PCO(S) en onbegrip arts, nu eindelijk medicatie!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    He paniekertje!! Ohh dus officieel ook sinds begin het jaar bezig? Wel fijn voor je dat ze er snel achter kwamen dan.. En je niet aan laten tobben!! Heb jij helemaal geen bloed hoeven prikken en onderzoeken enzo? Dat is fijn zeg dat je zo snel geholpen wordt!!
    En spannendddd wie weet bijna je eisprong? Vollop klusen dus dit weekend ;) spannend zeg! Hoop voor je dat het raak mag zijn!! Zal voor je duimen!

@ infatem amor : ohh dus ze houden alles netjes in de gaten? Niu spannend en ook voor jouw dit weekend dus "feest"
    Wordt ook vooor jouw een klus weekend dan!! Hihi :)
    Spannend meiden!
    En fijn dat jij het makkelijk kunt combineren!!

Nou hier ook goed nieuws!! Heb gebeld, heel het verhaal uitgelegd! Ze begreep me volkomen en zij ook iedere week duurt dan gewoon te lang! Ik denk kijk jij snapt het... Dus de assistenten zei ook van dat wachten dan idd geen zin had, dussss ze heeft een aspraak gemaakt! En nog beter nieuws, niet bij mijn gyn maar meteen bij afdeling ferliteit !!!! En nogggg beter nieuws, kan 20aug al terecht ipv 2 mnd wachten hihi !! So happy right now! Dus gaat niet lang duren voor ik begin met behandelingen! Zo spannend :)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ps heb gestemt! Super sweet!!! Net ann geddes!! :)

4. Infantem Amor

Ja lief he!! Het is ook echt een poppetje...

Hier word het een feest weekend :p

Fijn dat je zo snel terecht kan!!!

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Jaaaa super schattig kindje! En suuuper foto! Dus mijn stem heeft ze!!
    :) hihi
    En idd fijn echt blij mee! Wie weet/hopelijk nog een kansje dit jaar zwanger te raken! ;) duimennnn

Fijn "klus" weekend meid
    X

6. Infantem Amor

Fijn weekend dames... ben er zondag laat pas weer...

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh jij mag dit weekend dus weer gaan werken neem ik aan? Nou werkze dan iig! En geniet verder van je weekend!!
    X

8. Infantem Amor

Bbibi, ik heb zaterdag eerst tot 18.30 gewerkt en daarna snel gedoucht en nog de laatste spullen gepakt en vertrokken naar Luxemburg, waar we rond 22.00u aan zijn gekomen. Om vervolgens daar een nachtje in het vakantie huisje te slapen en gister mee naar een markt te gaan (waar ik flink verbrand ben) en gister na het eten zijn we weer terug gekomen en hebben mijn zusje met der vriendje mee terug genomen. Mijn ouders komen zaterdag weer thuis :D
    Kortom een leuk, maar zwaar weekend gehad... Ben helemaal op nu... Maar goed moet nu weer een ochtendje werken, maar dat ben ik de middag en morgen lekker vrij :D

9. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    En vanmiddag weer je FM. Ben benieuwd meis!!!

Ik vind het wel een beetje gek dat ik niet meer voor een FM hoef. Totaal geen controle of het eitje wel of niet springt en of het uberhaupt een follikel was dat ze op de echo zagen (ze dacht van wel, maar heel vaag beeld). Nu weet ik pas volgende week dinsdag of ik een goeie eisprong heb gehad of niet. Echt zo stom, misschien moet ik dan straks nog een keer met 100mg omdat het niet goed is gegaan ofzo weetje. Wat ik wel merk is dat ik nu bijna de hele dag door een zeurderige buik heb, kweenie of dit goed of slecht is... Naja, we zullen het volgende week dinsdag pas weten!!

10. Infantem Amor

Raar inderdaad dat ze helemaal niet meer verder kijken...

Ik heb een beurs gevoel en mijn follikel is waarschijnlijk gistere of vannacht gesprongen, had ook krampen...

Maandag bloed prikken en woensdag word ik gebeld door de gyn...

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @infantem wat toevallig!!! Net vandaag 4 dagen luxemburg geboekt met man, ouders, hond! Hahaha in september! Zijn al naar griekenland geweest maar nu nog ff naar luxemburg!! :)
    Maar jij hebt dus idd een zwaaaar weekend gehad maar wel geEllig tog? Moet soms ook wel! Al is het maar even iets anders aan je hoofd dan zwanger worden :)
    En wat lees ik? Weer fm meting gehad spannend! Ei dus al gesprongen? Wordt 2 spannende weken voor jouw! Hihi!

