Omdat wij voor ons eerste kindje 5 jaar bezig zijn geweest in combinatie met 12 behandelingen (10x IUI, 1x IVF en 1x ICSI), hebben we ervoor gekozen om vrij snel voor een tweede te gaan. Dit omdat we ook nu weer afhankelijk zouden zijn van ICSI en de slagingskansen alleen maar dalen als je langer wacht. Toen onze meid 10 maanden oud was, zijn we weer begonnen en dat is in een keer gelukt! Het leeftijdsverschil zal ongeveer 20 maanden zijn.
Ik hoop eens eindelijk zwanger te raken van onze eerste.... dan pas spreek ik over een 2de Maar goed, als wij het voor het kiezen hebben dan zou ik wachten tot dat onze eerste spruit een leeftijd heeft bereikt van ongeveer 2 jaar.... wil eerst even genieten voordat er direct een 2de erachter aan komt.
wij hebben afgesproken dat wanneer we zwanger zijn van de eerste, en deze spruit is geboren, dat we dan niet al te lang wachten met de 2e, gezien onze leeftijd en gezien we nu ook al een tijdje bezig zijn. Ik heb 1 jaar ingevuld..
Het moet allemaal nog, maar na ruim 6 jaar gaan wij alsnog voor de tweede. Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil erg groot (mijn zusje en ik schelen 5 jaar, en we hebben echt niks met elkaar. Dat zal echter niet alleen van dit verschil afhankelijk zijn). Toen ik zwanger was van mijn eerste was ik er nog niet klaar voor denk ik. Dat komt mogelijk doordat ik nog studeerde, net samenwoonde en psychisch nog niet voldoende gerijpt was om voor zo'n grote verantwoordelijkheid te staan. Inmiddels wel, wel met een andere partner, kijk ik er op een hele andere manier tegenaan dan 7 jaar terug! Op een volwassen manier denk ik. En gezien mijn zoontje baby's helemaal geweldig vindt, komt dat verschil wel goed! (Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat al die jonge meiden in mijn beleving nog te jong zijn. Ik heb dat persoonlijk zo ervaren ).
onze kleine vent is nu 10 maanden, we hebben afgesproken er volgende maand weer voor te gaan, dan is hij ruim 11 maanden, heb dus 1 jaar ingevuld...
onze 1ste is al bijna 2jr en we zijn al een jaar bezig om de 2de te verwekken. Maar we wachten nog steeds op ons klein wondertje. Helaas heb ik al 1x een bbz gehad en een vmk. Maar goed vol goede moed gaan we gewoon verder.... Ik heb nog hoop... Fijn weekend... Groetjes Shez
Onze dochter wordt in juli 3, en we hopen nu op een tweede wondertje... (hoop stiekem dat het al zo is, maar moet nog even wachten... pfffff!)
ik bn nu zwanger van me tweede ik ben nu 6 weken a 7 weken bijna en me zoontje die is nu bijna 6 dus wel laat gr beertje
Ons zoontje is nu 11 maanden haast en we zijn nu in ronde 3... dus hoop een jaar... Vind bijna 2 jaar ertussen wel heel mooi. Zo hoop ik dat ze echt wat aan elkaar hebben. Zusje en ik schelen bijna 7 jaar en nu pas sinds we allebei op onszelf wonen hebben we meer met elkaar..!!