PCO(S) en onbegrip arts, nu eindelijk medicatie!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Yeah, ik ben vandaag gaan menstrueren... Het is alleen veel minder heftig als de vorige keer qua bloed, maar ja dat kan nog komen...
    De buikpijn daarin tegen is rampzalig... Kan amper zitten, liggen is nu het minst pijnlijke...

2. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Spannend Kayleigh!!
    Morgen eerste clomid, ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.

Ik heb vandaag echo gehad. Helaas nog niets te zien, heel dun baarmoederslijmvlies en in beide eierstokken veel blaasjes. In de linker wel een iets grotere, maar daar kan nog niks over gezegd worden. Ik denk dus dat ik maar uitga van CD4 ipv CD11. Volgende week woensdag weer echo, kijken of er dan al wat vooruitgang is. Daarna nog max 1 echo en als het dan niks doet, nieuwe ronde hogere dosis. Heb nu alleen het gevoel dat het niks gaat doen, omdat ik het niet volgens de voorschriften heb ingenomen. Ik ben gewoon heel emo nu en bang dat het nooit gaat lukken. Pfff, dweil mij maar op op dit moment. Gelukkig even dagje thuis, maar voel me echt zwaar klote!!

3. Infantem Amor

Ja dat snap ik wel, hopen dat je van de weel grote follikels hebt...

Ben ook benieuwd, ik neem ze voor slapen in

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    En hoe bevalt het je? Warm soms he!

5. Infantem Amor

HAHA het is ongeveer het zelfde als de primolut... Ben er alleen niet zo misselijk van... Ik moet de dag na jou voor fm...

Hoe ben je aan de pendel gekomen als ik vragen mag...
    Ik heb er trouwens een voor juli 2012 van een meisje ;)

6. Infantem Amor

#66 Infantem Amor, 23 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2012
    Ik heb trouwens wel een vette huid met wat puistjes op mijn voorhoofd.. En stemmingswisselingen had ik al, volgens de gyn door de PCOS ;)

En mijn menstruatie is op een heel licht vergeleken met voorheen...
    Ochtend is het bijna niks, de middag wat meer en de avond weer bijna niks, hoef amper een inlegkruisje in.. Hoop er morgenvroeg gewoon vanaf te zijn dan ben ik 4 dagen ongi geweest, netjes, de vorige keer 7 dagen...

7. Infantem Amor

Poeh, schrok net even, was niet meer ongi... Dus hebben we seks gehad en bij het naderhand naar het toilet gaan verloor ik behoorlijk wat bloed... Nu is dat weer helemaal weg...
    Was echt helder rood bloed... Gelukkig heb ik niet al te veel last van de clomid, al kan dit wel hier vandaan komen las ik net.. Heb het nu wel iets sneller warm, maar op zich valt dat nu ook wel mee... Ben erg benieuwd naar de echo...

8. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik zou je nog niet teveel vast pinnen op die echo hoor, je zit dan pas op dag 9. Kan zijn dat er nog niets te zien. Om teleurstellingen te voorkomen ;).

Ik zit woensdag op dag 10, de gyn zei ook al tegen me dat ik er rekening mee moest houden dat ik nog een keer voor een echo moet. klussen was nog niet nodig, maar doe maar wel voor de zekerheid, je weet maar nooit. Ik vorl wel van alles rommelen, maar vertrouw mn lichaam voor geen meter. Verdwe ook erg vochtig beneden. Ik hoop het zo, maar ben ook zo bang voor een teleurstelling...

9. Infantem Amor

Haha nee ik denk ook niks te zien, alhoewel mijn ovutesten en temp de vorige ronde CD 9 als datum aangaven, dus uhm ja wie weet.. Ik klus gewoon netjes om de dag en hoop niet meer zo flink te bloeden naderhand, was heel dun bloed... Kan ook een adertje zijn dat is gesprongen...

10. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik heb een PB naar burningkarma gestuurd met mn naam en geboorte datum. Paar weken later kreeg ik een mailtje terug met het resultaat van de pendel. Ben wel erg benieuwd of het uit gaat komen, in hoeverre die pendels werkelijkheid worden. Zou wel fantastisch zijn natuurlijk!

