pregnyl 5000

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jipje, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Alweer de zoveelste vraag over de pregnyl haha maar ik stel hem toch ;) 12 dagen geleden heb ik pregnyl gezet (5000). Nu heb ik gisteren op dag 11 's avonds een test gedaan, er verscheen een heeel licht streepje, dus ik dacht dit is nog van de pregnyl..
    Maar nu vanmorgen weer getest en er verscheen een duidelijke 2e streep, je hoeft niet te turen hij staat er gewoon echt (nog wel licht). Kan dit tweede streepje nog van de pregnyl zijn? Aangezien er nog maar (met behulp van het rekensommetje) 2,44 in mijn lichaam kan zitten op dag 12.

Het zou echt helemaal super zijn, want als deze iui mislukt zou zijn, zouden we beginnen met icsi, dus het zou echt op de valreep zijn en de gyn. heeft gezegd dat het echt een wonder zou zijn, maar dat de wonderen de wereld nog niet uitwaren ;)
    Ik sta er nog nuchter in hoor en geloof er niet in dat dit van een zwangerschap zou kunnen zijn (hoop het wel natuurlijk), maar heeft iemand op dag 12 nog wel eens een duidelijke 2e streep gehad, dus echt geen tuurstreep!?

1 = 5000
    2 = 2500
    3 = 1250
    4 = 625
    5 = 312,50
    6 = 156,25
    7 = 78,12
    8 = 39,06
    9 = 19,53
    10 = 9,76
    11 = 4,88
    12 = 2,44
    13 = 1,22
    14 = 0,61

Groetjes, Jipje

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik heb op 9 dpo( dus 10 dagen na de pregnyl) een keer een tuurstreepje gehad, die op 11dpo helemaal weg was..( met ook 5000 i.e pregnyl).dus als ik zo zou testen zou ik voorzichtig blij zijn. Ga voor je duimen, dubbel zo hard omdat je anders de zware mmm in gaat. Ik zou proberen om 2 dagen te wachten met testen, dan moet hij wel gaan knallen:D succes!

3. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hmm ja hoop het ook echt!! zit er trouwens nog een verschil tussen de kv 2 v 5 euro en de sensitest, die dipsticks... want de kv die geeft een goeie 2e streep aan en de sensitest is eigenlijk zo goed als wit.. :(

4. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Nou ik denk echt wel dat je super blij kunt zijn hoor!
    Ik heb namelijk op dag 10 dpo al twee keer nega getest na 10.000 eh pregnyl.
    En zeker omdat de streep duidelijker wordt! Meid, spring maar een gat in de lucht! Gefeliciteerd!

5. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ja, kruidvat 2 voor 5 is de meest gevoelige test verkrijgbaar. Dus meer betrouwbaar dan de sensitest.
    Morgen weer ff testen om te vergelijken?

6. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    jipje, dacht dat mijn gyn zei dat het tot 10 dagen na de inspuiting positief kan geven. Heb eens getest op dag 11 en deze gaf al een zeer witte test :).
    Denk wel dat je al voorzichtig blij mag zijn.
    Duim mee.

7. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik ga vanmiddag maar naar de kruidvat hollen dan haha! ik ga morgen nog eens testen, naja gewoon tot mijn nod.
    Ik hoop het zo, ik laat het zeker weten!
    Toen ik de test deed van die sensitest snapte ik er niks meer van, maar nu ik van jullie hoor dat hij minder gevoelig is, ga ik maar gewoon niet meer testen met de sensitest maar met de kv.
    Bedankt voor jullie reacties en ik laat het weten :)

8. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames even een vraagje: tellen jullie vanaf de dag dat jullie Pregnyl hebben gespoten of vanaf de dag dat je je eisprong hebt gehad??

Ik heb namelijk op zaterdag 19 november Pregnyl gespoten. Op zondagnacht/ maandagochtend 21 november heb ik ergens een eisprong gehad.

Vandaag is het voor mij dus 12 dagen na de Pregnyl en 10 dagen na de eisprong.

Denken jullie dat ik voorzichtig al een testje kan wagen vandaag? Ik moet wel zeggen dat ik deze ochtend al 2 keer een plasje heb gedaan, dus het is sowieso geen ochtendurine meer waar ik mee zou testen vandaag. Wat vinden jullie?

Liefs

9. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik zou om de dag testen.
    Heb wel eens ergens gelezen dat het 2 dagen hetzelfde blijft en daarna komt er weer iets extra's bij aan HCG...
    Op je NOD als KV nog positief is de digitale pakken, dan weet je het zeker :)

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    @ weegschaaltje,, ik tel vanaf mijn pregnyl spuit, dit omdat ik dan weet dat het niet meer van de pregnyl kan zijn. maar je kan natuurlijk ook vanaf je eisprong tellen, het maakt eigenlijk niet echt uit ;) vanaf je eisprong is misschien nog wel beter, want dan weet je zeker dat je niet te vroeg heb getest.. maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

11. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Goeiemorgen,

nou net getest, maar ik weet het niet hoor... er staan wel streepjes maar ze zijn echt heel licht, dus niet zoals gisteren.
    Ik denk dat ik van het weekend gewoon ongi moet worden hoor..
    Ik ga pas maandag weer testen, want dan ben ik 1 dag over tijd. als ik zover mag raken tenminste ;)

12. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    hmm.. even donker zijn ze eigenlijk.. misschien net iets lichter.
    die test van gisteren was natuurlijk al opgedroogd dus misschien leek hij daardoor wat donkerder.
    nou ik hou mezelf wel in spanning hoor hahaha..

13. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    jipje, je kan het inderdaad spannend houden :).
    Maar toch weer een streepje.

Weegschaaltje, ik tel vanaf de inspuiting.

Deel Deze Pagina