Nou, goed om te weten. Ik heb tot nu toe ook nog geen last. Ook geen opvliegers oid. Heb vandaag wel een afspraak weten te maken. Zeggen ze tegen mij dat ik helemaal niet met de clomid had mogen beginnen omdat het vakantietijd is en de gyn had tegen me gezegd dat ik gewoon mocht beginnen en dat ik moest bellen voor een afspraak en dat we dan maar moesten zien hoe het zou zitten met de vakantie. Echt bizar. Ik snap wel dat je de IVF/ICSI/IUI even stil legt vanwege de vakantie, maar een simpele follikelmeting kan toch wel? Pffff, echt drama. Ben achteraf blij dat ik vrijdag niet gebeld heb, anders had ik dus echt niet mogen beginnen. Enfin, maandagmorgen dus eerste echo en als het goed is bij mijn eigen gyn, dus das ook wel fijn. We shall see!!
Ja erg he... Ik had een assistent die tegen mij zei dat ik maar even een paar uurtjes vrij moest nemen want ze kon mij niet inplannen anders... Dat kon ze wel maar was ze gewoon te lam voor, want haar buurvrouw zei kom maar even bij mij staan, dan zoek ik even voor je... Hallo werk zelf ook in de zorg, kan moeilijk zeggen ja collega's los de zomer drukte zelf maar op ik moet naar het ZKH Zou ook niet weten waarom je niet mag starten met clomid, idd IVF of zo snap ik... Zelf heb ik er niet over na gedacht dat ik mag testen in mijn vakantie Dus moet even kijken hoe dat zit ivm controles enz bij de gyn... Ik heb op een of andere manier een goed gevoel over deze ronde clomid, maar ja je weet maar nooit... Hou er toch rekening mee dat het niks word, dan is de klap minder hard...
Ja precies, dat kan toch niet? Naja, heb een afspraak en dat vind ik meer dan prima. In de vakantie testen??? Oooh spannend! Als het een beetje mee zit en ik heb een vroeg ei dan kan ik testen voordat we op vakantie gaan. Anders neem ik misschien wel een paar testen mee, of na de vakantie pas testen, maar denk niet dat ik dat vol kan houden. Maarja, dat is allemaal áls ik een ei krijg en das helaas nog even afwachten. Moet zeggen dat ik ook weinig bijwerken van de clomid ervaar. De zogenoemde opvliegers heb ik nog niet gehad. Merk helaas wel dat mijn angststoornis wel weer een beetje om de hoek komt kijken, dus ik houd me lekker rustig met dit weer.
Kayl, Ik deed net een ovutest, vorige keer op dag 4 begonnen en hij is gelijk al best wel donker ! Hoe kan dat nou? Is dit nou een teken dat de clomid niet aanslaat? Pfff, word hier zo onzeker van...
Nee ik kreeg van de gyn te horen dat de ovu testjes niet helemaal kloppen als je clomid slikt... Ik weet het niet, maar ben stellig gestopt met de ovu testjes en tempen, ik hou het wel bij, maar stoor me er niet echt aan. Voel me deze ronde zoveel beter... Maar ook al is dat moeilijk, je hoeft je er niet druk over te maken
Ben zooooo blij dat jij er wat meer verstand van hebt. Kabn je mij gerust stellen. Je bent een beetje mn 2e gyn . Maar krijgen wij wel een knaller voor onze ovu dan? Of hoeft dat ook niet persee?
Dat hoeft ook niet perse, maar kan wel gewoon... Maar onze ovu testen zullen vaak een heel licht streepje geven gedurende de hele cyclus... Ik heb geen eisprong gehad, maar inderdaad heel vorige cyclus lichte streepjes Maar ja komt goed... Ja soms denk ik "mensen vinden mijn betweterig" met mijn gezever... Ben net een wandelende enclopedie... Weet over veel dingen in de zorg van baby, gehandicapte tot ouderen wel iets
Das altijd handig toch . Ik heb vandaag weer ovutestje gedaan en die was ietsje lichter. Ongi is nu voorbij (gister laatste beetje bruin gehad) en ben nu al vochtig beneden! Dat is toch wel erg snel of niet? Daarnaast heb ik totaal geen last van de clomid. Zou dit een goed teken zijn of niet? Vandaag ook af en toe beetje steken in onderbuik. Ben benieuwd, durf eigenlijk nergens op te hopen, maar mn hoop is zo groot. Als je begrijpt wat ik bedoel
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld Bij mij is het ook erg nat daar beneden Verder eigenlijk ook bijna geen last van de clomid... Heb wat jeuk op de hoofdhuid, maar ja kan ook door de warmte komen... Voel me deze ronde clomid echt super goed eigenlijk... Geen opvliegers te bekennen.
