PCO, starten met Puregon maart 2013

Discussie in 'MMM clubs' gestart door MamaFemsie, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    Zo positief als ik woensdag was, zo negatief staat het er nu voor...
    Vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest voor een echo, en wat daar op te zien was was niet goed.
    Wel een stuk of 15 grote eitjes, overstimulatie dus......
    Dus nu stoppen met spuiten en een menstruatie afwachten..
    Maandag wordt ik in het grote afdelingsoverleg besproken over hoe nu verder.... En vrijdag 10 mei weer terug om te kijken hoe de behandeling verder zal gaan. Waarschijnlijk wordt het meteen IVF....
    Lekker begin van het weekend........

@marjoleinn, succes morgen
    @littlesisje, hopelijk woensdag beter nieuws voor je

2. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn dat had ik in t begin wel maar nu helemaal niet maar zou heel goed kunnen lijkt me staat allemaal met elkaar in verbinding. En als ik ongi moet worden heb ik ook altijd last van mijn rug. (Al is dat wel alweer jaren geleden)

3. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @mamafemsie dat is klote!! Daar zijn ze bij mij ook bang voor vandaar dat ik zo vaak terug moet en waarom de dosis niet verhoogd wordt of met kleine stapjes. Hoop voor je dat ze toch nog een alternatief hebben IVF is gelijk een grote stap of zie je dat niet zo? Geen fijn begin van t weekend sterkte ermee in ieder geval en als je wil kletsen je weet ons te vinden he

4. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    Ja ik hoop het ook, IVF is meteen het laatste station, daarna is er niks meer. We wachten maar af, meer kunnen we niet doen.
    En morgen even naar de drogist. Als we willen vrijen moeten we het veilig doen.

5. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @mamafemsie dat is waar ook ja dubbel balen dus! He Bah snap dat je er echt ff ziek van bent! Dan kun je nog beter helemaal geen groei hebben dan overstimulatie. Maar kunnen ze nadat je ongi geweest bent niet beginnen met de laatste dosis die je gespoten hebt? Bij mij zeiden ze dat dat wel mogelijk is...en inderdaad IVF is het laatste station ik zou t toch even vragen voor je dat traject in gaat

6. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamafemsie wat rot zeg zoveel das echt balen.....
    Aan de ene kant wel fijn dat je weet dat de medicijnen aan slaan bij je....nu hopen sat ivf de oplossing voor jou is!

Ik ben vandaag weer op controle geweest maar geen groei ga vandaag met 150eh beginnen en moet dan maandag weer terug....

7. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn balen dat er geen groei was hoop voor je dat t maandag beter nieuws is.

8. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje littlesisje hoe is het met jou?

9. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn rustig errug rustig. Dosis gelijk gebleven (125) vrijdag was er nog geen groei te zien. Dus woensdag weer terug. Vind t wel lang duren maar goed voel me nu fysiek verder ook niet zo sterk (beide oren oorontsteking en een flinke luchtweginfectie) dus neem maar gewoon ff de tijd he

10. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja begrijp het volgens mij spuiten we nu bijna even lang ik zat vandaag op dag 25 vind het ook erg lang maar snap als je je niet lekker voelt dat het wel ff goed is zo.. ben ook erg benieuwd of we nog een goed ei krijgen deze ronde!!!

11. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer terug geweest en ik had groei! Hij was nou 16+ morgen weer terug hopen dat ie nog iets gegroeid als is en dan zetten ze morgen de pregnyl. ... toch weer spannend!!!

@mamafemsie bij jou al meer duidelijkheid?

12. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn super!!!! Spannend!!!!

13. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeee fm was goed vanmorgen heb gelijk de pregnyl spuit gehad en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren....

14. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn superrrr zeg! Spannend!!!

Hier: al een dag of 3 iedere keer na t zetten van de spuit spanning in mijn onderbuik. Gisterenavond heel veel zelfs. Zou er dan toch eindelijk groei te zien zijn vanavond.... Zou toch mooi zijn en onderhand tijd ook. Enige waar ik nog altijd bang voor ben is overstimulatie. Vanavond na 19:00 uur zullen we t weten...

15. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlesisje spannend zeg heel veel succes vanavond!

16. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlesisje hoe is het gegaan?

17. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    @marjoleinn ook bij mij is er nu groei te zien: links 12mm en eentje 13mm en rechts eentje 9mm en de rest allemaal klein. Nu hopen dat er eentje hooguit 2 doorgroeien en vrijdag weer terug voor fm. Dus weer spannend. Omdat t er toch meerdere zijn wel oppassen voor overstimulatie dus fingers crossed

18. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws! !! Inderdaad heel spannend! !! Succes

19. Littlesisje

Littlesisje Actief lid

15 mrt 2013
    113
    0
    0
    Administratie
    Brabant
    Hier: ff een update. Links groeit er eentje goed door nu 17,5mm dus nog 2 dgn doorspuiten en zondag pergnyl zetten spannend!!!

20. marjoleinn

20 jul 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    @littlesisje wat een goed nieuws! !!! We lopen een beetje gelijk op. ..!

Deel Deze Pagina