Dank je wel voor je reactie..dat snap ik nog wel dat je moet ontpillen. ik heb nooit de pil gebruikt. Ik heb het nogmaals aan de huisarts gevraagd en kreeg ik toch weer te horen dat ik nog 4 maanden ''zelf moet proberen'' het kan ook gewoon aan mijn huisarts liggen dat hij net anders denkt over pcos..andere verklaring heb ik er niet voor
Ik heb ook PCOS en moest ook 6 maanden ontpillen van de ha, voordat ik doorgestuurd werd. Ik werd dus in die 6 maanden niet ongesteld. (wat ik al wel had verwacht, omdat ik in mijn hele leven nog nooit normaal ongesteld ben geweest uit mezelf..soms maanden achter elkaar ongesteld, en dan een jaar weer niet, enz..) Dus bij de gyn was PCOS geconstateerd. Toen alle doseringen van Clomid gekregen, maar kreeg daar ook geen eisprong mee. Vervolgens over gegaan op het spuiten van hormonen..dit sloeg en slaat nog steeds, wel aan. Ik wens je succes! Ik heb niet alles gelezen, dus weet niet of je uit jezelf wel of niet ongesteld wordt, of dat het alleen (wat) onregelmatig was. Wanneer je een heeeele lange cyclus hebt, zou ik naar de ha gaan en een doorverwijzing vragen. Misschien kan Clomid voor jou dan een uitkomst bieden??