hallo heb 9 dagen terug inseminatie gehad 9 miljoen zaadjes zijn er ingespoten waarvan 60% goedbeweegelijk enz.. ik ben 24 jaar had in totaal 3 eitjes alle drie 20mm, 1eitje aan linkerkant en 2 eitjes aan rechterkant en toen pregnyl gezet en dag erna geinsemineerd dit is mijn eerste iui en de gyn had eigenlijk geen tijd om me een percentage te geven wat mijn kansen voor iui zijn wat schatten jullie voor mij voor deze iui.
Ik dacht bij iui een slagingskans van 20 à 25 procent. Ziet er allemaal wel goed uit. Ik duim voor jullie Onze eerste kindje gekregen via iui
Sorry meis maar daar heb ik echt geen kaas van gegeten. Hopen dat er mensen zijn die je verder kunnen helpen!
Ik dacht dat de slagingskans bij IUI 10% was, en dat dat met meerdere eitjes eventueel maximaal 15% zou worden.. Maar dat zegt allemaal toch helemaal niets. Als alles er perféct uitziet, het zaad, je baarmoeder, de eitjes, het slijm, de timing, dan kan het nóg mislopen.. Aan procenten heb je dus eigenlijk helemaal niets..
dankjewel ja hoop het ook kan niet w8ten mag vrijdag testen maar denk er aan om het woensdag al te doen. maar denk toch niet dat het is gelukt ben al zo lang aan het proberen en horen zo veel negatieve verhalen op internet dat 1e poging mislukt is en dat er heel veel mensen niet zwanger zijn geworden door iui en heb nu al lage rugpijn enzo en dat heb ik meestal als ik onnie ga worden maar hoop natuurlijk dat het wel is gelukt.
ohh ik d8 bij mij 5% dus als het 15% is klinkt het wel goed als zegt het idd natuurlijk niks maar gemiddeld idd is het zoon 10% volgens mij maar de gyn kan je wel een persoonlijke slagingspercentage geven wat ik zo uit een boekje heb gelezen
Geen idee. Wij kunnen niet in je status kijken. Het is van zoveel factoren afhankelijk. Sterkte met wachten!
Volgens mij een goede kans! Ik vind het zelfs erg gewaagd klinken, drie grote eitjes en best veel goed zaad... Zou me niks verbazen als dat een meerling wordt. Maar je weet het nooit in de mmm, lijkt soms op roulette. Je kansen kunnen prachtig lijken zonder resultaat of minimaal en toch raak. Maar tot nu toe ziet het er veelbelovend uit zou ik zeggen met deze info. Maar nog geen reden tot een feestje dus, ik hoop over een dag of 5 wel
Is nooit te zeggen. Ik had volgens de artsen ook 'gewoon' zwanger kunnen worden. Eerst 3 maanden clomid 6x IUI met clomid en pregnyl 3 x IUI met puregon en pregnyl IVF met TOP embryo mislukt ICSI met TP van 2 embryo's --> zwanger van 1, en dat is Beer nu. Niet bepaald 'gewoon' te noemen dus. Hoop wel dat jij je sneller aan mag sluiten bij t gelukkige clubje van zwangeren. Maar kans of percentage geven kan je dus nooit, alleen zeggen dat t er goed uit ziet of niet. En volgens mij heb je best wel een goede kans.
hahah botervliegje ja d8 ik in het begin ook moet je maar net gebeuren een drieling of dat ze allemaal in tweeen splitsen hahah een zesling nou dat zou wat zijn. maar die kansen zijn dan ook wel heel klein het is idd moeilijk te zeggen zo. brabbel ja ik hoop dat ik me ook snel mag toevoegen dus nog ff geduld hebben maar ik denk dat ik morgen al ens test (veel te vroeg) maar kan niet w8
Hey Honey, Volgens mij is het niet te zeggen. Je kansen klinken in principe erg goed. Ik dacht echter de vorige keer ook dat ik hele goede kansen had... Ik voelde mijn eisprong op de dag van de IUI en er waren 77 miljoen goed beweeglijke zaadjes na opwerking!!! Ik ben nu weer 'gewoon' ongesteld. Mijn gyn wilde mij geen kansen geven. Hij zegt dat 1/3 van de meiden na 6 x IUI zwanger is ongeveer, maar dat je niet voor 1/3 zwanger kunt zijn en dat het dus 100% of 0% is (dusssss, daar heb ik ook niet zoveel aan haha). Ik hoop voor je dat het bij jou wel raak is!
ik heb vanmorgen gestest 11 dagen na de pregnyl en hij was positief erg licht maar ik hoefde maar een klein beetje te turen het streepje was er binnen 5 of 9 min nu weet ik niet of het door de pregnyl komt of ik ben zwanger morgen nog maar effe een test er tegen aan gooien spannend!!!
wow doortje 77 miljoen dat is wel erg veel vooral vergeleken bij 9 miljoen van mij hahah wat raar dat het dan nog niet lukt. hoop dat je nieuwe poging dan wel lukt, met zoon goeie zwemmers moet het er toch wel een keer van komen.
Hey Honey, wat spannend! Je zou verwachten dat je 11 dagen na de pregnyl niet meer zo'n duidelijk streepje hebt, maarja zal je net zien... Ik duim voor je!!! Succes met de spanning ;D
ja spannend he ja idd maar voor 4 dagen eigenlijk voor nod is het wel een redelijke streep heel licht maar je ziet wel wat.heb wel hele erge lage rugpijn hoop niet dat dat een slecht teken is. duim ook voor jou, ik laat morgen wel wat weten of het donkerder is