Hi, Wie o wie mag er ook een test doen op vaderdag. Ik heb op vrijdag 30 mei 2 cryo's terug laten plaatsen. Nu is het wachten op die spannende uitslag, die iedereen echt zeer vervelend vind. 16 dagen wachten en op vaderdag de uitslag. Ik kan nu al niet wachten en moet nog anderhalve week. Zenuwachtig ben ik wel, hoe ga ik mij voelen als het niet is gelukt, ga ik schreeuwen, ben ik boos, verdrietig.... zo spannend en dat zal wel zo blijven tot de 20 weken echo. In ieder geval, iedereen die op vaderdag mag testen, hoop ik op een positieve uitslag en een geslaagde vaderdag cadeautje. Liefs Ikke
hey Jasmijn1203 Hier ook als ik volgende week niet ongie word op vader dag testen is wel zo leuk en extra speciaal als die positief is toch Ik hoop voor jou dat het nu dan echt zo mag wezen voor jullie en dat het raak is...Ik duim in ieder geval voor je... Maar ik snap je wel hoor pfff wat een geschiedenis heb je. Wij zijn pas in ronde 5 ik ga nu ik het bij jou heb gelezen niet meer denken is het nu raak.
Ik mag 'al' de 14e testen. Op vaderdag een positieve test hebben is natuurlijk super maar ik denk niet dat ik zo lang kan wachten (vraag me af of ik de 14e haal!)
Ik niet, maar ik hoop heel erg dat je een mooi cadeautje kan geven! Tot die tijd: zennnn! En goed voor jezelf zorgen
Hi Dames, Ik zou oas mogen testen na 16 dagen, maar ik denk dat ik die datum niet haal, eerder de 14e denk ik, maar wie weet. We zijn dan een weekendje weg en een dagje efteling, dan blijft de gedachte ook een beetje weg om te willen testen. Hi SchoesjeR, Het is zeker moeilijk voor mij om dolgelukkig te zijn als ik positief mag testen, het zal een raar gevoel zijn. Happy zal ik wel zijn, maar de dagen en weken erna worden heel spannend. Liefs Ikke
Hier zit ik op vaderdag op 10dpo en ga dan wel een test doen.. zou het zo mooi vinden na bijna 3 jaar.. duim voor alle vaderdag tester
Ooooh dat worden 16 lange dagen voor jullie..... ik hoop op een hele goeie afloop en een geweldige vaderdag!
Ik heb de 17e mn NOD maar wilde idd ook op vaderdag een testje doen! Zou extra leuk zijn.. Merken jullie al dingen aan je lichaam? Ik had gisteren steeds steken onder in mijn buik en daarna de hele dag een zeurend gevoel. Maar goed ik verwacht eigenlijk geen zwangerschap deze ronde. Succes iedereen!
ik mag testen op de verjaardag van me zoontje dat zou ook wel heel mooi wezen ik heb een nieuwe vriend dat is niet de vader van me 2 kindjes maar hij doet echt super ze best om er te zijn voor ze als een vader mijn ex de vader van de kinderen is januari overleden aan kanker dus ja vaderdag zou nu wel heel anders zijn voor ze maar afwachten hoe ze het doen zijn ook pas 4 en bijna 6
Ik had gisteren een hele rare dag, voelde heel veel pijn onderin mijn buik, je weet wel die pijntjes die je krijgt wanneer je ongesteld wordt. Gelukkig werd het vandaag minder. Het is ook allemaal zo raar dat gevoel van binnen.
Ik twijfel nog een beetje of ik moet testen dan.. Ik had vorige week vrijdag echt een knalpositieve ovulatie test maar heb geen idee wanneer mijn NOD is. Heb De laatste periode steeds precies 30 dagen ertussen wat zou betekenen dat het 14 juni zou zijn..aan de andere kant wil ik niet te vroeg testen voor teleurstelling. Wat denken jullie?
Hoi Annelies566, Niet testen is ook heel erg moeilijk, de twijfel van zou ik de test nu wel doen of niet. Ik weet zelf niet wanneer je moet testen in een gewone cycles. Ik zit al in de mmm sinds 2010 en ik heb geen goede eisprong, beide 1 eileiders hebben ze in 2012 weggehaald en de ander zit dicht. Ik moet alles via de echo controle doen. 14 juni lijkt mij wel een dag om te kunnen testen ik denk wel dat je er niet veel naast zit. Met een test van matcare die je via de site besteld zit je altijd goed, met die testen mag je al heel vroeg testen. Heel veel sterkte en succes Liefs ikke
Spannend jasmijn, vaderdag is inderdaad een mooie dag. Ik laat het een beetje afhangen van gevoel..als het goed voelt doe ik het oo vaderdag en anders wat later.nu een beetje proberen van me af te zetten.
Hoi Jasmijn, spannend hoor ik duim heel hard voor jullie, hier vandaag ook krampen in me onderbuik beetje zeuren zeg maar. En ben erg humeurig hahahah...die krampen heb ik nooit al een week voor mijn ongie hooguit 2 dagen...we zullen het wel zien bij ons... succes
Als ik mijn cyclus van 32 dagen aanhoud dan mag ik ook op vaderdag testen. Ik denk dat ik het wel volhoud om niet te testen tot die tijd want mijn vriend zit door de week intern en komt alleen het weekend thuis ( gelukkig tijdelijk 4 weekjes) Dus als ik al test dan is het in het weekend. Heb wel sinds vanochtend wat krampjes... Hoop niet dat ik ongi word.. maar ja.. Succes iedereen!
Hoi Meiden, Van die krampjes kan je echt dol worden, het geeft een onzeker gevoel. Nu vandaag voel ik mij top lekker. Heb nergens last van. Nu nog een paar dagen en dan testen.... Liefs ikke
Hallo dames! ik mag me bij jullie aansluiten!! Vind het zooo spannend! Officieel mag ik ook de 14e testen, maar doe het pas de 16e.. heb van de week al wel getest maar natuurlijk slaat dat ding negatief uit, snap ook niet waar ik soms zit met me hoofd heb echt geen geduld! Wel valt mij de laatste dagen een lijn op de buik op?.. de linea alba, van de navel naar beneden, maar wel gekleurd.. niet wit. Wss zat die er wel langer maar tjah.. op een gegeven moment ga je dingen zien he zal er wel wat foto`s van plaatsen! Liefs!
Hoi dames, ik wil ook graag op vaderdag testen!!! Ik heb waarschijnlijk afgelopen dinsdag m'n ei gehad, had toen ook veel pijn!! En zaterdag weer veel pijn in de buik en rug en veel witte vloed (mogelijk innesteling) t voeld wel precies t zelfde als bij mijn vmk van die rare kriebels/steekjes bij e schaamstreek en ook pijn aan rechteronderkant van de baarmoeder!! Ook m'n borsten worden weer wat voller maar goed dat zegt helaas niks want dat heb ik altijd week voor m'n NOD!!! M'n vorige cyclus was 26 na vmk en daarvoor 29...ik ga nu weer van t laatste uit en zou m'n NOD volgende week dinsdag moeten zijn...en zondag zit ik dan op 12dpo en hoop dat ik dan al positief kan testen!! Zou zo leuk zijn, op vaderdag!!! Ben echt benieuwd nog 6 dagen afwachten.....Pfff wat duurt wachten toch lang :S
@ukky wat zielig voor je kids idd!!! Zal wel vreemd voor ze zijn, maar gelukkig heb je n nieuwe vriend die er voor je kids zal zijn