Was toch even nieuwsgierig, dus even op wifi. Jammer meid, hoop morgen positief nieuws! Ik heb gister testje gedaan, maar die was ook nega. Heb ook veel minder last van mn tepels en al paar dagen bruin verlies. Hoop dat ik uit mezelf ongi wordt, dan hoef ik ook niet weer 10 dagen duphaston. Succes meis! Ps lekker weer gehad in nl? Ik heb het heerlijk naar mn zin hier op vakantie adres. Vandaag goed verbrand, zijn naar strand geweest. Vertoef momenteel o de canarische eilanden
Haha het is hier ook heerlijk geweest het weekend... De thermometer tikte in de schaduw 40 graden aan hier in het zuiden... Ben ook flink verbrand... Balen van je test... ja inderdaad hopen dat je zelf ongi word en dan weer aan de clomid?! Als ik nu ongi word mag ik meteen weer aan de clomid, die ligt al klaar voor me bij de apotheek.. maar hoop het niet natuurlijk... Had gister een heldere druppel bloed (in mijn verbandje, voor de zekerheid in ivm witte broek) en verder helemaal niks
Hej meis. Begrijp ik uit je onderschrift nu goed dat je vandaag een posi test hebt gehad, maar dat je ook ongi bent geworden? Balen meis. Dikke knuf voor jou!
Hoe weet je dat dan? Hier gaat ie lekker, morgen nog een dag naar waterpark en dan donderdag alweer naar huis. Heb al aardig kleurtje gekregen, foto's zal je wel zien op FB . Vrijdag ga ik weer testen, dan hoor je het wel.
Omdat ik leeg liep vanmorgen en helse buikpijnen had... Heb tussen 8.00 en 12.00 16 super plus tampons en 2 nacht maandverbanden moeten gebruiken en nu ieder uur nog een super plus wisselen.. Heb ivm de giga pijnen de gyn gebeld en kon meteen komen en die constateerde dat ik een VMK had gehad... Oeh spannend, nogmaals testen Ik hoop op positief...
Ik ben weer terug in NL!!! Gister al, maar had toen geen zin om te internetten. Hebben heerlijk genoten, wil eigenlijk wel terug . Gelukkig hebben we nog een week vakantie, dus mssn kunnen we hier in nl ook nog een beetje genieten van het weer. Jammer van je vmk! Maar met volle moed verder met nieuwe ronde lees ik! Weer 100mg of mag je nu ook voor de 150 gaan? Ik heb helaas geen posi test meer gehad en ben vandaag met de duphaston begonnen. Gekke is dat ik weer bruin/rood verlies en ietsje buikpijn heb, heel mssn wordt ik dus uit mezelf ongesteld en kan ik gelijk beginnen met de clomid dit keer 150mg, ben benieuwd, maar vrees dat het voor mij de spuitjes gaan worden...
Dat zou wel heel jammer zijn als je aan de spuitjes moet. Ik ben gister weer begonnen aan clomid 100mg, want dit ging goed, had een super goede eisprong, wel wat laat maar niet buiten de marge... Hoef ook geen analyse meer, van af de dag dat ik niet meer ongi ben mag ik gaan testen met ovu's... Ben nu alleen bij afvegen nog ongi.
Hmm had net toch iets vaags. Met afvegen had ik slijmerige afscheiding die wat licht roze/bruin was Had vanmorgen ook ongelofelijke krampen in mijn buik Snap er niks meer van
spannend! maar zie aan je banner dat je vorige eisprong ook iets later was, dus dikke kans dat deze ook wat later is. ik duim duim duim!