cindy wat vervelend zeg dat maagzuur! ik heb daar heel af en toe last van... maar ben nog steeds wel elke dag misselijk en vooral sochtends veel overgeven. wat dat betreft zal ik blij zijn als ik niet meer zwanger zou zijn! haha gewoon vragen hoor bij de echo!!!! Debby , wat goed dat je de stap naar HA gaat zetten. Heel veel sterkte! Het is ook niet niks zo te lezen wat jullie op je bordje krijgen. wat vervelend zeg met Owen en ook zo sneu voor zo kleintje zeg. Minnie fijn dat je naar huis mag. en rustig aan dan maar. En anders gewoon stoppen met werken. ik ben ook eerder gestopt vanwege veel te veel harde buiken. Heb ze nu ook nog regelmatig , maar niet zoveel meer als toen. ik moet dat ook goed in de gaten houden. Duchess wat goed dat je aan het opschrijven bent! als ik jouw was zou ik dat verhaal niet hier plaatsen. Het is best wel prive denk ik en iedereen zou het kunnen lezen. Maar goed dat is mijn mening. Wel goed hoor dat je ermee begonnen bent Hoop dat het je verder helpt met de verwerking.....!!!
ella ja idd duch ik denk dat als je het echt kwijt wilt of een eigen topic moet openen daarover zodat je het echt met iedereen deelt,of echt voor je zelf houden meiss het is idd wel heel erg prive,maar ik denk ook wel dat als je er met andere over kunt praten en de andere je verhaal echt kennen,dat je heel erg veel steun gaat krijgen.. pfff nou ga ik echt douchennn
Ik durf t ook niet op zwangerschapspagina te plaatsen. Maar denk dat reacties erop me wel goed zouden doen. Prive ofzo, dat vind ik niet. Waarom zou mijn verhaal privé zijn en wat ik hier nu schrijf niet. Ik voel daar geen verschil in. Misschien dat ik t wel ergens als een blog ofzo online zet, als iemand t zou willen lezen. Maar t is echt een lang verhaal, dus ik weet zeker dat de meeste mensen het niet gaan lezen zo op een forum.
duchess , ja het is een beetje lastig idd wat je met zo'n verhaal zou doen. ik zelf persoonlijk zou hier ook niet mn verhaal kwijt willen in details zeg maar. zou bvb wel wat over de bevalling neerzetten , maar niet alle details. Maar idd , miss een blog op internet. Denk dat je daar ook wel weer steun uit kunt halen zoals Cindy schrijft! Cindy douchze!!!! he was je moeder trouwens ook mee met de echo? En heb je de laatste dingetjes al gehaald? Wij moeten alleen nog een bus flesvoeding (ik ga fv geven) en dan zijn we helemaal klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oja en moet het bedje nog opmaken , maar dat komt dan wel. Eerst maar even in de wieg en in de kinderwagen slapen! bedje is dan ook zo groot nog.
ella bedje hoef je niet op te maken meiss dat komt de kraamzorg voor je doen je kan het wel gewoon opmaken zeg maar voor het oog maar dat trekken ze er meteen weer vanaf ja ik heb vandaag weer 6 hydrofielluiers gekocht en 6 washandjes en dan hebben we wel even genoeg hahahha het matrasje enzo gaan we halen wanneer de beebkamer klaar is jaa moeders is altijd van de partij bij de echo`s haha bij de kliniek kon ze niet mee naar binnen maar nu gelukkig wel ze gaat ook mee naar de vk elke keer want ja we hebben nog steeds geen gemaakte scooter hahaha en ik durf er ook niet meer op te rijden eerlijk gezegd.. meiden fijne avond allemaal en totmorgen en duch ik lees het wel hoor
leuk he lekker geshopt dus!!! wat lief zeg van je moeder! Nee daar zou ik ook niet op durven hoor , een kapotte scooter! ja hahahahaa dat bedacht ik me net ook! de kraamzorg maakt het bedje maar op hoor! En ik zet mn man ernaast , zodat hij het in het vervolg kan doen!
trouwens cindy zoooo leuk he dat wipneusje!!!! SO CUTE!! heeft ons kindje ook op de echo van 20-weken!! echt zo lief! ik keek telkens naar die foto! Heb jij ook een foto lijstje gekregen van Moeders voor moeders? Daar past dan een echo foto in he! ik wil daar ook een mooie echo foto in doen en die zet ik dan op zn kamertje!
