Ik wordt nu naar huis gebracht door mn baas. Harde buiken nemen niet af en worden pijnlijker. Dus ga zo douchen en kijken hoe het dan is. Als de pijn door het douchen niet afneemt bel ik het zkh. Had er net 1 en werd er helemaal naar van. De baas heeft me op een stoel geduwt en ik trok wit weg van de pijn.
ik heb dat ook wel vaak (gehad) is erg lastig , maar ik moest altijd gelijk bellen en ze had het dan helemaal niet over douchen... ik zou nu bellen hoor!
Ben nu thuis. Heb er in de auto weer 2 gehad. Die waren wel wat minder pijnlijk. Net even naar het toilet geweest misschien helpt dat en is het dat wel geweest. Ik ga nu eerst douchen en ff naar bed en kijken of dat helpt. Op het werk had ik er wel veel meer. In de auto voelde ik de kindjes ook goed schoppen gelukkig!
Kom me ook even hier melden . Zag ineens dat jullie hier allemaal zaten, gezellig om iedereen weer te zien! @Ella, jeetje meis, wat ga je hard! Nog eventjes en de kleine is er al (voor je het weet ). En wat vervelend van je svader, lijkt me ook erg moeilijk , heeeeel veeeeel sterkte! @Duch, Yasemin lekker aan het ondernemen . Leuk is dat he als ze ouder worden! @Suus, doe jij rustig aan meis met je harde buiken. Dat is toch echt een teken dat je teveel doet hoor, ik zou zeker een stapje terug gaan doen meis!!!
hey meiden ik ben ook weer terug van boodschappen doen haha @ella ja we waren gewoon geinterreseerd maar mevrouw vond het blijkbaar niet zo fijn.. maakt ons niet uit hoor het gaat over onze beeb en wij vinden het allemaal spannend en het is ook de eerste keer haha ik heb overigens geen instructies meegekregen ervoor. ja dan kan ik dat ook niet weten toch!! @duch ja haha yasemin word echt een dametje he,en jeeej ze zegt papa en mama leuk he om dat zo te horen uit zo`n kleintje hahaha @minnie meiss doe jij wel rustig aan, harde buiken is idd een teken dat je teveel hebt gedaan.. ik heb toen 1 keer echt krampen gehad maar dat kwam dat ik verstopt zat door die cashew nootjes hahahaha hopelijk is het al wat afgezakt.. auwww j heeft denk ik wel pijn nu aan zijn hand niet?? @deb hey meis heb je het gevonden hoe gaat het nu met owen??? xxxcin
Meiden ff een snelle update. Zitten nu in t zkh op de verloskamers. Wordt zo denk ik aan t ctg gelegd en dan weten we meer. Kans bestaat dat ik moet blijven.....
debby , leuk je weer eens te spreken! Hoe gaat het met Owen?? Hoorde dat het nog niet zo goed gaat? Duchess echt leuk idd dat ze nu al echt zo dametje wordt!!! jullie zullen wel vollop genieten van dr! Minnie , succes!! weet je al meer?? Cindy , nee joh dat is toch logisch!!!! als ze er zo moeite mee had , dan had ze het even moeten zeggen! Logisch toch dat je zoveel praat en vraagt bij echo! lekker van genieten meid! En als iemand daar problemen mee heeft , dan moet ie het maar zeggen!
@Cindy, hahaha ik zie jullie al helemaal zitten bij de echo en maar vragen . NIets van aantrekken hoor, gewoon lekker vragen en als dat niet mag, moet ze het maar aangeven . @Owen, het gaat nog steeds niet heel goed met Owen. Hij drinkt heel erg slecht en spuugt weer erg veel. Vandaag weer contact gehad met de ka (iedere week eigenlijk) en we kijken even aan hoe zijn groei gaat en anders moet hij wellicht toch weer een sonde. @Ella, over Owen in het kort: we hebben nog niet echt de blauwe wolk gevonden. Na de geboorte werd hij op dag 2 opgenomen op de couveuse afdeling en daar heeft hij 4 weken gelegen . Daarna is hij nog geen 3 weken thuis geweest en toen is hij weer ruim 1 week opgenomen in het zkh in verband met een bovenste luchtweginfectie (waardoor hij slecht dronk en dat deed al hij niet goed!). En vorige week heeft hij weer een aantal dagen in het zkh door gebracht ivm het RS-virus . Kortom: het is een drama (zacht gezegd). Hij drinkt slecht, waarschijnlijk heeft hij een aversie ontwikkelt tegen de fles door de sonde die hij snel na zijn geboorte heeft gekregen. Op dat moment had hij dat nodig, dus geen keuze, maar nu dus wel de 'nadelen' ervan.... @Over mij, ik ga morgen naar de ha, ik vermoed dat ik tegen een PND aan zit . Ik trek het gewoon allemaal niet meer en wil op tijd aan de bel trekken, dus morgenochtend moet ik heen. En 's middags heb ik de intake bij het kdv voor Owen (verpleegkundig kdv vanwege zijn voedingsproblemen) en daarna mag hij even wennen.
*UPDATE OVER MINNIE* Ze is nu nog aan het wachten op de gyn (over de uitslag van de urine geloof ik), maar ze mag wel naar huis. Ze heeft een echo gehad en die was goed. Ook de baarmoederhals was nog lang genoeg. Bloeddruk is goed. Ze hebben geprobeerd een ctg te maken, maar de kindjes zijn te bewegelijk. De harde buiken komen waarschijnlijk door te veel hooi op de vork en t kleine kindje ligt met zijn hoofdje naar boven en als hij zich strekt, krijgt zij een harde buik. In combi met weinig rust spant alles meteen aan en net wat erger dan normaal. Dus ze mag morgen niet werken en 't weekend ook rust.
