Bij mij krampen, gevoel van borrelen in mijn onderbuik en ben moe, maar nog geen bloed te zien verder... Ben erg benieuwd, ben bang dat het vrijdag word,
Aaaaaah, nog geen rode vloed te bekennen hier! Nog amper bruin verlies en helemaal geen krampen. Ongi, wanneer kom je nou? Ik wil door naar de volgende ronde!!!!
Haha hier ook nog geen bloed, maar wel gevoel dat het ieder moment kan komen... Pff... Dat hij eens op schiet, kan ik verder!!
Mijn krampen worden steeds erger en heb roze spotting, ben erg benieuwd, hoop dat het vanmiddag nog door zet dan kan ik namelijk vrijdag beginnen met clomid...
En en en en??? Ik ben gewoon totaal gefrustreerd!!! Niks te bekennen, af en toe een krampje waar je geen naam aan kunt geven. Waarom zet het nou niet gewoon door? Voordeel is wel dat nu ik geen bloed verlies we vanaaf wel even kunnen knuffelen, mssn kan dat mn ongi ook een beetje triggere. Pfff, waarom doet mn lichaam nou niet gewoon wat het moet doen...
Haha het blijft bij roze, dus ik ben erg benieuwd, ik heb vanmiddag niks anders gekund als op mijn knieën voor de bank zitten, alles deed pijn. Iedere houding kon ik niet verdragen...
Dan zou je toch bijna denken dat je ongi er wel aan moet komen!! We kunnen ook geen wijs worden van onze lichamen he... Edit: ik zie dag 1 van de cyclus. Is het dan eindelijk doorgebroken bij je???
Hahaha!! Nou moet toegeven dat ik stiekem gister ook nog even heb getest omdat er maar niks komt. Hartstikke negatief natuurlijk. Maarja, je begint soms zo te twijfelen. Ik duim voor ons meid!
Uhm same hier... Ook ik had nog getest, ook al wist ik dat dit niet kon. Zonder eisprong ook niet mogelijk eigenlijk hihi.
Bij mij heeft het nu echt door gezet. Mag van de gyn vrijdag beginnen met clomid en volgende week vrijdag heb ik mijn eerst cyclus analyse echo voor deze ronde... Hoe gaat het nu bij jou?
Nog helemaal niks. Zelfs het knuffelen lukte gisteravond niet, omdat ik veelste gestressed ben. Mssn is dat ook wel de reden dat ik nog niet menstrueer. Maar mn geduld begint nu wel een beetje op te raken...
Pffff, al heel de dag hoofdpijn. Vanmorgen weer doorbraakbloeding gehad, maar het zet gewoon niet door. Zucht...
Balen zeg!!! Ook dat het knuffelen dan niet lukt. Erg frustrerend...!!! Mijn menstruatie is nu echt heel erg, kan soms gewoon rennen, of omdat ik over moet geven van de buikpijn, ik ben echt niet kleinzerig, of omdat het via mijn benen naar beneden loopt Morgen aan clomid beginnen...
JAAAAAAA!!! Eindelijk. Mn lichaam heeft mn geduld wel weer op de proef gesteld zeg!! Zondag beginnen met clomid 100 en maandag even bellen voor een afspraak (kan alleen tussen 11 en half 1 en het is pas net goed aan het doorbreken, dus wilde even zeker weten of het nu wel écht zo is!). Zoooooo blij, eindelijk weer een stapje vooruit
YEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!!! Super, nu kunnen we allebei weer verder... Heb echt aan je gedacht, voelde mij een beetje schuldig dat ik nu eerder ongi was Terwijl jij met eerder met je duphaston was begonnen... Yeah *vreugdedansje* Yeah...
Maakt niet uit meid. Jullie zijn al heel wat langer bezig dan ons. En ieder lichaamreageert anders opde medicijnen. Voor een eventueel volgende keer weet ik nu wel dat ik ongi wordt precies 2 weken na het starten met de medicijnen. Heb al aardig wat buikpijn, maar gelukkig helpt een paracetamol goed. Benieuwd hoeveel ik ga verliezen
Haha ik pak eigenlijk nooit pijnstilling, ook al moet ik dat wel doen Raar maar waar, het is nu al aanzienlijk minder, bijna alsof mijn menstruatie bijna over is... Zo goed als buikpijn vrij en ook het bloeden is relatief weinig... hmmm ik hoop het
Ik heb er wonderbaarlijk weinig last van... Nog geen opvliegers gehad. Wel wat jeuk en wat rode bultjes in mijn gezicht, maar die trekken nu ook al weer weg... Even afkloppen maar heb dus niet zo heel veel last van