Oke, heb jij die waardes meteen. Ik krijg hem woensdag na 16.30 pas. Balen zeg, de waardes moeten toch minimaal 30 zijn of he ik dat verkeerd?!
De andere waarde, de gewone progesteron is 3.7 waarbij de referentiewaarde 0.5 is, dus die is wel mooi hoog. Pfff, ik weet het niet meer, nog ff afwachten tot morgen half 4. Ja, werk zelf in het ziekenhuis en nu ik vakantie heb smst mn collegaatje/vriendin de uitslagen door
Oh oke, ja dat is wel makkelijk. Ik krijg het woensdag pas te horen... Maar ja volgens mij maak ik me zelf helemaal gek
Heb je niet een insider bij het ziekenhuis die even voor je kan kijken? Ik zou ook gek worden, maar nu ik het weet denk ik wel van had ik het nou maar niet geweten, want eigenlijk weet ik nu nog niks. Morgen half 4 weet ik pas écht iets! Pffff
Haha nee heb zo niemand die dat kan zien en ook maar goed... Maak me nu al gek... Moet spugen, slaap amper en overdag heb ik lucifer stokkies nodig... Drink veel melk omdat ik die heel graag lust en ik heb veel zin in vet eten
Oke super vreemd. We gingen vanaaf lekker bbq-en, krijg ik in ene super buikpijn, diarreegevoel of ongi krampen. Dus ik eet bijna niks meer. Naar de wc meerdere keren, maar gebeurt niks. En nu is het over! Zou dat dan misschien de innesteling geweest zijn, want deed soms echt super pijn? Achteraf heb ik vorige week dinsdag ook een keer op een ochtend super krampen gehad, heel kort en heftig en toen was het voorbij, dus mssn eisprong? En dan zou ik nu 6 dpo zitten en mssn ook wel de reden dat mn progesteron nog zo laag is? Haha, loop allemaal redenen te zoeken. Naja, nog eventjes tot morgen!!!
Ergens herken ik het wel... Ben vannacht uit bed gevlogen omdat ik buikkrampen had, dacht dat ik diarree zou hebben... Maar dat was niet zo... Nog geen 2 uur later mijn bed uit omdat ik moest spugen...
Volgens mij ben jij zwanger . Als je uitslagen goed zijn woensdag zou ik gelijk testen met een kv! Blijft toch een gek iets dat vrouwenlichaam, heb nu ook iets gevoelige tepels...
Ik kom net bij de gyn vandaan. Progesteron was te laag om te kunnen zeggen dat ik een goeie eisprong heb gehad. Ik heb alleen 3 augustus mn laatste echo gehad, toen was mn eitje 18mm en zei de andere gyn dat ie vant weekend zou springen. Mijn eigen gyn zegt nu dat ik ook best eens later een eisprong gehad zou kunnen hebben en dat zou betekenen dat ik gister te vroeg mn progesteron heb laten prikken. Al met al weet ik nu dus nog niks, want moet nu een dikke week wachten of ik misschien toch niet ongi wordt of zwanger ben voordat ik met een nieuwe ronde duphaston mag beginnen. Ik baal er zo van, omdat ik 3 aug nog gevraagd had of ik niet nog een keer voor een echo hoefde te komen, die gyn zei toen van niet. Nouja, gelukkig eerst op vakantie en dan zien we eind volgende week wel of we een posi test hebben of ongi zijn of met de duphaston moeten beginnen. Volgende ronde wordt wel 150 mg clomid omdat de cyclus anders aan de lange kant is. Als dat niet helpt moeten we verder met spuitjes. En mn mannetje wordt ook onderzocht, dat zal me ook wel wat rust geven (als het bij hem goed is) of juist niet (als het niet goed is) want dan wordt het mssn wel IUI of IVF. Vooralsnog is mn endometriose geen probleem, dus das wel fijn. Al met al: wachten, wachten, wachten....
Hmm ja vond het toen al raar dat je niet meer terug hoefde te komen... Ik krijg morgen de uitslag pas... Ben zo bang... Ja idd misschien ff op vakantie... Ik kan testen in de vakantie... 19 augustus, zijn we net weekendje weg...
Woooow meis! Das echt super! Dan ben jij zeker de weten zwanger!!! Hier gaat het wel, vind het moeilijk om nog tot volgende week vrijdag te wachten, maarja het moet maar. Heb net wel een KV gedaan en daar zie ik zowaar een licht streepje op. Ik snap er niks meer van, mijn lijf doet raar. Maar ben heel erg blij dat het bij jou goed was! Op naar een plakbeeb!
In het echt natuurlijk beter te zien en streepje verscheen na ong 10 min. Toen dacht ik echt van: kan niet! Test uit elkaar gehaald en daar was ie toch echt.... Snap jij het nog?
Er is inderdaad een heel licht streepje te zien... Ik durf nog niet te testen bang dat het dan negatief is... Zondag kan ik echt testen, dus hoop niet eerder ongi te zijn...