Kayl! Ben heel erg benieuwd naar de uitslag!! Zag dat je ook pendelt. Mag ik je een berichtje sturen??
Hee tuurlijk mag je mij een berichtje sturen, ga zo ff mijn mail box checken, want heb volgens mij toch berichtjes gekregen van meiden die niet eerder hebben gereageerd in dat topic. Ja eentje, maar die zit in een ander topic dus daar maak ik net als bij jou even een uitzondering voor En ik ben vandaag officieel begonnen met provera Maar ja goed 5 daagjes en dan binnen 7 dagen moet ik gaan menstrueren...
Ah, dat vind ik lief van je. Zal je gelijk even een berichtje sturen. Jammer dat je ook weer in de volgende ronde zit, maar hou hoop he meid!!
Ik houd zeker hoop... Mijn BMS is nu 1,3 cm dus dat is al wel een hele vordering, voor de clomid was dit 0,3 En hoe gaat het met je duphaston?
Ik heb op kwartaal, maand en geslacht gependeld. Geslacht heb ik voor mij zelf op geschreven omdat ik heeeeel erg benieuwd ben. Heb namelijk nog iets extra's uit de pendel gehaald, maar ben benieuwd...
Kon het niet laten om een zwtest te doen. Ongi ben ik nog niet, NOD heb ik niet en eisprong dikke kans niet gehad. Maar toch was ik erg nieuwsgierig en tot mijn verbazing zag ik een heel licht streepje verschijnen... De foto is gemaakt na doorspoelen met een druppel water omdat ie erg geel was geworden. Ben bang dat het niks is, maar verbaas me toch over het verschenen streepje!!
Haha ja dat is heel apart... Van de week nog eens testen?! Misschien ben ik echt zwanger. Je weet maar nooit, moet zeggen dat mijn cyclus ook gewoon heel raar is, heb zelf ook neiging tot testen, maar ben er bang voor
Ja ik zie de streepjes ook. Ben erg benieuwd wat het word. Ik had gister op mijn ovutest 3 streepjes... Ook zoiets vaags...
Mijn lichaam maakt het helemaal bizar!! Heb constant slapende benen en ontdekte net bij afvegen roze op het papiertje... Snap er helemaal niks van!!
Super bizar!! Testje van gister was helaas vals. Die van vandaag is super nega. Ik voel me ook best wel depri op het moment, maar dat zal de duphaston wel zijn. Zit gelukkig alweer op de helft met de kuur, gaat wat dat betreft snel genoeg!! We houden vol meid!!
Hej Kayl, hoe gaat ie bij jou? Hier al een beetje bruin verlies, hoop dat het snel doorzet. Spannend he, straks 2e ronde clomid met dubbele dosis, ben benieuwd!!!
Ik moet morgen de laatste provera nemen, dus ben erg benieuwd. Heb wel buikkrampen en veel jeuk... Dus ben heel erg benieuwd... Mijn eigen pendel gaf aan dat ik in Juli zwanger raak van een jongen en test in Augustus... Ook iemand die ik niet ken heeft voor mij gependeld en kwam op juli uit en dan van een meisje... Dus ben echt heel erg benieuwd...
Balen van die bijwerkingen. Hopen dat het snel doorzet! Ben benieuwd of je pendels kloppen! Heb vandaag een doorbraakbloeding gehad en het begint nu af en toe al wat meer te rommelen. Bruine vloed wordt ook steeds meer. Ik heb van de vorige keren geleerd dat ik pas echt menstrueer als ik krampen krijg, dus ik reken het nu nog niet als ongi. Ben benieuwd, 2e ronde komt zo alweer heel dichtbij
Oh ja typ je iets verdwijnt het weer.. Dat word voor ons beide wachten dus... Ik heb gister mijn laatste provera in genomen.. Heb nu wel buikkrampen en constant gevoel van gaan menstrueren... Rare is mijn FF geeft aan dat ik op 4 DPO zit vandaag
Hmmm, vreemd van FF. Je houdt dus nog steeds je temp bij? Hoe is het vandaag? Al iets te bespeuren? Ik heb vanmorgen weer een doorbraakbloeding gehad met een dik stolsel. Uurtje geleden nog een stolsel. Maar zet naar mijn idee nog niet echt door. Ik wacht op de krampen, dat is voor mij het teken dat mijn menstruatie echt begonnen is. Merk wel dat het al begint te krampen, maar zet nog net niet helemaal door. Vandaag laatste duphaston genomen, dus ben benieuwd!
Ik heb vrijdag de laatste provera gehad, kan tot vrijdag duren dat ik ga menstrueren, maar ik heb wat lichte pijn in schaamstreek net alsof er een blauwe plek zit waar op geduwd word. Dit heb ik altijd de dag voor en de dag van eerste menstruatie.. Ik hoop het want dan zou ik morgen gaan menstrueren en kan ik woensdag beginnen met clomid... Maar ik houd rekening met vrijdag...
En al vorderingen bij jou? Hier nu miniem bruin verlies. Had ik de vorige keer ook, dus dan zal het 1 dezer dagen wel losbreken. We wachten maar weer af...