moet het even kwijt...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roeska123, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik ben sinds ik gestopt ben met de pil (afgelopen december) nog niet weer echt ongesteld geweest. alleen een paar dagen wat bruinverlies.

    nu heb ik vanaf afgelopen weekend gevoelige tepels, eerst rechts, nu allebei. alleen de puntjes, haha. het is net of ze heel erg jeuken, maar ik kan ze bijna niet aanraken. zelfs het schuren van de bh is vervelend.

    sinds gisteravond ben wat misselijk met vlagen, vanochtend zelfs een stuk meer.
    als ik moet hoesten moet ik kokhalzen.
    en ik heb hoofdpijn, gisteravond al maar nu weer en ook meer. paracetamol helpt niet.
    ook ben ik erg emotioneel. nu ben ik dat wel vaker, maar nu heb ik de tranen erg snel in mijn ogen staan.

    net maar even vriendlief gebeld om een test mee te nemen vanavond.
    waarschijnlijk is er niks loos, maar toch...

    oh ja, de laatste week moet ik 's nachts vaak plassen, soms om de 2 uur! ondanks dat ik weinig drink 's avonds.

    herkenbaar?
     
  2. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Pff, ja herkenbaar, maar het kan zo veel betekenen. Toen ik met de pil stopte was ik ook zo emo door de veranderingen in hormonen. Ik hoop dat een test iig kan uitsluiten of het met zwanger zijn te maken heeft! Zou wel tof zijn toch? En zo niet, misschien dan tijd voor een bezoekje huisarts? Dit lijkt me ook wel onzeker zo.
     
  3. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ja, dat hoop ik ook.
    wanneer ben jij gestopt met de pil?
     
  4. Evira

    Evira Fanatiek lid

    18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    O al heeel lang geleden hoor. Ik ben op mijn 15e aan de pil gegaan omdat ik zo enorm last had van mijn hormonen. Toen heb ik hem tot mijn 23e door geslikt. Das nu zo'n 7 jaar geleden dus al. Nu heb ik een relatie met een vrouw, dus voor birthcontrole hoeven we het niet te gebruiken en emotioneel ben ik ook wel weer gegroeid. Maar ik weet echt nog die tijd toen ik net gestopt was dat ik zo labiel was als een kip. Maar ik weet ook dat zwangere vrouwen zo labiel kunnen zijn als een kip hahaha, dus je weet het niet.
     
  5. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    inmiddels een test gedaan, en die zoals verwacht negatief.
    vandaag heb ik wat buikpijn/kramp. heel lichtjes, dus misschien zit er een eisprong aan te komen.
    dat zou wel de klachten verklaren denk ik.
     
  6. Liesl

    Liesl Actief lid

    9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Ha Roeska,

    Ik had dezelfde klachten als jij gedurende mijn eisprong!
    Dus dat kan heeeel goed! Wij zijn er helemaal voor gegaan toen en daarna was ik inderdaad zwanger!

    Go for it! :)

    succes
     

Deel Deze Pagina