wat leuk he dat Dinis zo meeleeft!!! hij heeft er echt enorm veel zin in zo te lezen!! leuk hoor!!! hihihi ja dat is nog wel erg vroeg om de kinderwagen al beneden te zetten haha ik ben ook super benieuwd hoe ze eruit komt te zien! vast een heel mooi kindje!!
CINDY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe gaat het met je!!! en met je kindje...!!! ben zo benieuwd! trek je het allemaal nog wat? xx
Hey, wist niet dat er zo een topic was...zie hoop bekenden.... lees ff mee..... hoe het met iedereen gaat!
Antares , zie ik het goed????? wauw wat fijn! gefeliciteerd! wat ben ik blij voor jullie!!! ik duim voor een hele goede echo! wat spannend... kan me voorstellen dat je het ontzettend spannend vind! tis hier erg rustig hoor in het topic! was zo benieuwd naar cindy , dus vandaar dat ik het topic maar weer even opzocht!
dank je! ja hoop ook op een goede echo...en dat het goed blijft gaan. 23e een echo!! mocht wat eerder komen heb ik gevraagd. Laatste wat ik van cin zag dat ze in het 100 plus topic plaatste....ging toen goed geloof ik hihihi.
Goed hoor! Gaat hard... sinds eergister kan ze lopen, al doet ze het nog niet heel vaak, alleen als je haar aanspoort hihi..
hey meiden hier ben ikkkkk ella hier gaat het helemaal perfect hoor.. moppie word vandaag geschat op 2162 gram dus ze is goed gegroeid.. geboortegewicht zal zo tussen de 3100 en 3500 gram zijn ze is ook al helemaal ingedaald en ligt vast.. haha heb er bijna geen last van gehad.. alleen afgelopen zondag hahaha ik dacht dat ik ging bevallen man!! 3x om de 5 minuten zo`n krampen en daarna was het weg.. maandag ook zo`n 2 minuutjes krampen gehad en gister ook dus waarschijnlijk was dit het indalen.. bloeddruk 110/60 en gewoon helemaal goed dus!!! hoe is het met evan???? @miran jeeey meiss ook hier een gefeliciteerd super.. zag je buikkie net is behoorlik flink al voor 5 weekjes hoor!!! @duch ook vanuit hier nog een keertje wat een supermooi meisje hebben jij en l.. echt toppie sweet!!!!!
duch, al lopen! joh dat is mooi! wacht maar, voor je het weet moet je erachteraan rennen hihi. Cin, hmmz...weet niet of ik er zo blij mee ben. Mijn contract loopt ergens in juli af...en wou eigenlijk niets zeggen nog niet tot in ieders geval 12 weken....maar zo...... moet in mijn werkkleding mijn buik in houden..... want werk altijd in avonden en dan is die nog dikker!
indalen cin kan pijn doen....maar het helpt ook je bekken verweken! zodat straks de bevalling makkelijker gaat.....want het word steeds wijder als je beebje vast zit al! schiet op hoor... ben benieuwd naar jullie mokkapuntje...hihi
whahha ja dan is het minder meiss... maar het is duidelijk al te zien dus ja ik heb er bijna niks van gemerkt op die 3 dagen na dan.. vond het wel meevallen dan.. whahha ik vind het trouwens wel heel erg eng om aan de bevalling te denken.. bijna paniekerig word ik ervan.. hoe dichter het bijkomt hoe banger ik wordt en jaa hier ook benieuwd naar ons moccapuntje kan echt niet wachten.. dinis is nu zo nieuwsgierig aan het worden hij zegt al iedere keer dat ze maar komt!!! nee laat ze nog maar zo`n 3 weekjes zitten hoor hahaha
Cindy wat fijn dat het zo goed gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is ook harstikke spannend allemaal hoor! als ik eraan dacht werd ik soms ook wat paniekerig! kan me je gevoel erg goed voorstellen! schiet nu echt op he! he wat vervelend he die voorweeen. Althans neem aan dat , dat voorweeen waren? ik kreeg ze ook de hele tijd... soms werd ik daar erg onzeker van (wel/niet bellen etc) Heb jij dat ook? Duchess , wat leuk dat jullie kleine al loopt! Antares , wat ontzettend fijn zeg! En ook fijn dat je eerder mag komen voor de echo. Kan me voorstellen dat het allemaal erg spannend vind! Hoe vind je man het? he wat balen dat je contract waarschijnlijk niet verlengd word dat zijn altijd van die stomme dingen zeg. Je werkt toch in een winkeltje in het ziekenhuis? Hier alles prima! we zijn allemaal gewend aan de nieuwe situatie. Evan is een super lief jochie en doet het prima. Lekker veel wandelen, en veel foto's maken Het hele kleine baby is er vanaf , maar het is zo leuk om elke dag te zien dat hij weer wat anders doet. Hij lacht sinds een maand ook al. zo schattig!
hey ella.. ja volgens de vk in het zkh gisteren waren het dus indalings weeen??? viel best wel mee dan moet ik zeggen.. nee dinis is wel zo van moet ik de ambulance bellen?? haha super om dat zo te zien bij hem!! zo`n kleine brede (neger) maar oh zo`n klein hartje als het nu om mij of zijn meisje gaat hahaha echt toppie zeg t ie moet ik bellen wat moet ik doen? nee mop ga gewoon lekker werken komt goed.. onderweg 40 x bellen op het werk ook nog eens 40x bellen haha.. heb vandaag wel een ongesteldheidsgevoel maar ook dat trekt elke keer weg. dus jaaa het komt echt heel erg dichtbij nu haha idd het echt baby baby is er wel al vanaf he maar zo leuk dat ze nu wat helderder worden rond die leeftijd.. en lachen is ook zo schattig he haha.. nou we hebben vandaag maar eens de box boxmatras en en matras voor ledikantje besteld en dan zijn we helemaal compleet super.. volgende week ga ik het uisje nog eens een poetsbeurtje geven en dan ishet wachten tot ze zich meld.. spannend..... xxxx