Hey Zondag is mijn nod en ik voel al een dag of 3 enkele keren per dag kleine prikjes in mijn buik en af en toe ergere steekjes, lage rugpijn. Wie heeft dit nog gevoeld. Ik denk dat ik zwanger ben Groetjes
hee meid, ik hoop het voor je, maar ga er niet alleen vanuit door dat je prikjes hebt in je buik.... Ik hoop het voor je hoor! Succes met testen binnenkort!
Ik had het vorige ronde ook en ben gewoon ongi geworden. Deze ronde heb ik het gehad tot ik een blaasontsteking kreeg vorige week, dus het wil niets zeggen.
Ik heb het ook gehad en heb geen kans gehad om zwanger te raken (geen eisprong), maar ik denk dat het de darmen zijn.
Hey Bedankt voor de reacties. Zou kunnen dat ik ook niet zwanger ben, weet het niet. Mijn darmen zijn het wel niet, want ik heb dikwijls krampen en last van de darmen en voel heel duidelijk het verschil. Veel honger heb ik ook en na het eten mijn maag zo raar. Is afwachten hé. Die lage rugpijn en steekjes in buik en lies had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochter, andere verschijnselen had ik toen ook niet. Vorige maand voelde ik erge buikpijn en rugpijn, maar niet de steekjes in onderbuik, heel laag en lies, en niet zoveel rugpijn. Het is anders nu. Groetjes
ik heb alleen maar prikjes als ik zwanger ben. Het zijn bij mij van die kriebelende prikjes. Een heel vreemd en apart gevoel. Succes en hopelijk ben je zwanger!
Hey Trees: ik voel het ook zo aan, precies of het kriebeld, jeukt binnenin en als je er dan over wrijft is dat plekeje zeer gevoelig, was dat bij jou ook. maar ik voel het soms maar 1 keer op een dag en soms 2 keer. Bij mij was het boven mijn schaambeen bijna in het midden. Ik hoop het ook, maar ja is het niets, dan gaan we naar de volgende ronde hé. Wat ik ook al gehad heb de laatste dagen is een lichte druk aan mijn treze haha Groetjes
ja ik heb het ook niet zo vaak gehad. Soms een dag niks en soms op een dag een paar keer. Bij mij zaten ze vooral zo 10 cm onder mijn navel. Ik kan me niet herinneren dat het bij mij extra gevoelig was. Toch heb ik het alleen maar gehad als ik zwanger was en dat lijkt mij in ieder geval geen toeval. Wanneer mag je testen? En die lichte druk herken ik wel
Hey Mijn nod is zondag, ik ga zaterdagmorgend een testje doen. is hij negatief wacht ik af en doe ik nog een test maandag of zo als ik ondertussen mijn duiveltjes niet heb. Zeg proficiat trouwens hé, was vergeten te zeggen. Hoe voel je je nu? Hoe ver ben je nu? Je banner is weg Groetjes
Dat had ik deze maand voor het eerst. Ik dacht ook echt dat ik zwanger was. Had ongeveer een week voor nod echt steeds gekke pijnscheutjes links en rechts onderin mn buik en ook net boven schaambeen af en toe. Had ook gekke steekjes onder mn navel en dat heb ik wel eens gehoord bij vrouwen die zwanger waren. Dit heb ik nooit eerder gehad. Nou zakte eergisteren ineens mn temperatuur, maar ik bleef die steekjes houden en kreeg ook last van mn onderrug 3 dagen voor nod...maar ja, ben toch ongi geworden. Dacht t al door temp. Maar eerst dacht ik dus ook echt zwanger te zijn. Hoop voor jou dat je wel zwanger bent, maar helaas kan je lichaam je heel vaak voor de gek houden. Zoveel dingen die bij een zwangerschap horen die horen helaas ook bij menstruatieklachen...
Mijn banner is er weer . Vandaag exact 6 weken! Succes met testen zaterdagmorgen. Misschien een tip? Gebruik de goedkope kruitvattesten van 2 voor 5 euro. Ik heb al heel wat testen versleten, maar deze zijn gevoelig, goedkoop en geven nooit valse streepjes! Ik heb er zelf een week voor nod al positief mee getest
ben ik ook geweest en die verkochten alleen die per stuk die ongeveer 7 euro zijn. Misschien volgende keer beter, ik ga nog wel een keer langs. Heb nog tijd zat...helaas haha