@paniekertje! Ik zou er maar gewoon vanuit gaan dT het een eitje was! Als ze een groeiende massa heeft gezien zal het vast goed zijn!!
    Heb je genoeg geklust? Voor het geval hij gesprongen is?
    Wel vreemd dat het per zkh zoveel scheelt zeg! Bij de een vaak een fm meting en bij de ander niet! Vreemd!!
    Hopelijk gauw een posi test ipv hogere dosis clomid meid ;)

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej Kel,

Even vraagje, misschien weet jij het. Heb nu al een paar dagen bijna continue een zeurende onderbuik. Het zijn niet mijn darmen, dat weet ik zeker. Dit voelt anders, zit meer naar voren. Mn liezen trekken af en toe ook enorm. Daarnaast had ik vanmorgen echt een paar seconden helse krampen, daarna was het ook weer weg. Maar zeurderige onderbuik blijft. Moet ik hiermee naar de gyn gaan denk je? Ben zelf namelijk een beetje bang dat het door de endometriose komt, maar misschien is het juist ook wel positief? Ook heb ik nu weer beetje last van opvliegers. Pffff, dat vrouwenlichaam wordt je soms ook gek van!

13. Infantem Amor

Whaha we blijven ongeveer gelijk lopen he... Ik heb een beurs gevoel in mijn buik dat uitstraalt naar mijn benen... En heb het regelmatig op eens warm en loop continu naar het toilet...

Als je het niet vertrouwd kun je beter een keer te veel dan te weinig bellen naar je gyn!!

14. Infantem Amor

Oh en ik heb een sterke behoefte aan melk :(

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ paniekertje! hmmm vervelend meid! Tjaa ik wil je niet ongerust maken ofzo hoor... maar meer ervaring delen... ik ben natuurlijk bij de gynae terecht gekomen door de pijn niet vanwegen mijn kinderwens (was blij dat ik ook daarvoor kon maar goed dat was niet de eerste insteek!)Ik heb ook extreem pijn onderbuik geregeld ook onderrug en gespannen gevoel naar toilet voor grote en kleine boodschap is dan al extreem vervelend! continue een drukkend gevoel! ook mijn bekken doet ontzettend zeer...

Nou wilde ze bij mij als de pijn niet verdween 3 maanden later een kijkoperatie doen... aangezien ze kon zien toen ik ongi was dat ik bloed en vocht in mijn buikholte had zitten. dit hebben maar mensen maar komt voornamelijk vaak voor bij Endo ! en dus denk ik dat zij vreest dat ik naast pco ook nog endo heb! (ik hoop het echtttt van niet :( ) maar de kans zit er wel in.
    Ik moet dus nog afwachten wat ze willen gaan doen als ik 20 augustus terug moet! de helse pijn is gezakt maar in de tijd tussen dat ik mijn eisprong zou moeten hebben en tot aan mijn ongi heb ik het meeste pijn ! ik hoop dat ik eerst met behandelingen kan starten aangezien ik toch maar 1 kindje wil en daarna per direct weer terug aan de diane pil wil !! en dus dat zou de endo dan wel weer rustig houden... dus dan heeft behandeling weinig zin...
    Of het moet zijn dat alles al zo verkleefd zou zijn en zwanger raken daardoor lastig gaat... maar dat is altijd de gok die je neemt!

Dus het zou of van je PCOS kunnen komen. want daar kun je ook pijn klachten van krijgen hoor!! of anders ben ik bang je endo...
    wacht deze cyclus even af zou ik zeggen en hopleijk wordt je niet ongi. Zo wel kijk of de pijn dan noggg heviger is. Moet je dan terug naar je gynae zou ik het wel even bespreken met hem/haar.

@infantem spannend meid!!! hopelijk goed nieuws voor jouw!! wat heb je voor jezelf gependeld als ik vragen mag !? (hoezo nieuwsgierig hihi)
    en behoefte aan melk ja? haha wat vreemd! miss de hormonen weer van slag... of zwanger... spannend

16. Infantem Amor

Paniekertje, hoe gaat het met je?!

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ja, eigenlijk wel goed. Ik heb vakantie en het wordt mooi weer, dus kan niet beter toch :D.
    Ik heb nog steeds gevoelige onderbuik uitstralend naar mn liezen. Daarnaast vind ik mn boobies ook wat groter worden, ze beginnen een beetje uit mn bh te puilen. Maar weet niet of dat sinds kort is of al een tijdje, of dat ik van alles wíl zien, hahah!
    Maandag bloed prikken dus ben zoooo benieuwd of ik een eisprong heb gehad!

Hoe gaat ie met jou?

18. Infantem Amor

Haha zo'n beetje het zelfde... Zo vertrekken naar mijn werk de laatste 4,5 a 5 uurtjes voor dat ik vakantie heb. Zou morgen nog moeten, maar ze hebben mij gescipt :D

Ook ik mag maandag bloedprikken en ook ik heb symptomen dat ik denk, want maak je je zelf gek joh...

19. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Jaaaa, erg he! Ik snap ook niks meer van mezelf.
    Ik wil ook niet teveel hoop hebben omdat het echobeeld vorige week zo vaag is en de gyn ook zei het kan een follikel zijn die op springen staat, maar het kan ook niks zijn. Zoooooo irri! Jammer dat we niet even een luikje in ons lichaam hebben zodat we kunnen zien wat er gebeurt ;).
    Wanneer gaan jullie weg voor vakantie? Of blijf je lekker thuis.

20. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Eerste uitslag is binnen. Progesteron luteaal is 10.
    Ik vrees dat ik dus geen eisprong heb gehad, dus ik baal nu als een stekker! Nu tot morgen half 4 wachten voor gesprek met de gyn. Bleeeeegh

Deel Deze Pagina