Hè meiden, Gister de terugplaatsing gehad van 2 embryo's en nu dus pas net op het wachtbankje. En vind t nu al spannend!! Wie zit momenteel ook in de spannende wachtweken of wie neemt er snel nog meer plaats? misschien kunnen we elkaar er doorheen slepen Het verlengde wachtbankje is een topic over meiden die zwanger zijn na vruchtbaarheidsbehandeling. 'vroeger' was er een gewoon wachtbankje topic en van de zwangere meiden daarvan is een verlengde wachtbankje gemaakt. Mijn topic was dus bedoeld voor meiden in de wachtweken en niet voor zwangere meiden na de wachtweken!
Even up want hij was gesloten omdat er wat verwarring was met t verlengde wachtbankje Zitten er nog meer meiden in de wachtweken?
Spannend Chantal!! Mijn Testdatum is 3 maart maar NOD is 28 feb. Maar door de hormonen die ik nu nog gebruik kan dat wat langer duren... Vorige keer was ik de eerste dagen wel relaxte maar nu zijn er pas 3 dagen om en ben me al aan t bedenken of ik echt wacht met testen tot 3 maart of misschien toch paar dagen eerder ga testen.... *zucht*
sterkte wachtende, ik moet morgen voor echo, en dan hopelijk pregnyl zetten en dan kom ik gezellig voor de 1e keer bij julile op het wachtbankje! mag dat?? ik vind het zoooo eng...
Balen zeg Wachtende!!! Sween spannend!! Krijg je ook IUI? Dit is onze 2e ICSI pogin. Hierna dus nog maar 1 kans op een broertje of zusje voor onze dochter. Bij haar was t ook de 2e ICSI poging raak dus we hopen dat we dit keer weer geluk hebben.... Nog 11 dagen....
Wachtende wat balen. Sween wij kennen elkaar maar een wachtbanktopic is opzich ook leuk! Sinja had je ook cryos bij de eerste poging? En je krijgt bij een 2e kindje dus gewoon weer 3 pogingen vergoed?
Chantal nee, heb nu voor het eerst van in totaal 4 pogingen een cryo! Nu 1 cryo, helaas overleeft maar 50% het ontdooien, dus hopelijk zit die van ons bij de goede 50%. Nou ja, hopelijk is het (voorlopig) helemaal niet nodig natuurlijk Als je langer dan 12 of 13 weken (weet het niet precies meer) zwanger bent, begint de telling weer opnieuw. Dan krijg je weer 3 pogingen vergoedt (dit jaar dan tenminste nog... ) Dus voor een 2e kindje idd weer 3 pogingen IVF/ICSI.