pfff ben zo moee den kdat ik even ga liggen ahha merk ik wel hoor smiddags nog dat ik dan zo moe word.. dussssss ik ga even plat liggen meiden tot strakkiesssss
oja morgen ben ik er niet hier op het forum... gaan we richting brabant naar mn svader. hij is ernstig ziek... dus dan weten jullie ff dat ik er morgen niet ben!
minnie , hoe voel jij je? het wordt nu vast wel zwaarder voor je! hoop dat je het allemaal nog wat trekt.... en zijn jullie al uit over de namen??
Hier zijn jullie dus @cin; jolisa vinnik mooier!! @ella; jullie hebben ook een mooie naam! stond ook op ons lijstje
sooowww ik ben alweer wakker moest zo nodig plassen haha dan maar weer wakker blijven he. pfff hey tumm heb je het kunnen vinden ja wij vinden jolisa nu ook veeel mooier.. we shall see tomorrow
Hier gaat het super!! Yasemin is alweer bijna 10 maanden, krijgt nog BV, gaat echt perfect. Is een hongerlapje wat de bijvoeding betreft (volgens de rapley methode) en is verder echt een super vrolijk en tevreden kindje.... super dus. Spannend voor jou morgen Cin!!
goed hey al 10 maanden bv haha lijkt me wel gek hoor als ze al tandjes krijgen enzo hahahaha het is ook echt een schatje he.. en alweer bijna 10 maandne pff de tijd vliegt voorbij zeg hier was even aan het douchen hahaha en ik stond onder de douche gewoon tegen mijn baby te praten hahaha heb mezelf erop betrapt
cin . heel veel succes morgen en natuurlijk plezier bij de echo! hoop zo dat alles goed is! Minnie , ja?? wat toevallig! meiden hier heel slecht nieuws gehad over mn svader. we moeten er morgen direct heen , voor ons ver rijden.... naar brabant! we zijn allemaal wat van slag. hij heeft uitzaaiingen in de hersenen... ik kom miss morgen avond en anders overmorgen weer , ok? Verder gaat het met de man van mn nicht ook zo slecht (hij heeft ook overal kanker is 35 jaar en uitbehandeld) bah wat een toestanden allemaal. zo erg. Nou meiden tot later!
zorry bedoel Tummeltje met de naam! wat toevallig dat jullie die ook hadden op jullie lijstje! dacht even dat Minnie dat schreef
hey ella meiss heel veel sterkte met je svader en hopelijk lijd hij niet te erg meiss.. en de man van je nicht pff hij is nog zo jong... sterkte!!! ja dankjewel meiss ik hoop ook dat alles goed gaat zijn maar dat zal vast en zeker wel.. we know it tomorrow.. pfff hier weer last van maagzuur word er zo goed als gek van hahahah
thanks meiden! Duchess , wow is Yasemin alweer bijna 10 maanden!!! wat gaat het toch snel zeg! Fijn dat het zo goed met dr gaat! Cindy , lastig zeg dat maagzuur niks aan he! Helpen de rennies niet meer? he nogmaals veel succes morgen! Ga aan je denken! Helaas kan ik het niet gelijk zien , maar denk morgenavond wel , tenminste als we daar niet blijven. En anders zie ik het morgen wel! Succes!!!! komt goed meid!!!
grrrrrrrrrr kan niet slapen zie ook enorm op tegen morgen om naar het zh te gaan om mn svader voor het laatst te zien.... mn man was vanavond erg ontdaan , en ook dat vond ik ''vervelend'' om te zien. Nou ja ik heb hem wel getroost ed , maar voelde me toch wat ongemakkelijk ofzo. Vond het heel erg om hem zo verdrietig te zien. Gelukkig viel hij wel snel in slaap. nou ja ik zal jullie ook niet vervelen met mn verhalen! welterusten meiden!!