toch wel he ella.. dinis zat een beetje te twijfelen nu over silvino maar ik vind hem zo mooi nu.. ben er al een beetje aan gewend. dus ik zocht gister op een site naar portugese namen hij zei ieeekkk nee silvino is het beste hahahha dus hij is ook om..
prachtige namen meid! en mooi voor halfbloedjes! Wij hebben ook een naam die niet veel voorkomt... jij weet em denk ik wel!
ellaa jaaa ik ga borstvoeding geven haha ook iets wat ik pas sinds vorige week echt wil doen dani ik heb hier een lijst van de kraamzorg gekregen er staat op 12 hydrofiel luiers en 6 washandjes?? dat klopt dan toch niet haha dus ik heb nu 24 washandjes en 24 hydrofielluiers hahahaha en iets van 23 spuugdoekjes 9 slabbetjes
ja als het die is waar jij toen dat topic over hebt geopend weeet ik hem wel ja vind het ook een hele mooie naam..
Daan idd, hydrofiele luiers schijn je nooit genoeg te kunnen hebben! Die moeten wij ook nog even kopen idd. Nou ja, we gaan maandag nog shoppen dus dat moet goed komen. @Ella; Ja ik wil heel graag BV geven! En jij? @Cindy; Ik heb in je naam topic op de eerste gestemd.
hahaha anja die eerste word het hem ook moet je kijken wat een verschil qua stemmen.. ik wilde die naam zoiezo al en dinis was nog aan het twijfelen en nu vond hij hem geweldig!!! en het leukste vind ie nu als we met de angelsound luisteren en beebje is rustig en hij zegt iets dan word ie meteen wakker volgens mij... dan begint hij/zij zo hard te schoppen hahaha echt super leuk
Cindy WHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat heb jij veel!!!!!!!!!!!! nou je bent alvast goed voorbereid hoor!!! ik denk maar zo , als we wat nodig hebben dan zijn de winkels dichtbij! maar heb idd ook gehoord van die hydrofiel luiers kun je niet genoeg van hebben! Cindy , ja die naam wordt het idd!! BV, nee dat gaat voor mij niet lukken.... ik slik medicatie waarbij ik absoluut geen BV mag geven helaas. Maar stoppen met die medicatie is ook geen optie. dus voor ons wordt het FV! Heb al avent-flesjes in huis , de magnetron sterrilisator nu alleen nog wat voeding op voorraad halen!
anja bij de zeeman heb je 3 hydrofiel luiers voor 4 euro of 3 euro en bij de wibra ook. bij de hema altijd 5 of 6 voor 5 euro wij hebben allemaal kleurtjes haha oranje tot blauw en groen en witte met tekeningetjes erop en al.. spuugdoekjes knaloranje en fel goren en roze en blauwe haha maakt niet uit toch
ja ella al sik elke woensdag naar de stad ga nemen we altijd een setje hydrofiel luiers mee en washandjes moeders neemt elke week zowat een pak pampers mee.. dus zo sparen we nog wat op. ok ze heeft nu pas 2 weken een pak mee genomen dus eigenlijk begint ze daar nu pas echt mee
gek om te zien zeg dat ik donderdag gewoon al 20 weken ben hahaha en iedereen al moeder en/of zwanger geweldig... idd voor andere meiden toch weer een straaltje hoop he
ja echt geweldig he! iedereen gewoon zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou ja iedereen.... behalve Annedore! Zij nog niet helaas..... Hoop dat zij ook snel zwanger mag zijn!!
ja is idd wel heel handig wij hebben nu 4 pakken newborn en 2 van nummer 1 kruidvat luiers zal wel goed zijn toch?
ja zit haar ook niet mee he laatste keer had ze eindelijk een posi test en dan gaat het alsnog mis maar het is bewezen het kan!! en hoop dta het ook voor haar heel snel zo is