PCO(S) en onbegrip arts, nu eindelijk medicatie!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ja dat vind ik ook wel heel erg fijn (nou ja in zoverre dat we inderdaad elkaar begrijpen ;))

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    mmm vreemd Paniekertje.. Kon ze niet zien of je al een eisprong gehad hebt? Ik dacht dat ze dat op een echo ook konden zien.. zou in ieder geval even die afscheiding even bespreken..

ik hoop voor jou dat het donderdag er beter uit ziet Kayleigh.. 100 mg is een stuk heftiger denk ik, snap dat je dan even een pauze neemt..

3. Infantem Amor

linssiejj, ja dat denk ik ook dat 100mg een stuk heftiger is en had van 50mg al klachten, dus ben benieuwd... Eerst donderdag even afwachten.. Ga trouwens we voor de 100mg clomid, maar daarna stop ik er mee...

Paniekertje, uhm klinkt toch als eisprong, raar he... ik ben vandaag naar school geweest dus met zo nog een testje doen, maar ben bang voor oma wit :( Zie het ff niet zo zitten zeg blergh...

4. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej!
    Spannend, gewoon doen joh. Je kan er toch niks aan veranderen.
    Ik mag vrijdag weer terug komen bij de gyn die mij door heeft gestuurd naar de FA. De FA wilde na deze ronde eigenlijk nog een keer 50mg, omdat ik door die rare cyclus de medicijnen te vroeg heb ingenomen. Ik zelf zie meer in gelijk door naar 100mg, omdat ik het idee heb dat die 50 toch niet aanslaat. En ik ga niet weeeeer een ronde in zekerheid zitten zoals ik nu zit. De gyn die ik vandaag had was trouwens mijn eerste gyn. Echt een kwal. Heb hem even goed laten weten dat ie mijn pco over het hoofd heeft gezien. Hij zei verder ook niets en ik moest uitrekenen hoeveel juli het vrijdag was. Pfffff... was gelukkig snel weer weg en vrijdag weer lekker naar mn eigen vertrouwde gyn.
    Ik heb nu idd heel licht bruin verlies, wat dit nou weer is :(. De gyn heeft niks over een eventuele eisprong gezegd, maarja hij zei uberhaupt al niet veel. Ik heb even een foto toegevoegd van mn ovutestjes van deze ronde. Die tussen de rode streepjes zijn van dezelfde dag en tijd, zag dat de eerste die ik deed niet goed doorliep en heb toen gauw een tweede erin gedoopt, achteraf toch goed gekomen met hetzelfde resultaat. Ben begonnen op CD4 en de onderste is van vandaag, een stuk lichter alweer. De donkerste is dus van afgelopen zaterdag. Het is nu niet meer duidelijk te zien, wss dat ze toch wat lichter worden na een paar dagen. Paar uur nadat ik hem erin had gedoopt was ie veel donkerder, zie eerdere foto's van mn ovutestje. Maar goed, dan zou ik eventueel vant weekend een eisprong hebben gehad. Maar kan dat als er woensdag nog niks op de echo te zien was en vandaag in beide eierstokken een eitje van een kleine 8 mm? Ik geloof er niks van... Ik wil zekerheid, nee ik wil eigenlijk gewoon lekker zwanger zijn :(

5. Infantem Amor

Poeh nik herken je gevoel zo..
    Mijn ovu testjes blijven heel licht, maar voel me alsof ik mijn eisprong heb :( Snap er de ballen niet meer van... Zo ff testen en daarna douchen ;) Ff ontspannen... Mijn temp heeft een zware dip vandaag...
    3bfb30 Ovulation charts on FertilityFriend.com

6. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    hej kayleigh. Hoe gaat ie met jou?
    Ik voel me beetje van alles. Baal er van dat deze ronde niks geworden is. Baal er van dat mijn lichaam niet gewoon doet wat het moet doen. Vraag me af of het ooit nog wel gaat lukken.
    Vrijdag laatste echo en dan hoop ik echt met clomid 100 te beginnen en niet weer 50. Die 50 werkt toch niet bij mij.
    En dan sinds gister ook bruin verlies. Wat moet ik daar nou weer mee? Daarnaast ook niet meer vochtig beneden, eerder droog. Ik snap niks meer van mijn lichaam. Kan ik niet gewoon een eisprong krijgen en zwanger worden? :(

7. Infantem Amor

Die droogheid komt hoogstwaarschijnlijk door de clomid, dit had ik ook, is na mijn zalfje weg ;) Moet je wel mee uitkijken anders kan het een schimmelinfectie veroorzaken die droogheid..

Ik heb donderdag een laatste echo... ben er ook bang voor, ga zo ff mijn testje doen, kijken wat er uit komt..

