Hallo allemaal! Begin december ben ik met de pil gestopt en daarna begonnen met het slikken van foliumzuur. Vandaag heb ik er (door de goede verhalen hier op het forum) nog tarwekiemolie bij gekocht, daar begin ik morgen mee te slikken. Dan kom ik op: 1x foliumzuur 400 ug 3x tarwekiemolie Slikken jullie er nog meer bij? Of is dit wel voldoende?
Ik slik sinds kort VSM Mama puur kijken of het uitmaakt... Iemand die sneller zwanger was met vitamines ??
Ik slikte voor de zwangerschap: Prenatal Nutrients van Solgar Omega 3 van Orthica Vit D van Orthica Foliumzuur Ubiquinol Tarwekiemolie En ik slik nu nog: Prenatal Nutrients van Solgar Omega 3 van Orthica Vit D van Orthica Foliumzuur inmiddels afgebouwd
Ik slik alleen de vitamines nu van Prena fem. Voor vrouwen die zwanger willen worden, zijn of borstvoeding geven.
Ik slik nog helemaal geen vitamines, de foliumzuur is wel begonnen maar losbol dat ik ben ook net zo vaak vergeten. Volgende week het voornemen of tarwekiem te halen en actief beide te gaan slikken. Ik denk niet dat je "sneller" zwanger raakt van vitamines maar wel de kansen verhoogt omdat je lijf gezonder is. Een gezond lijf functioneert nou eenmaal beter.
ik slik mama puur van vsm en tarwekiemolie van kv nu heb ik nog maar 18 pillen van puur mama. nu was ik aan het kijken naar een ander merk zwangerschapsvitamine maar weet het niet zo goed. als deze op zijn zit ik een paar dagen na mijn eisprong. maar wil niet in mijn lf gaan wisselen van vitaminen, haal tegen ie tijd maar weer een potje van puur mama die bevalt goed. de ronden hier voor ben ik met de tarwekiemolie begonnen vanaf de eisprong, maar was wel drie dagen eerder ongesteld geworden. of het aan de tarwekiemolie lag weet ik niet ik ben de tarwekiemolie nu blijven slikken. zie er verschil mee mijn huid is rustiger en zachter mijn nagels zijn veel harder, mijn haar is ook zachter en gans meer. even kijken wat het met ronden 4 gaat doen