PCO, starten met Puregon maart 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MamaFemsie, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    Vanochtend weer in het ziekenhuis geweest, en wederom niks te zien.......
    Dus vanaf vandaag 75 eenheden gaan spuiten en maandag weer terug....

Hoe is het bij jou gegaan marjoleinn? Of moet je vanavond?

Littesisje, jij alvast succes voor morgen! Hopelijk voor jou beter nieuws dan voor mij.

2. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @mamafemsie balen joh ik had precies hetzelfde morgen verwacht ik ook niet veel eerlijk gezegd ik voel nl helemaal niks geen buikpijn etc.
    Hoop voor je dat maandag erg wel iets zichtbaar is..

3. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen

Mag ik mee praten?

Ik ben sinds vorige jaar bezig in de MM..clomid 50 1e ronde zwanger! Helaas miskraam..na de miskraam 1x eisprong met clomid 50, daarna niet meer. Clomid 100 ook 1x een eisprong en toen niet meer. Nu zit ik op dag 12 met 150, en net een FM gehad, allemaal kleine blaasjes..dus waarschijnlijk werkt 150 ook niet meer bij mij. Dinsdag moet ik weer terug komen. Ik hoop dat ik zsm mag beginnen met spuiten.

Heb op de 29e een intake gesprek bij het MCK, want waar ik nu loop (westeinde) modderen ze maar een beetje aan denk ik. Elke keer voor niks ernaar toe om te zien of mijn eitjes zijn gegroeid. Iedere x 30 minuten extra wachttijd voor een afspraak van nog geen 2 minuten. Dus nu even ergens anders proberen.

Ik wil zo graag zwanger worden!! Het duurt echt een eeuwigheid lijkt het wel.

4. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag fm gehad maar helaas geen groei... beetje jammer nu nog de zelfde dosering volhouden en dan moet ik zondag terug voor weer een meting. Hier zakt de moed me ff van in de schoenen maarja geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen....

@mamafemsie balen zeg...hopen dat een andere dosering wel wat doet...

@vien welkom ja het duurt soms allemaal zo lang he geduld is echt moelijk op te brengen maar ja...
    Veel succes en ik ben benieuwd naar je voortgang. .

5. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @vien welkom.

@marjoleinn ook hier nog altijd niks, dosis weer verhoogd nu naar 112,5 en dinsdagavond weer een fm. Ook mijn motto geduld is een schone zaak maar begrijp je goed hoor. Iedere keer terug iedere keer teleurstelling is zo lastig. Je wil zo graag verder maar ja je lichaam bepaald he. Heb vandaag gevraagd of t überhaupt zal gaan werken. Arts zei geloof me met deze medicatie krijgt iedere vrouw vroeg of laat groei..ik hoor denk ik wel eens bij de groep laat pffff
    Maar als ik meer lees op deze site valt t allemaal nog wel mee...
    Toch zal ik blij zijn als we eindelijk eens groei hebben en al moet ik nog 30 fm doen of nog 10x verhogen het is voor een goed doel!
    Ik ga nu eerst maar eens focussen op dit weekend zonder man. Vind t verschrikkelijk dat hij er niet is (zit in buitenland met broer en vriend) voor hem wel even goed ook er even tussenuit maar ik zal blij zijn als hij er weer is. Hij is gewoon mijn allesie

6. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamafemsie hoe is het gegaan vandaag?

Ik ben zondag nog op controle geweest weer geen groei nu is me dosis opgehoogd naar 125eh morgen moet ik weer voor een fm...
    Weet een van jullie hoelang je puregon achter elkaar mag spuiten zit nu al op bijna 3 weken spuiten....

Groetjes!

7. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    Bij mij ook nog geen enkele groei te zien.
    Mijn dosis is niet verhoogd. Moet woensdag weer terug en als er dan nog niks is wordt de dosis waarschijnlijk wel weer verhoogd.
    Ik heb ook geen idee hoe lang je mag spuiten. Volgens mij totdat er een goed eitje is......

8. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamafemsie vervelend zeg geen groei hopen dat er woensdag wel wat gegroeid is!

@littlesisje succes vanavond!

9. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer fm gehad heb nu links 1 van 10 dus moet nu deze dosis aanhouden en donderdag weer terug...

10. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn dat klinkt positief super voor je!

Hier: nog altijd geen groei dosis weer verhoogd naar 125. En vrijdagmiddag terug voor weer een echo

11. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlesisje jammer zeg dat je nog geen groei hebt hopen dat deze verhoging wel wat doet bij je!

12. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    @marjoleinn, hoe is het gegaan vandaag?

Ik had gisteren maar liefst 3 eitjes van 13 mm! :D
    Nu maar hopen dat het bij 3 blijft en er dus geen overstimulatie ontstaat.
    Morgenmiddag weer terug voor een echo........

13. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @mamafemsie suc6 morgen wat super dat er al 3 gegroeid zijn

Hier: oorontsteking luchtweginfectie en zwaar verkouden en verhoging. Ben dus niet helemaal fit vandaag hihi
    Gisteren antibiotica kuur gehad van HA aangezien mijn trommelvlies geknapt is. Had liever gehad dat er iets anders geknapt was haha
    Maar goed morgenmiddag ook hier weer een echo. Kan nu niet echt peilen of die verhoogde dosis iets doet voel me helemaal lamlendig maar we zullen zien

14. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn hoe was t vandaag??

15. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer fm gehad er was 1 follikel met 0.9 gegroeid moet nu weer zaterdag terug en dan kijken of het weer verhoogd moet worden...schiet niet echt op dus...snap niet waarom het allemaal zolang moet duren....

@mamafemsie wat goed zeg 3!!!! Welke behandeling heb jij? Ik bedoel wat gaan ze doen als ze alle drie groot worden???

@littlesisje succes morgen!!!

16. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlesisje hoe is het gegaan vandaag?

17. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn helaas nog altijd niks dus woensdag weer terug. Dosis niet verhoogd ze zijn bang omdat t zo vol zit dat t ineens doorschiet dus met deze dosis eerst maar een paar dagen doorgaan. Kortom weeeeer afwachten. En positief blijven al denk ik dat we nog een lange weg te gaan hebben

18. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlesisje o wat jammer zeg dat er niks gegroeid was. Het is inderdaad eennlange weg maar hopelijk met een mooi eind! Ik moet morgen weer op controle....

19. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn suc6 morgen dan

20. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks..
    Nog ff een vraagje hebben jullie ook zo'n last van je onderrug ik heb verder geen last van me buik maar wel me rug vroeg me af of dit bijwerkingen zijn. ..??

Deel Deze Pagina