hey meiden @ella hoe is het gister gegaan bij je svader??? wij hebben een luiertas gekocht knalroze echt gewoon super knal!!! hahaha bij de kruidvat hey voor 13 eurie`s,moeders zag hem liggn en ze zag dat het de laatste was,komt ze heel voorzichtig naar mij toe in de winkel zegt ze uhmm cin!! uhhh kijk is deze tas haha ze dacht dat ik hem afschuwelik zou vinden maar nee hoor voor mij mag alles nu lekker knallen whahahhahahij hangt al aan de kinderwagen en steekt mooi af dat paars met roze hahaha!!! verder hebbne we knopjes gekocht voor aan de kast en commode.. zo lief witte vlinders met roze punten erin dus die zitten ook al op de kast nu.. er zaten gewoon van die ronde witte bolknoppen op en ik vond dat echt geen gezicht hahaha. bhang zijn we ook voor geslaagd alleen dat gaan we denk ik volgende week pas halen... @debby haha ik ben benieuwd naar de foto`s meissie zo leuk het eerste hapje!!! hoe gaat ie nu met jou verder??
Cindy , oooh wat leuk!! en knal-roze luiertas!!! en leuk zeg die knoppen!!! staat vast erg mooi, heb je daar ook foto's van? haha dus de luiertas die hangt al! heb je er ook al spulletjes in? zo leuk he om daar mee bezig te zijn! Hier een ongelooflijke rustdag gehad ben zo moe van alles. en mn linkerborst doet nog erg veel pijn. ik ga morgen de huisarts maar eens even bellen. Hoop dat ik er wat voor kan krijgen. bij mn svader ging het wel... al weet je dat hij niet lang meer heeft , dat idee is wel apart! Heb jij vandaag nog wat speciaals gedaan?
De foto's staan er vanavond op (www.ryanroge.blogspot.com) . Zijn erg leuk geworden en het filmpje ook. Met mij gaat het redelijk, ben erg druk met de mannetjes, huishouden en mezelf aandacht geven . @Cindy, wat gaaaaf een roze luiertas, ben erg benieuwd naar een foto .
*meld zich ook* Vorig jaar is er PCO vast gesteld bij mij. Geen idee of ik dit ook al had toen ik zwanger raakte van mijn zoon en dochter. Momenteel ben ik zeer zeer onzeker. ik verwacht mijn menstruatie, maar al wat komt is rozige/roestkleurige afscheiding. Nu voor de 2e keer. De vorige keer was 3 weken terug. Ben zo onzeker over mijn eigen lichaam op dit moment, heb het gevoel dat het mij in de steek laat. Hoe is dit bij jullie ?
hey ella hoezo heb jelast van je linkerborst meiss??? je borst of je tepels ofzo??? ik moet zeggen dat ik nu echt een melkbedrijfje aan het worden ben haha soms zit er zomaar een vlek op mijn trui hahaha nee wij hebben nog geen foto`s gemaakt doen we echt pas als het helemaal klaar is maar van die knopjes en luiertas zal ik morgen wel eens doen ja.. in het felle licht.. nee nog geen spulletjes erin haha zal niet weten wat.. want ik ga dus eerst borstvoeding geven flesjes hoeven dan al niet,want ik ga niet kolven. en de rest moet nog uitgewassen worden.. @deb ik ga strakkies kijken naar d de kleintjes zijn site had het vanmiddag al gedaan maar helaas stonden ernog niet op hahaha **knuffel meiss**
warm hart mischien een testje wagen????? als je het 2 of 3 weken terug ook had klinkt het als een innesteling toch!!
warm hart , ik zou ook zeggen miss even een testje doen!? wat spannend zeg! Cindy , ben benieuwd naar de foto's!!! ik heb ontzettend veel pijn aan mn linker borst. Net onder mn borst. Heel apart hoor , ik vermoed dat het ontstoken is... aangezien ik me ook niet helemaal fit voel. Maar heb geen koorts ofzo. Nee met mn tepels is niets aan de hand! ik ga morgen wel even bellen want wil wel even langs de huisarts. ik kan er niet van slapen , want liggen doet pijn , bukken doet pijn , met bh en zonder bh doet het zeer. etc etc.. zou niet weten wat dit is??? heb dit nog nooit eerder gehad! Dus hoop maar dat de huisarts het wel weet en ik er wat voor krijg. ik slik nu al het hele weekend paracetamol , de pijn verminderd wel , maar is nog wel hevig. hihihi leuk he melkbedrijfje! heb ik af en toe ook ''last'' van... met name snachts! dan wordt ik wakker en zie ik dat ik gelekt heb.. Gelukkig nooit zoveel. Ach het hoort er allemaal ,toch? Je gaat ook alweer richting de 23 weken!!! gaat best snel nu he! mijn ervaring was dat het na de 20 weken echt heel snel gaat. Ik ben deze week alweer 38 weken zal zo weer even verder tv kijken!! fijne avond dames!