PFIEW. Thanks deb. Ik zat al met spanning en tranen in mijn ogen, dacht dat Minnie t zelfde ging gebeuren en dan nog op dezelfde dag ook. Pfffff. Gelukkig niet!!!! Minnie, ik zeg nu echt RUST!!!!!!! Misschien toch eerder stoppen met werken meis? Deb lieverd, ik zou t niet gek vinden als je tegen een PND aan zit. Ik hoop voor jou natuurlijk van niet!!!! Maar als je kijkt wat er allemaal gebeurt is de afgelopen tijd is het echt niet raar... Dikke knuffel voor jou!!!
@Duch, kan me voorstellen dat je even schrok gezien jouw 'verleden'. Trek je het deze dagen nog een beetje? En het zou ook niet gek zijn hoor als er een PND aan komt...daarom wil ik op tijd aan de bel trekken...zie wel tegen morgen op trouwens, wat betreft dat bezoek aan de ha
Snap ik wel.. zou ik ook hebben. (nahja je weet hoe vaak ik heb gezegd te gaan maar nooit ben gegaan ) Maar het is echt heel goed dat je gaat meis. Beter nu aan de bel trekken dan als het echt heel erg is. Het moeilijkste van een depressie is vaak het toegeven dus dat zal bij een PND ook wel zo zijn. Als je die stap genomen hebt, dan ben je al zo ver lieverd. Het komt vast goed. Maar begrijp helemaal dat je er tegenop ziet. Met mij gaat het wel hoor. Opzich voel ik me gewoon goed, alleen een beetje jankerig op sommige momenten. Als Yasemin wakker is dan sta ik er niet eens bij stil, maar als ik zo alleen zit zoals nu bijv, dan heb ik het wel moeilijker... Maar komt goed hoor...
De eerste stap is inderdaad het moeilijkste en gezien dat ik daar de vorige keer te lang mee heb gewacht.... En laat die tranen lekker gaan hoor! Ik houd ze ook tegen als de mannetjes wakker zijn. En het is logisch meis, iedere moeder denkt terug aan de periode van zwangerschap en bevalling etc. tegen de tijd dat haar kindje 1 wordt.
Ja he, zo probeer ik het me ook voor te houden. Elke mama denkt terug aan de bevalling etc rond de 1e verjaardag, mijn bevalling heeft gewoon 10 weken geduurt. Op deze manier kan ik me nog een beetje eraan toegeven en manlief snapt het zo ook beter... Meis daarom is het ook goed dat je nu wel al gaat. Super hoor echt!
hey meiden.. pffieuww gelukkig minnie en ook ik zeg nu volledige rust,desnoods nu stoppen met werk meiss jij en je kindjes gaan voor..wat iedereen er ook van zegt of denkt... @debby meiss ik vind het ook heel erg goed van je dat je morgen naar de ha gaat tuurlijk is het een moeilijke stap maar ik denk dat je er heel erg goed aan zal doen. ook door de pnd na ryan en dat je toen te laat was gegaan zeg maar!! heel erg veel sterkte en vanaf hier een hele dikke knuffel meiss... @duch en jij meissie lekker uithuilen mischien kan je alles eens gaan opschrijven over hoe je je nu voelt mischien fijn om dat later volgend jaar ofzo eens terug te lezen.. @hier pfff maagzuuuurrrrrrr wat uitloopt op heeel veel overgeven hahahaha dus even beetje relaxen op de bank en boven de pleepot.... xxxxxxx
Owjee wat vervelend zeg Cin Toevallig ben ik net begonnen om voor mezelf op te schrijven hoe alles verlopen is... Wel heftig voor mezelf moet ik zeggen, maar denk dat het wel goed is. Misschien plaats ik t nog wel op zwangerschapspagina, dat weet ik nog niet. Heb in die tijd nooit een bevallingsverhaal ofzo geplaatst.
Heb 'm klaar... best snel haha. Wel verkort, want 10 weken in een verhaal proppen... Weet ook niet alles precies meer. Zoals de mamas he tvast met me eens zijn, zit je met weeën echt in jezelf gekeerd dus dat zat ik ook vaak...haha. Maar heb t wel fijn gevonden om het eens op te schrijven moet ik zeggen... wel heel heftig...
hey duch goed zo meid.. ik denk dat het toch wel ietsjes scheelt hoor als je alles op kunt schrijven.. en natuurlijk kan je niet 10 weken opschrijven haha maar zoals je al zegt gewoon verkort.. als jij het leest weet je toch precies hoe je het toen beleefde en hoe het allemaal is gegaan. pff ik weet niet wat ik in een keer heb zo misselijk haha word er gewoon naar van zo`n vies raar gevoel krijg ik ervan hahaha ik weet ook nu hoe ik aan maagzuur kom geloof het of niet haha ik kan niet meer tegen een glaasje cola,, ikkuh de cola verslaafde hahahha zo gauw als ik dat drink begint het... en tomaat overal waar tomaat in zit moet ik laten staan hahahha xxxx ik ga zo douchen eten maken en dan lekker wachten op mijn manneke.. morgenvroeg weer naar de vk pff om 8.30uur al hahhaha