Idd bedje niet opmaken hoor, is zonde! De kraamzorg haalt het meteen af en maakt hem opnieuw op met schoon beddengoed. Hihi Cin ja jij zou t wel lezen! Maar ik weet zeker dat heel veel mensen wegklikken als ze zien hoe lang het is hahaha. Nou ik ga mn bedje opzoeken. Yasemin heeft last van haar tandjes en we hebben dus even wat slechtere nachten weer. Dus ben benieuwd.
Meiden ik ben weer thuis! Oooo wat lag dat bed lekker! En spelletjes op de tv gespeeld haha. Maargoed. Er is nu afgesproken dat ik de komende 3 dagen echt rust houd. Bijvoorbeeld wel de wasmachine aanzetten als hubbie m heeft gevuld of de vaatwasser ofzo maar meer niet. Mochten de harde buiken erger worden of hetzelfde blijven dan moet ik bellen en wordt ik opgenomen. Donderdag als we de extra groeiecho hebben gehad gaan we met onze eigen gyn het er toch over hebben om misschien als t kan een keer 2 nachtjes ofzo daar te slapen ivm de rust. Thuis is t toch ook al gauw ff dit of ff dat. En ik merktte straks al wel dat toen ik op de verpleegafdeling in een lekker bedje lag ik wel wat rustiger werd dan thuis. Klinkt gek want zkh is nooit leuk maar als t me helpt voor de rust dan ben ik liever daar. Meiden ik ga nu echt proberen te slapen want ben supermoe. Morgen zal ik blijlezen en reageren. Knuffels!
duchess wat vervelend zeg! tandjes die doorkomen.... kunnen ze behoorlijk last van hebben! hoop dat je wel wat kunt rusten! Minnie , tja... als je echt moet rusten , dan doe je dat thuis toch ook wel?? dan toch niet alleen in het ziekenhuis??? bij mij werd het gelukkig wel minder , maar ik doe nu ook rustiger aan... als het moet dan moet het he!
@ella: tja ik ben gewoon zon eigenwijs ding dat als ik thuis ben ik nog zie dat er bv dit gedaan moet worden of dat en dan ga ik aan de gang maar doe dan inene teveel. Snap je? En dat is voor mij op t moment een grote valkuil. Ik wil teveel zelf blijven doen wat soms al niet meer kan. En gewoon maar doorgaan met alles. Zelfs de gyn vind me eigenwijs. Dus heb vanavond de zoveelste preek gehad......
minnie , ja haha dan wordt het wat lastig! en is het miss verstandiger om dan goed je rust in het zh te nemen... Heb je nu weer last gehad van harde buiken? Of is het sinds vanmiddag wel minder geworden? En je draagt een tweeling , dat is dan ook zwaarder lijkt me. Met tweeling heb je altijd wel kans dat ze eerder geboren worden toch? Nou probeer anders te regelen dat je eerder kunt stoppen met werken hoor! het werk blijft wel! En jij bent nu even belangrijker.... (al moet ik zeggen dat ik dat ook wel lastig vond hoor om eerder te stoppen met werken , dat zit ook helemaal niet in mn aard) En dan maar zo rustig mogelijk proberen te doen! Je man is overdag aan het werk begrijp ik? ja dan is de verleiding groot om ''snel'' even wat te doen idd... Nou pas maar goed op jullie zelf!!!
Minnie meis, ik ga nu gewoon ff eerlijk zijn, want ik vind het echt absurd dat je zegt geen rust te kunnen nemen thuis. Ik heb het allemaal meegemaakt en dat WIL JE NIET! Dus kruip op de bank of in bed en pak je rust verdorie! Je draagt 2 wondertjes en daar heb je de verantwoordelijkheid over! T ziekenhuis in omdat je thuis geen rust pakt vind ik te gek voor woorden, wie wil er nu t ziekenhuis in, sorry dat ik het zeg, maar komop je MOET je rust pakken voor je kindjes! Dat doe je gewoon. Ik weet er alles van, het is niet leuk en heel moeilijk om te blijven liggen maar als het beter is voor je kindjes, dan doe je dat toch?" Bedoel t niet vervelend hoor, maar ik begrijp 't gewoon niet. Ik heb in die situatie gezeten dat ik in het ziekenhuis lag met weeën en ik kan er dus niet bij dat als je weet hoe dat te voorkomen, je daar moeite mee hebt. Ik had er álles aan gedaan om het te voorkomen als ik kon, eerlijk waar. Het is een hel hoor, of de weeën nu doorzetten of niet, je wil het beide niet.
