Hij is al bijna even donker als de controle streep. Ow, ik vind dit veelste spannend! Nou duurt maandag opeens wel weer erg lang!! Naja, morgen uitslapen en zondagmorgen werken, dan is het alweer bijna maandag
Ja daarom, het weekend vliegt altijd voorbij, zeker als je moet werken... Spannend hoor... Nu ben ik stiekem wel benieuwd wat mijn testen zouden doen, maar ik doe het niet, dadelijk verpest ik mijn mooi gegroeide eitje met stress
Ik ben ook wel erg benieuwd wat je test nu zou doen. Maar knap hoor dat je niet test. Ik heb er geen stress van hoor, althans, nóg niet Hieronder mijn rijtje van vandaag, ben benieuwd watje er van vind. Had gister ook de vraag gesteld in het forum 'foto's plaatsen van vage testen'. Krijg daar helemaal geen reactie. Lijkt net of ze alleen maar op elkaar reageren. Pffff, niet echt leuk voor nieuwkomers.
Haha dat idee heb ik ook bij clomiddames haha... Lijkt wel of je tussen dag 7 en 8 je eisprong hebt gehad, toen waren ze donkerder...
Maar als je ovutest positief is springt je eitje toch pas na 24 tot 48 uur? Dus dan zou ie vandaag of morgen springen. Had gisteravond wel beetje steekjes. Ben zoooo benieuwd, gelukkig is de zaterdag alweer bijna voorbij. Ow erg he, ik heb weekend en hoop dat ie snel voorbij is. Spannend!!!
hihi ja sorry je hebt gelijk... dat zou wel kunnen dan... haha, ik heb een dubbel gevoel, het weekend kan voor mij niet lang genoeg duren, want hoef ik eindelijk niet te werken... maar hij moet ook snel om zijn dan kan ik zien of mijn ei verder gegroeid is... En ik kans maak deze ronde... Maar heb wel heel veel zin dus wie weet...
Ja, bizar he. Nu kan ik niet wachten tot het weekend voorbij is. Heb nu trouwens beetje ongi krampen en diarree, van een eventuele eisprong misschien?
Ik ben gewoon helemaal leeggelopen (sorry voor de details). Geen diarreekrampen, maar een beetje ongi krampen. Deed ook niet echt pijn, maar ging op de wc zitten en flotsj, daar ging en het bleef maar komen. Als ik nu niet leeg ben weet ik het ook niet meer. Kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb gehad zo. De diarree deed op een gegeven moment ook gewoon echt pijn, alsof er veel gal en maagzuur bij zat ofzo. Maar gelukkig wel gewoon bruin en niet groen ofzo . Pfff, ben benieuwd. Als het maar geen een of andere ziekte ofzo is (komt door mn angststoornis dat ik daar al snel aan denk). Zal ook nog ff goed wat drinken, wantben nu aardig wat vocht kwijt geraakt. Naja, zo maar vroeg op bed, morgen gaat het wekkertje al om half 6, maar gelukkig om 11 uur alweer klaar.
Kopje bouilion pakken En ja dan zal je wel helemaal leeg zijn nu... Hoop dat je er verder geen last van gaat krijgen.... Ik dat altijd de eerste dag van mijn menstruatie... Nu heb ik koppijn, telkens van die venijnige steken, dacht dat het gister van het werken in de benauwdheid kwam, maar blijkt dus van niet...
ik lust geen bouilon (A). Maar heb al flesje water en dora koekjes . Ik had dat ook altijd met mijn menstruatie idd en dan op de dag dat ik de ergste krampen had. Alsof ik diarree kreeg door mijn menstruatie krampen. Echt bizar.Afgelopen menstruatie overigens niet gehad, misschien toch nog even een achteraf diarreetje, haha . Maar goed, misschien is het ook wel een bijwerking van de clomid? Als het wel vanwege een eisprong is hoop ik niet dat ik dat elke ronde heb, dan wordt klussen er ook niet echt fijner op...
Als je meerdere dingen hebt, zou ik dit maandag wel even aan kaarten... Maar meestal staan die dingen in de bijsluiter zodat mensen er niet over kunnen klagen dat het er niet in stond...
Moet juist heel veel plassen, hihi. Maar ik houd het in de gaten enzal het maandag sowieso aankaarten bij de gyn.
Ja is inderdaad wel leuk, vind wel grappig om te merken... Ja ik heb FB Ben alleen niet te vinden in de zoek machine...
Ow, dan moet je mij ff toevoegen, als je dat leuk vind. Naam staat in pendel mailtje, liever niet hier posten