Over je huid en stemmingswisselingen, dat heb ik ook heel erg. Soms echt niet leuk meer, dan heeft mn ventje het zwaar te verduren met mij :p.

En over bloed na de sex. Ik heb dat ook een keer gehad na de duphaston kuur. Dacht dat ik ongi af was, dus lekker aan de klus. Daarna naar de wc en toen toch wel even best wwel wat bloedverlies. Kan door een gesprongen adertje komen of toch nog niet helemaal klaar met de ongi.

Ben echt blij dat ik morgen di en woensdagochtend moet werken, kan voor mij niet snel genoeg woensdagmiddag zijn, al ben ik wel een beetje bang dat er weer niks te zien is... Pfff, soms. Maar we zijn voor de zekerheid wel aan de klus, you never know...

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hee meiden,

Ook ik heb PCO.. net mijn eerste kuurtje clomid achter de rug.. nu afwachten..

Groetjes

12. Infantem Amor

Linssiejj, welkom...
    Netjes een BMS van 3 lagen. En +/- vandaag je eisprong zie ik, want je hebt gister een LH piek gehad toch?

Paniekertje, ja zolang er verder geen bloed meer komt, hebben we gewoon seks ;) Gelukkig zijn mijn stemmingswisselingen in de positieve zin ;) Ben bijna niet chaggerijnig, ben juist extra vrolijk :D
    En had ergens gelezen dat je libido verlaagd word door de clomid, maar bij is niks minder waar :p

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hallo Kayleigh, ja zaterdag positieve test gehad.. ik weet niet wanneer hij is geweest. Zaterdag hele dag niet lekker geweest en heb pijnlijke borsten.
    Gisterenavond wat steekjes in me buik en overdag wat meer afscheiding, dus denk dat hij gisteren geweest is..
    Zo te lezen weinig last van clomid?

14. Infantem Amor

Linssiejj, ja gelukkig heb ik relatief weinig last van de clomid. Af en toe op eens heel erg warm en merkt gister avond dat mijn borsten wat gevoeliger zijn. Soms een oprisping, maar als dat alles is ben ik tevreden... Ik heb hiervoor primolut gehad en daarbij waren de klachten een stukje erger ;)

Als jij 23/6 een positieve ovu hebt gehad dan zou jij in de avond van 23/6 of gister ergens over de dag je eisprong hebben gehad. Ovu test is positief 12 tot 48 uur VOOR de eisprong... Dus als ik je zo hoor dan heb je hem inderdaad gister geweest... Flinke geklust gister??!

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja zeker :)! Sowieso zaterdagochtend en gisterenochtend.. dus kansen optimaal benut en voor die tijd om de dag. Blijf nu nog wel gewoon door klussen, want je weet maar nooit.
    Ik had ook weinig last van clomid. Van provera voelde ik me ontzettend moe en futloos.
    Wanneer heb je je eerste meting?

16. Infantem Amor

Komende donderdag heb ik voor deze cyclus mijn eerste meting... Dat is CD 9, lijkt erg vroeg, maar de vorige cyclus hebben ze denk ik niet optimaal benut, dus ben wel blij dat ze nu eerder kijken ;)

Oh ja dat is super netjes.. Haha in combi met clomid moet dat toch wel goed komen ;) Zag dat je, je ook mee komt kletsen in een ander topic waar ik ook in mee klets :p
    Ik werd van de Primolut (vergelijkbaar met provera) ook erg moe en futloos, heb 10 dagen bijna niks in huis gedaan... Nu met die clomid gaat dat een stuk beter... Heb vandaag toevallig een lamballen dag, maar gister (op mijn zondag) heb ik het halve huis gepoetst :p

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Vanmiddag weer een echo, spannend!

18. Infantem Amor

Haha vroege vogel :p
    We volgen elkaar op, jij hebt vandaag echo, spannend en succes...
    Ik heb morgen mijn echo en linssiejj heeft vrijdag haar echo...

19. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Vroeg beginne, dan nog ff online oo de foon he. Nu alweer klaar met werken, ook lekker!

20. Infantem Amor

Hihi, ja ik heb van 8.00 tot 12.00 gewerkt ;)
    Heerlijk die dagen... Spannend voor jou...

Deel Deze Pagina