Ben even benieuwd hoe het met Minnie is?? heb je nog steeds zo last van harde buiken? of is het wat afgenomen? Duchess , ja jij weet precies wat het is he.... je hebt toen zo vreselijke tijd moeten doormaken! Hoop dat , dat minnie bespaard zal blijven en dat ze echt haar rust neemt! Vind het ook zowiezo wat vreemd dat een ziekenhuis je daarvoor kan opnemen? Bedoel , dat lijkt me best dure zorg , enkel omdat iemand thuis geen rust kan nemen... maar schijnbaar kan dat dus wel. Ja alles in het belang van de babys natuurlijk! Minnie , rustig aan doen ligt ook totaal niet in mijn aard... moet ook zeggen dat ik blij ben als ik niet meer zwanger ben hoor! Maar heb nu wel zoiets van , dan maar even minder in het huishouden etc.... alles in het belang van ons kindje!!! en natuurlijk mn eigen gezondheid. maar net wat je zegt... ik heb dat ook moeten leren hoor... ben er ook heeeeeeeeeeeeeeel vaak op gewezen! Hoop dat het vannacht en vanmorgen goed is gegaan?
Ja Ella. De nacht is wel redelijk gegaan, het lijkt dat ze er weer minde rlast van had, maar er is nog steeds niets door gekomen. Het wordt wel eens tijd zeg haha. Maar ik hoorde haar soms even jengelen, maar als ik op de babyfoon keek sliep ze alweer. Dus ik ben er vannacht niet uit geweest. Heerlijk. Yasemin slaapt pas sinds een kleine twee weken denk ik echt goed, dus ben heel erg blij met de nachten. Wbt rust nemen, ik ben ook altijd bezig en vond het ook moeilijk, maarja, het gaat niet meer om jezelf als je zwanger bent toch? Nu was het bij mij niet door drukte maar door een urineweginfectie, dus ik heb t niet kunnen voorkomen. Maar als ik dat wel gekunt had, dan had ik dat wel gedaan. Ik heb uiteindelijk natuurlijk ook weken plat gelegen maarja, wat moet dat moet toch? Hoe voel jij je verder?
hey meiden ben ik ook weer.. nou dat ik me gister zo raar voelde kwam omdat mijn bloeddruk dus veel te laag is,en mijn ijzer is ook te laag haha weer met 0.2 puntjes verschil maar daardoor dacht ik dus dat ik flauw ging vallen gister.. mijn baarmoeder is in 4 weken tijd 11 centimeter gegroeid. bij 15.4 weken was het 13 centimeter vanaf schaambeen en nu bij 20.1 weken 24 centimeter duss beebje doet het harstikke goed. nu moet ik dinsdag komen om bloed te prikken en daaruit word besloten of ik aan de staaltabletten moet. ze zei het is vrij normaal want bij de 20 weken daalt je bloeddruk even heel sterk en dat gaat dadelijk weer om hoog.. en ben nu 7 kilo aangekomen vanaf het begin dus is netjes @minnie meiss echt ga nou eens lekker rustig aan doen. desnoods lekker in je bedje liggen zodat je ook niet ziet wat je nog allemaal kan of moet doen.. denk om je beebjes echt is het allerbelangrijkste nu.... @duch ja idd jij weet precies hoe het is en dat is echt geen pretje.. urineweginfectie auwww ik heb dat ooit gehad toen ik 19 was en lag thuis helemaal alleen want ik woonde net op mezelf.. in bed en kon gewoon niet opstaan van de pijn me moeder kwam toevallig aan de deur en ik schreeuwde maak maar open met de sleutel dus ze kwam binnen en ze heeft me per direct naar het ziekenhuis gebracht elk bultje drempeltje kuiltje in de weg ging ik dwars door de grond heen. komen we op de eerste hulp zegt die dokter en hoe voelt het om te bevallen??? hahhaa moeder dacht dat ik aan het bevallen was dus belde meteen naar pap op we worden opa en oma haha maar het schijnt dat een urine weg infectie precies hetzelfde voelt als een wee en als een bevalling pfff... @ella meiss hoe gaat ie nu met jou?? hopelijk voel je je al ietsjes beter meisss... xxxcin