Vorige postte ik hier nog wanneer je voor het eerst ongesteld wordt na een bevalling (dochter 11 weken, geen bv), nou ik heb het geweten! Sinds eergisteren ongesteld, vreselijke buikpijn maar vooral dat ik lijk leeg te lopen!! Wie had dit ook? Echt ben superblij dar m'n cycles weer op gang lijkt maar zoveel bloedverlies is ook afschuwelijk! (Ik wil zo graag weer dat alles het oude is, even doorheen dus)
Ik toevallig ook deze week weer voor het eerst sinds de bevalling. Ook heftig. Ben nu op dag vijf en nog loop ik leeg( sorry voor evt te veel details)
Whaha de eerste keer dat ik ongesteld was vroeg ik me af of ik niet te veel bloed verloor. Pfff man man man niet normaal, maar goed het werd vanzelf minder. Sterkte nog even, dit gedeelte miste ik tijdens de zwangerschap helemaal niet haha.
Ik liep de eerste keer ook leeg, tot doorlekken aan toe. Ik ben toen maar weer die zwarte Kotex gaan gebruiken die ik na de bevalling ook had gebruikt. Dat hielp beter dan een gewone maandverband. Ik heb het ook helemaal niet gemist tijdens de zwangerschap!
Bedankt! Ik dus nu dag twee en nog steeds om de twee uur super plus ob.... Maar dit is dus normaal en meerdere vrouwen hebben dit. Echt ik vind het vreselijk en voel me ook helemaal niet lekker!
Herkenbaar! Nu nog geen menstruatie gehad na de bevalling, maar na de geboorte van mijn 1e zoon ook een enorm bloedbad. Ik kijk er dan ook niet naar uit...
Ik had de eerste keren na de bevalling echt ook het gevoel dat ik er beter de hele doos tampons tegelijk in kon stoppen. Afschuwelijk. En ook echt van die naweeeen pijn. Gelukkig wordt het wel weer beter hoor, na verloopcan tijd.
Eerste menstruatie na de zwangerschap van onze oudste was ook veel heftiger dan normaal, daarna trok het bij. Deze keer juist totaal het tegenovergestelde: enkel wat bruinverlies voor een aantal dagen. Maar ben bang dat dat is omdat de verklevingen die ik door de miskramen heb opgelopen, terug zijn