (primolut forte) en dat moet ik nemen tot woensdag als ze tegen vrijdag er dan nog niet zijn moet ik een bloedonderzoek hebben
    sedert die pillen heb ik wel pijn ter hoogte van de eierstokken en de baarmoeder! de Ha zegt dat da normaal is

    wat denken jullie! begin echt schrik te krijgen :(:(:(:(:(:(:(
     

Deel Deze Pagina