ik zit eigenlijk met een probleempje ! heb nu 2 dagen echte ongi pijn , ik heb pas 1 april een afspr bij de vk . denk zelf dat ze daar geen echo maken want ze hebben die appartuur niet. heb echt het idee in me hoofd dat t heleaal niet goed is en daardoor rook ik weer steeds meer ik wil dit niet vind t zo moeilijk. kan iemand me zeggen wat ik moet doen ? miss de vk bellen vragen of ik eerder kan komen ?
Hoi lisa, Ik begrijp dat het heel spannend is maar het astige is, is dat er nu nog heel weinig tot niets op de echo te zien is. Het beste is tussen de 8 en de 10 weken maar je kan wel vragen of je met 7 weken kan komen. Dan kan je het vruchtje (koffieboontje) zien en een hartje zien kloppen. De pijn die je voelt hoeft niet negatief te zijn een groeiende baarmoeder geeft ook een menstruatie achtig gevoel en kan steken geven in de zijkanten van je buik. Imke
bedankt voor je antwoord t geeft weer wat moed . had 1 april al een afspraak staan dus moet die gewoon op me gemak afwachten. tis ook beter als ik een hartje zie want als ik die nu niet zie word ik nog meer onzeker.