Merk net dat ik deze ronde eigenlijk alles slecht bij heb gehouden en me toch best goed voel... Ben een enorme controlfreak, dus eigenlijk is dit niks voor mij... Ik noteerde iedere dag netjes mijn temp op blaadje naast bed en in de pc... Nu op blaadje langs bed, maar vergeet het wel eens en ovu testjes denk ik ook even te laten deze ronde
Wat goed meid! Ik ben wel met mn ovutestjes in de weer, maar was vandaag bijna mn laatste clomid vergeten en gister was ik ook al aan het eten dat ik dacht van: oja!! Mssn toch wel goed teken toch. Ik ben heel erg benieuwd naar je echo morgen en als het bij jouw positief is wil ik precies weten hoe je voelt en wat je voelt enzo, dan hoop ik dat ik dat ook heb
Haha ja ik ben benieuwd wat er morgen uit komt... Ik voel me, buiten dat ik me kapot schaam met al die rode vlekjes op mijn voorhoofd, erg goed... En jij?
Ja, ik voel me ook gewoon goed. Vergeet de clomid bijna gewoon. En heb zelfs zin in seks en dat is wel uitzonderlijk voor mij! Heb het gevoel dat als ik een ei krijg, het wel eens een vroeg ei kan worden. We shall see . Hou me op de hoogte morgen. Hoelaat,moet je? Dan weet ik wanneer je gaat posten ongeveer
Haha ik moet om 15.00 pas en daarna even onderbroeken voor mijn man halen Ja vaag he dat we ons nu zo goed voelen... Ben echt zo benieuwd... Ik ben hem de een naar laatste dag ook vergeten Wel nog op tijd in genomen hoor, maar toen dacht ik ook oeps...
Ik heb pijnlijke tepels, ben van onder erg strak/nauw en heb een super hoog libido. Mijn libido is nooit echt laag , maar heb nu wel telkens heel veel zin... Nog meer dan anders... Zo ik zal eerst maar eens een ochtendje gaan werken Het is veel te warm om te werken, het zou vandaag minder worden zeiden ze van de week, maar vanmorgen zeiden ze iets heel anders
Haha... Er was rechts een eitje groeiende, nu 1 cm groot, maandag terug komen in de hoop dat hij verder groeit, bij 1,1 cm kunnen ze zeker zeggen dat hij verder groeit...
Maar dat is toch best goed nieuws? Het eitje is nu al groter dan dat ie geweest is! Ik hoop het zo voor je meid. Ben gewoon zenuwachtig voor je geweest hahaha. Ik heb net een ovutestje gedaan en hij wordt steeds duidelijker. Wel een pennestreepje, maar dit mag toch bij een ovutest? Krijg dat altijd als ze iets donkerder worden dat er dan een pennestreep komt. Heb er gister 2 gedaan, 1 om 16.15 en 1 om 20.45. Vond de eerste wat licht en de 2e was dus alweer donkerder. Zou er dan voor mij nu een eisprong aankomen denkje??
Zo te zien wel, het pennen streepje moet straks wel donkerder zijn als de controle streepje... Dan is hij positief... Ik durf niet te testen... Nu ik niet meer temp en niet test voel ik me zo goed En hun volgen het toch... Ja is super positief, ben al verder gekomen als de vele maanden hiervoor Wat ben ik blij dat de zon weg is... Dan ben ik vanavond misschien minder ziek na mijn route... Ik kan er eigenlijk helemaal niet tegen om de avond te werken en dan de ochtend weer... Maar ja vakantie tijd... Dus dit word vanaf zaterdag tot nu al de 5de ochtend/avond, ben gelukkig het weekend vrij!!!