Aprilgirls Deel 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Pinguïns, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,
    Aangezien het andere topic gesloten is, hierbij het nieuwe aprilgirls topic!

2. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ok lady's we gaan er weer voor:)

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

wel even wennen hoor hahah ik zoek elke keer nog naar ons eerste topic:(

4. Pinguïns

Haha ja leuk is dat he?
    Wel jammer dat die andere gesloten is :(
    Maarja...

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja vind het ook jammer,maar we beginnen gewoon opnieuw..........nee we gaan gewoon verder waar we gestopt waren en voor we het weten moeten we een deel 3 gaan openen:D

6. Pinguïns

Hihi ja stelletje kletskousen dat we zijn :):)
    Gezellig hoor!

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

is zeker gezellig.
    nu kan ik weer even achter de computer,net een aantal collega's op de koffie gehad dus weer even gezellig bij geklets.
    vanmiddag voor het eerst naar het buro met chloë dus ben benieuwd,hoeveel ze aangekomen is

8. Pinguïns

Hihi leuk hoor!
    Heb je al wat fotootjes voor ons? :D

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

er staan er een paar van de eerste 2 weken in mijn album
    moet even aan martin keer vragen hoe het precies werkt met het verkleinen van foto's want de meeste bestanden zijn te groot en dan kan ik ze niet uploaden

10. Pinguïns

Ja schattig hoor :)
    Ik heb een programmaatje gedownload en dat heet easy resize.
    En dan kun je zelf instellen hoe groot de foto mag zijn en hoeveel kb maximaal!

11. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ok dat is wel een idee idd
    want anders heb ik dat natuurlijk elke keer

12. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

heb een recente foto geplaats ilon

p.s al pagina 2 :D:D

13. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    ha meiden,
    even een ego berichtje want moet zo weg.. hihi, dus even een kopy past en dan sla ik gelijk dit topic weer onder mijn favorieten op! :D

@ hier: Controle bij de gyn was weer prima. Baby's liggen beide nog altijd met de hoofdjes omlaag (nu al 2 maanden ofzo dus kleine kans dat ze nog draaien! :D)
    Verder kwam ik er nu pas achter (hihi nooit naar gevraagd ofzo, lekker stom) waarom ik mn recher kindje minder voel..
    Ofja, eigenlijk voel ik die dus helemaal niet minder, die ligt namelijk met zijn hoofd beneden, met zijn rug gewoon rechts in mijn buik maar zijn voeten liggen helemaal links in mn buik, bij de voeten van ons andere kindje. Dus ze zitten gewoon allebei aan de linkerkant van mijn buik te schoppen! En daar gaat het altijd flink op en neer! hahah dus dat verklaart 't..! :D
    Alleen heb ik dus geen flauw idee welke ik van de twee voel, als ik schopjes voel.
    maar beide waren op de echo heel goed beweeglijk. Ook vruchtwater prima en tussenschot prima :) joehoe!
    Over 2 weken weer een groeiecho om alles op te meten en weer een gesprek met de verpleegkundige over pijnbestrijding. Vandaag ging het gesprek meer over borstvoeding/flesvoeding. Heb gezegd dat ik wel zie wat ik ga geven, dat ik er nog niet uit ben. Ga even bellen voor een info avond over borstvoeden, wie weet dat ik dan wel zekerder ben over of ik het wel of niet wil.

Verder arbo arts ging super. Super aardige vrouw die alles aan mij over liet..:) Dus precies beschreven wat ik wil: 100% ziek, maar wel 3 dagen therapeutisch kantoorwerk doen voor 3 uur per dag. Indien het te zwaar is, minderen naar 2 dagen of eerder naar huis :) Super dus.
    Gelijk mn baas gebeld en die vond het ook allemaal prima, hij was ook weer super aardig aan de telefoon. Echt... geen idee hoe dit nu ineens zo komt! Maar wel erg fijn :)
    Dus ga nu a.s. maandag weer 3 uurtjes werken, hihi, ik heb er zin in! Ik mis 't toch wel hoor. Ik wil toch wel heel graag alles weten wat er gebeurd daar en alles volgen :p
    nja, waarschijnlijk ook omdat ik nu gewoon niet zo heel veel spannends te doen heb als ik 8 weken vrij ben.. dadelijk als de kindjes er zijn, heb ik wel wat beters te doen als te horen hoe het op het werk gaat :)

14. Pinguïns

Hihi ik ga gelijk kijken :)

15. Pinguïns

Lin, wat fijn dat je ukkies het goed doen.
    Hihi heb je aan 1 kant een bewegende buik, haha stelletje boefies met zn tweetjes!

Gwen, wat een lief fotootje!
    Volgens mij lijkt ze heel erg op jou he?

16. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

lin wat fijn dat je ook zon prettig gesprek hebt gehad met de arbo arts en dat je baas er zo positief over is.
    wat natuurlijk heel fijn is is dat je wil laten zien dat je wil werken,maar dat het gewoon niet elke dag even makkelijk en goed met je gaat!
    en de gyn heerlijk dat je ventjes weer hebt gezien,maar het zal druk zijn dan aan de ene kant van je buik,zijn je ribben nog niet gekneusd???
    maar beide met de hoofdjes naar beneden? gebeurd dat vaker bij een 2-ling? heb er geen verstand van nl

ilona: ze lijkt op beide zal eens kijken of ik een foto van ons 3 kan uploaden. 1 ding is zeker ze heeft mama's neus hihi

17. Pinguïns

Hihi ja ze heeft mama's neusje!

@ Hier: Net mijn rij-instructeur gebeld, want ik had hem een taart beloofd als ik zou slagen van de week.
    Dus we hebben een afspraak gemaakt voor morgenavond.
    Hij zei ook nog:
    Ik weet niet wat je tegen die examinator gezegd hebt, maar die belde me van de week nog dat zijn vriendin ook wilde gaan lessen en die had faalangst.
    Dus ergens is dat ook een groot compliment naar mij toe, dan vond hij me dus echt goed rijden hihihi.
    Grappig he?

18. Pinguïns

Zo zo ik begin in de buurt te komen van de 2500 berichten, dan word ik elite member hihi jeeeeeeee!!!!

19. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    @ Ilona: hahh ja ik heb ook heel vaak dat mijn buik links echt een stuk hoger is dan rechts en mn buik dus ook gewoon helemaal scheef is. Het verklaart het nu wel echt helemaal hahah, gewoon stom dat ik dat nooit gevraagd heb!
    (of dat hun het gezegd hebben ;))

@ brabantsmeisje: ja beide omlaag is het meest ideaal voor een tweeling! :)
    Vaker komt het voor dat de eerste goed ligt, en de ander in stuit..maar die halen ze dan uiteindelijk toch gewoon vaak op de natuurlijke manier, maar dan voetjes eerst.. (brr)
    Dus ben erg blij dat ze al zo'n hele tijd goed liggen samen!
    Alleen wanneer ze beide in stuit liggen doen ze een keizersnede.
    Als de eerste niet goed ligt trouwens ook volgens mij..

hihi nu moet ik echt gaan :D

20. Pinguïns

Hihi grappig Lin :)
    Lijkt me heerlijk om dat getrappel in je buik te voelen!
    Fijne dag verder meiden, ik ga er ook vandoor!
    Doeggg!

Share This Page