Wie kan me helpen? ik weet het niet meer heb van de week een aantal testen gedaan 3 om precies te zijn en alle 3 gaven ze heel licht positief.. zie mijn album. 2 van het kruidvat en 1 clearblue. Vanmorgen test van de apotheek gedaan... negatief hoe kan dit nu? Mijn temp is wel weer 0,1 graad gestegen t.o.v. gisteren. Mijn man zegt dat de test dan misschien niet goed is maar hij gaf wel een controle streep en die van de apotheek zijn toch juist heel goed en heel gevoelig? Moet ik er nu vanuit gaan dat ik toch ongesteld ga worden? Of heeft iemand dit zelf ook meegemaakt en was uiteindelijk toch zwanger?
heb ik ook gehad van de week! 3 posi testen, en daarna een negatieve. Ben uiteindelijk ook ongesteld geworden, na2 dgn overtijd. Kennelijk dus eventjes zwanger geweest, en nu niet meer.....
das echt een teleurstelling nou dan hoop ik nergens meer op hoef ik dus ook geen nieuwe test te halen
Ja vond ik dus ook! Ik hoop natuurlijk dat het voor jou anders is.... Wacht het nog een paar daagjes af, en als je niet ongi wordt, misschien kun je dan bij je HA vragen om een bloedtest? succes!
Lieve Berna, Ik weet niet wat ik moet zeggen! Ik vind het verschrikkelijk voor je. Dikke knuffel van Irene
ja ik wacht af.. het is pas de eerste ronde ik mag ook niet klagen al maar ja door die 3 licht positieve testen ging ik er al bijna vanuit.. helaas
Hé meid, Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt! Het is wat met die vage testen in februari! x Linda
Je zou idd even zwanger kunnen zijn geweest. Om deze reden test ik nooit voor m'n nod. De teleurtstelling zou te groot zijn als het eventueel mis zou gaan. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid. *Dikke knuf*
ja maar woensdag was mijn nod... en toen positief met Cb... irri dit zeg volgende keer dus 3 dagen na NOD testen
Ja meid je lichaam kan je goed verwarren he! Suc6 meid en ga anders eens bij je huisarts langs. Groetjes Marjo
Kan het ook zo zijn dat die van de apotheek niet gevoelig genoeg is? ik zie bij die kruidvat test toch een duidelijke positief!
ik dacht dat apotheek juist erg gevoelig was en CB niet...en Cb gaf ook positief aan.. weet je ik haal straks gewoon een nieuwe en wat die test zegt daar ga ik vanuit...
Ik wilde je trouwens niet ontmoedigen hoor! Maar gewoon vertellen wat ik mee heb gemaakt met mijn posi/nega testen. Heel veel succes vandaag met je nieuwe test. Ik zou nu ook gaan voor een CB digi, daar staat het tenminste duidelijk op!
ooit geschreven door Angel Eyes in een andere topic en die is nog steeds zwanger hoor...! Misschien een oppepper! Liefs Zomaar Geplaatst: Wo Feb 14, 2007 6:31 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- 1 dag voor mijn nod positief met twee testen een dag na mijn nod negatief. maarre ben toch echt zwanger _________________ Veel liefs Angela
tja bij iedereen is het natuurlijk anders meid, ik had hetzelfde in oktober (zie album) en helaas werd ik toch ongesteld of het nou wel of geen bevrucht eitje is geweest waardoor ik die licht positieve testen had, feit was dat ik toen "gewoon" ongesteld werd en dus niet zwanger was... blijf er niet te lang bij stil staan want dan maak je jezelf alleen maar gek, en dat is zo makkelijk als je iets zo graag wilt... succes meid... liefs smoekie
zomaar bedankt! ik kijk nu net bij daglicht en zie wel een vage streep... en al paar dagen over tijd dus waarschijnlijk nog wel zwanger.... maar ja waarom wordt de streep niet donkerder?!