@marjoleinn ja we lopen aardig gelijk op inderdaad hihi Hoe voel je je nu? Hier: flink last van onderbuik. Alsof er een soort elastiekjes onderin aangetrokken worden constant. Maar alles voor t goede doel he.
@littlesisje hier geen klachten alleen een beetje last gehad van de pregnyl maar heb verder geen klachtjes waarvan ik denk he er is wat bezig.... hopen dat het bij jou wel wat is!!!!!
@marjoleinn ik voel me goed. Ben wat moe de laatste dagen maar verder niet echt iets te merken. Behalve dan dat ik constant zin heb ik gezonde snacks. Zal wel psychisch zijn zal wel blij zijn als we een dag of 10 verder zijn hoor. Vind dat wachtbankje maar niks.
Eigenlijk dinsdag pas NOD maar vandaag stiekem een testje gedaan en hij is POSITIEF! !!!!! We zijn zwanger kan het nog niet geloven! !! Zo blij en trots hoop het zelfde voor jou!
@marjoleinn gaaf! Yessss oh wat super gefeliciteerd!!! (Ik dacht dat je niet mocht testen voor je nod omdat t dan nog niet uit je lijf is al die hormonen) He Gatver nou wil ik ook niet meer wachten hihi maar goed ik moet nog minimaal 1 week. Oh ben wel super blij voor je!
Ja kon het niet laten had al eerder getest maar die waren allemaal negatief het ligt aan de hoeveelheid pregnyl die je gespoten hebt hoelang het in je systeem zit ik heb 5000 gespoten en dat is er met 10 dagen uit... dus hoop dat het blijft zitten. ...
@marjoleinn aha kijk zo leer je nog eens wat! Ben super blij voor jullie. Dat er maar een mooi prinsje of prinsesje mag groeien! En hou me wel even op de hoogte hoor vind ik leuk!!!
Hier: ik weet t ff niet meer....heb al een paar dgn past van mijn buik (soort menstruatie pijn) last van mijn borsten en (sorry voor details) heb meer afscheiding dan normaal (wit/licht geel) sinds vandaag. En de enorme behoefte om te testen. Heb 5000 pregnyl gespoten dus dat zou er over 2 dgn uit moeten zijn maar ik ben zoo in de war van mijn eigen lichaam. Sorry moest t even kwijt en volhouden tot maandag maar oef wat is dat moeilijk vandaag zeg grrrr
Hier: moet weer ff verhaal kwijt. Nou de pregnyl is uit mijn lijf hoor! Net toch een testje gedaan en die was negatief. Dus die conclusie kan ik in ieder geval wel trekken. Nu kan ik t in ieder geval los laten. Als ik volgende week maandag nog niet ongi ben test ik dan nog wel een keer. Ben blij dat ik het gedaan heb denk maar 1 ding ff rust nu ben er teveel mee bezig vrees ik
O spannend ik had dat ook last van me borsten..dus dat is een goed teken en ook mijn testen waren helemaal wit in het begin ik duim voor!!!!
@marjoleinn nog steeds alles goed bij jou? Hier vooral onzeker. Heb wat vage kwaaltjes t kan alle kanten op. Vooral bang dat ik me vanalles inbeeld ofzo ik weet t niet pfff was t maar maandag! Vond t hele traject vooraf allemaal niet zo heel erg heftig maar dat wachten blegh ik denk niet dat ik daar aan kan en wil wennen. Emoties slingeren van links naar rechts. Ben zo niet ikke op dit moment. Maar t zal vroeg of laat wel allemaal ergens goed voor zijn
Hier alles rustig ben erg onzeker maar wel nog zwanger moet echt leren genieten kan niet wachten op de eerste echo deze krijg ik met 7 weken dus hier ook veel geduld hebben zeg maar... O maandag testen wat spannens ik duim voor je is maandag ook je nod?
@marjoleinn ja volgens mij is het idd mijn nod. Maar ik weet dat niet zo goed. Dit is mijn eerste eisprong sinds tig jaar. Het is in ieder geval 15 dgn na mijn pregnyl spuit en na 14dgn mag je testen als je niet ongi bent geworden. Snap trouwens best dat je onzeker bent maar t gaat helemaal goedkomen! Probeer toch te genieten!
O spannend ja 14 dagen na de pregnyl is ongeveer je nod je eisprong is met het zetten van de pregnyl binnen 48 uur. Ben erg benieuwd hen je nog geen testdrang ik heb heel die week lopen testen maar pas 4 dagen voor me nod testen ik positief. ..
Oh met nesteldrang zit t wel goed haha halve huis op z'n kop gehad hier ech idioot want ik ben niet zo van de poets normaal gesproken hihi maar heb me wel voorgenomen nu echt te wachten met testen tot maandag het is nog maar 2 dgn dus dat hou ik ook nog wel uit nu. Maar je hoort het wel.
Vanmorgen geklust omdat we daar zin in hadden maar tijdens het klussen bloed verloren..dus ik denk dat t helaas niet gelukt is. Afwachten of het doorzet nu de ongi of dat t gewoon wat te ruw is gegaan en dat daar de bloeding van komt. Twijfel nu wel of ik morgen moet testen ja of nee. Denk dat ik t maar gewoon laat voor wat t is en eerst maar afwacht of t inderdaad ongi is
Knap hoor dat je niet test beter voor je hart ook O das wel ff schrikken dan kan ook innestelingsbloed zijn ff afwachten ja.... Ik duim voor je!