Pff heb ook nog eens allerlei problemen met die muts van het werk dus kom niet zo ver nu... Zit allemaal tegen en dan in combinatie met die cyclussen van mij is niet handig... Word gillend gek en mijn school en werk snappen mij niet...

8. Infantem Amor

Mijn ovu testjes beginnen donkerder te worden, wel laat op CD 15 en dan is het nog moeilijk te fotograferen :(
    De onderste van de 3 is van vandaag ;)

9. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Oeh spannend! Heb je goeie hoop voor morgen? Ben erg benieuwd.
    Ik moet nog tot vrijdag wachten. Denk niet dat het wat wordt. Dan voor mij ook nieuwe ronde en afwachten of het 50 of 100 mg wordt.... Gelukkig morgen werken, dat leidt wel af

10. Infantem Amor

Ik had iets getypt en poef heel mijn pagina weg :p
    Nou ja ik heb dus absoluut geen vertrouwen in morgen.. Denk dat het primolut en 100 mg clomid word... Ga wel aangeven dat mijn suiker op eens goed is... Die was eerste veeeeeeeeeeeeel te laag, eng laag en nu is hij super goed, sinds de clomid..
    Ik heb zelf een curve setje, dus controleer dit geregeld even...

11. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    En en en en?

12. Infantem Amor

Ik moet maandag terug komen... Mijn bms was 1cm!!! Hij zei dat dit super goed was... Alleen eitje lieten zich zelf achterwege... Ik moet maandag om 8.40 weer terug, maar ze denken dan niks te zien en dan moet ik 5 dagen provera en 5 dagen clomid 100mg gaan slikken.

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Op naar de volgende ronde. 100mg! Vandaag gelijk beginnen met de duphaston. We wachten weer af...

14. Infantem Amor

Je zit dus in het zelfde schuitje... Ik mag alleen maandag pas beginnen met provera... En daarna 100 mg clomid...

15. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ja, helaas wel. Naja, hebben we iig steun aan elkaar. Ondanks dat ik het verwacht had vind ik het nog wel moeilijk om het te accepteren en verwerken. Het doet toch wel wat met me. Gelijk maar weer de duphaston genomen en hopelijk over 2 weken ongi. Nieuwe ronde, nieuwe kansen...

16. Infantem Amor

Als het volgens de plannen van de medicatie goed loopt dan zou ik 20 juli mijn menstruatie moeten krijgen en mag ik 22 juli met clomid beginnen, op mijn schoonvaders verjaardag... Vind het jammer dat ik donderdag niet meteen mocht beginnen, dan was ik rond de 16 al gaan menstrueren en dan mocht de clomid de 18de al... maar ja komt goed ;)

17. Infantem Amor

Oke ja ik moet morgen met provera beginnen voor 5 dagen en dan word ik binnen een week na stoppen ongi, als het goed is.. Dus maximaal 20 juli en dan 3de dag beginnen met clomid, ik heb vanaf 12 augustus vakantie, dus ik hoop ook zwanger te zijn in mijn vakantie ;)

18. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    wow, das wel heel snel! 5 dagen maar, dan wordt je idd ook snel ongi. Soort stoot kuur ofzo ;). Zitten we weer int zelfde schuitje meis!!

19. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej Kayl, nog even vraagje. Ben benieuwd of jij dat ook hebt.
    Heb dus deze ronde alles beetje gevolgd, nu heb ik dus vruchtbaar slijmvlies gespot, best wel donkere ovutestjes gehad, rommelende buik en afgelopen dagen is mn slijm dus dat onvruchtbare geworden, kleverig dik wittig slijm. Maar dus geen ei gehad. Vind dat wel beetje vreemd, want je zou dan toch denken dat je niet al die dingen krijgt en dat je blijft hangen in een bepaald punt van je cyclus????

20. Infantem Amor

He,
    Sorry voor late reactie, was aan het werken...
    De ovutestjes geven blijkbaar bij PCOS patienten altijd een licht streepje en soms een wat donkerder streepje :(
    Ik heb al vanaf dag een dat ik test lichte streepjes en toen ik die liet zien aan de gyn zei hij tussen neus en lippen door, dat is altijd bij PCOS patienten :(

Ik heb gister ongelofelijke felle steken gehad rechts en vandaag draden trekbaar cervix slijm. Maar heb het idee dat mijn lijf me gewoon in de maling neemt... Probeer me dan ook zo min mogelijk op die "klachten" te focussen.

Kortom ook ik vind het vreemd en we hebben ongeveer hetzelfde.
    En ja mijn gyn wil zelf een boost kuur zodat ik zo snel verder kan.

Deel Deze Pagina