Ik weet niet wat er gaande is in mijn lijf, maar heb hoofdpijn, ben misselijk en heb de hele morgen al dat ik soms steken heb
Hoi Kayleigh, die klachten kunnen nog van de clomid zijn. Ik heb me ook nog een tijdje na het stoppen af en toe niet lekker gevoeld, terwijl ik tijdens de kuur bijna nergens last van had.. Ben benieuwd naar je meting 2-7..
Ik ben ook erg benieuwd naar de meting... Oke dan is het goed, of nou ja goed, ben echt zwaar misselijk, maar weet dan waarom Heb trouwens ook een kloppend gevoel in mijn buik Jij mag over weekje testen zag ik... Spannend...
Kayleigh, balen van die klachten, maar mssn idd bijwerkingen nog van de clomid. Mijn ovutestje helaas niet donkerder geworden vandaag. Beetje zelfde als gister gebleven. Ben benieuwd morgen. Voel vandaag wel weer van alles rommelen en gister darmen van slag. Mssn goed teken voor aankomend ei? Vanmorgen voor de zekerheid ook maar even gklust, you never know
Whiehie ja dat klussen gebeurd bij ons ook goed.. Mijn libido is er niet minder om... Heb vandaag de hele dag krampen in mijn buik Nou ja ik ben morgen benieuwd met de echo...
oh paniekertje jij hebt morgen ook een follikelmeting, spannend! Ja ik mag volgende week testen, morgen eerst uitslag van bloedonderzoek.. Verder nog steeds ongikrampen en ontzettend duizelig.. Hoop zo dat het gelukt is deze ronde ~!
Jaaaaa! Hoe gaat het met jou Kayleigh? Bij mij beginnen de zenuwen nu toch wel toe te slaan. Ben zo bang dat er morgen niks te zien is en dat alles wat ik voelde de afgelopen dagen niks was. Dat mijn lichaam me weer eens voor de gek houd. Pffff, vreselijk. Hoop dat ik vannacht beetje kan slapen...
Ik snap je helemaal... Ben ook op van de zenuwen... Heb veel last van krampen en warmte uitbraak... Warmte kan ook wel zijn omdat ik woedend ben over het leugenachtige gedrag van een meisje hier op de site... Bij het ene topic zegt ze niet zelf zwanger te kunnen raken. Bij het andere topic heeft ze een mk gehad bij 7 weken.. Bij een volgend topic heeft ze bij 12/13 weken met een doppler het hartje nog gehoord. Bij een ander topic is bij 19 weken het "vruchtje" opgelost Bij een ander topic kreeg ze een 2 ling en is een kindje bij 11 weken gestorven en is de ander in april geboren, terwijl ze in ons eindhoven topic in maart zei een miskraam te hebben gehad... Bah wat walg ik van liegen en op deze manier aandacht vragen, echt bah...
wow, hoe bedoel je die heeft van alles? Das wel erg bizar. heb je diegene er al op aangesproken? ik ga zo denk ik maar eens richting bedje
Ja ik heb der in een topic aan gesproken op dit gedrag en toen is ze meteen die zelfde dag een ander topic begonnen waarin ze zegt via MMC Veldhoven met vruchtbaarheidsbehandelingen te beginnen omdat ze niet weten waarom hun geen kindje kunnen krijgen... Dus werkt niet... Raar mens... Truste, ik kan nog lange niet slapen
Pfff, gek mens. Ttruste, succes morgen! Moet werken, dus zal mijn resultaat zo tegen 5en posten. Fingers crossed!
Poeh de zenuwen komen bij mij nu echt heel erg.. Had vanmorgen een giga temp dip die ik normaal ook heb als FF aangeeft dat ik een eisprong heb... Ben zo benieuwd...
even een snelle update vanaf mn werk. mn echo was niet goed. 2 eitjes van 8 mm. Moet vrijdag voor een laatste keer terug komen en dan nieuwe ronde denk ik. Zou het niet kunnen dat ik al een eisprong heb gehad of ben ik dan te optimistisch??? Pffff.... Heb het even helemaal gehad. Daarnaast was de gyn ook niet geweldig, weer die man die ik als eerste had. Die mijn pcos niet gelijk gezien had. Anders was ik nu al veel verder geweest. Balen!!!
Ook mijn echo was verre van goed... Moet donderdag terug komen bij mij eigen gyn, dus ben benieuwd... Ik ben en blijf misselijk en moe... Maar deze gyn denkt dat ik naar de clomid 100mg ga... Ik heb ook een baaldag!! Zit erg in twijfel wat ik doe met school...
balen van jullie echo's meiden ! ik heb gelukkig wel goed nieuws, ik heb een hele goed eisprong gehad.. Mijn progesteron was namelijk 68!
Linssiejj, oh dat is wel heel netjes... Hoop dat ik donderdag een mooie echo heb... Maar denk dat deze ronde weggegooid is... Even de clomid 100mg af wachten en als die niet aanslaat stop ik voorlopig ff... Ben mijn lijf beetje moe
Kayleigh, balen man!! Ik blijf het nog steeds vreemd vinden. Net weer een ovutestje gedaan en die is een stuk lichter als gister. Zonet bij afvegen ook beetje bruin roze/vloed. Heb ik dan niet gewoon al een eisprong gehad? Pffff, ben benieuwd naar vrijdag. Kop op Kayleigh, we kunnen het aan meid. Samen staan we sterk. Vind het fijn (maar ook kut) dat we hetzelfde meemaken, heb toch wel steun aan je .