ok ik hoop idd dat de dokter weet wat het dan is hoor!! mischien omdat beebje zo omhoog drukt ofzo?? maar ja hij zal nu ookwel ingedaald zijn al toch!! ja jij bent bijna mamaaaaaa!!! haha ik vond het in het begin heel snel gaan en nu gat het steeds langzamer hahahha en jaa heel fijn voor annedore zeg!! zelfs mijn test heeft zo noit geknalt hahaha
cin op een gegeven moment gaat het echt heel snel Ik kom net bij de HA vandaan........ kreeg een heel uitgebreid borst onderzoek , maar er is gelukkig!!!! niets aan de hand met mn borst(en). Dat was een hele opluchting. Onbewust speelt het dan toch in je achterhoofd he wat het wel is... een gekneusde rib! ons kindje is ontzettend druk... dat voel ik ook wel en schopt waarschijnlijk veel tegen mn rib aan. Of drukt er tegenaan. En alles word weker... dus meer kans dat er wat meer pijn gaat doen. Iig krijg ik er niets voor... na ja weet ik ook iig wat het is , toch!? ik zal zo even schoonmaken en daarna lekkere muffins maken!!!! van die lekkere chocolade muffins!!!!! jaaa echt leuk voor Annedore! idd mijn test was ook nog niet eens zo knal test!! ik hoop van harte dat het nu allemaal goed mag blijven gaan. En ga je nog bezig met babykamer?? Ik loop regelmatig even in de babykamer.... onvoorstelbaar dat daar straks een kleintje ligt hahaha ik denk dat ik de wandelwagen-bak ook maar eens ga opmaken! En dan leg ik er plastic overheen. Ons nichtje ligt nog in de wieg (we hebben zo familie wieg) dus denk dat ons kindje eerst maar moet slapen in de kinderwagen, en later in de wieg. Voor mn man is dat erg leuk , want hij heeft er zelf ook in gelegen! echt een familie stuk.
Ella hou het wel in de gaten hoor meis. Bij mij werd ook gezegd dat ik mijn ribben gekneusd had precies onder mijn borst. Maar uiteindelijk was het een zenuw die dus bekneld zat en een hoop bloedvaten etc waardoor ik nu een slechte doorbleoding heb in mijn spieren en die helse pijn nog steeds heb. Misschien is 't bij jou niet zo natuurlijk, maar wel wat om in de gaten te houden.
hey ella meiss.. ja ik denk dat wij eind deze week of ergens volgende week echt gaan beginnen met de beebkamer.. alles staat wel al op zijn plaats alleen het verven en behangen nog hahha. ook ik loop elke dag wel eens op haar kamertje kijk in de kastjes enzo hahaha en dan denk ik er eigenlijk helemaal niks bij het valt gewoon niet te beseffen volgens mij hahaha ik heb foto`s gemaakt van de tas en knopjes komt eraan... @duch ja idd jij hebt dat ook gehad ja,en nu met sporten heb je echt van die pijnen he.. ella meiss goed in de gaten houden he xxxcin
ja?? dat meen je niet zeg!:x dus jij had ook ineens zoveel last van onder je borst? het is bij mij wel precies op die rib idd. Maar dat kan dus ook een zenuw zijn..... nou ze zei al, als het langer aanhoudt of je vertrouwd het niet...dan moet je maar weer bellen. En dat ga ik dan ook zekers doen aan het eind van deze week. Thanks voor de ''tip''. wat vreselijk zeg dat je daar zoveel last van hebt... alsof je nog niet genoeg hebt moeten doorstaan! en juist met sporten wordt de pijn minder. Maar waar voel je dat dan? Overal in je spieren? Of alleen op bepaalde plekken? CINDY , ben benieuwd naar de foto's!!!!
de luiertas haha hij is echt knal he... op foto is niet zo leuk als in het echt hahha... maar hij is echt ruim ook van binnen,en er zit zo`n verzorgingsmatje bij...
oooh wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die luiertas is super leuk!!!!!! en echt idd heel erg knal! volgens mij heb ik dezelfde , maar dan in het zwart! daar zit idd ook een matje bij! En die knopjes zijn ook schattig hoor!!! echt leuk!!!