hallo allemaal, hier ben ik weer. Mijn man en ik mogen bijna weer beginnen met onze 2e isci poging,zodra mijn menstruatie gaat komen. Maar nu heb ik een vraagje,ik sta nu al dagen misselijk op en heb veel witvloed verlies echt dikke witvloed,en af en toe dat menstruatiegevoel. Kan dit zijn door dat mijn menstruatie eraan gaat komen of kan het zijndat ik zwanger ben? heb witte dingetjes in mijn urine en mijntemperatuur zit nu op 37.5 vanmorgen,normale temperatuur is 36.7. of hoort dit gewoon bij het ongesteld worden want heb het nog niet eerder zo gehad zeg maar,maarmisschien hoop ik er wel te veel op dat het op de natuurlijke manier gaat gebeuren. liefs renate
Oh, geen idee meid! Testen? Heel veel succes met deze onzekerheid, lijkt me vreselijk. Nou maar hopen dat je niet voor de 2e ICSI hoeft! Ik duim voor je meis! Liefs Elmo
hoi meid, ik heb geen idee, maar zou anders even testen wete je het zeker. het zou natuurlijk kunnen. maar de enige manier van zeker weten is testen, hele veel sterkte ne ik hoop dat je niet voor icsi 2 hoeft, liefs sam
hallo allemaal, nou ik heb getest en de test gaf niet aandat ik nu zwanger zou zijn,helaas.Maar er is wel een stukje stress weg hoor want nu weet ik dan dat mijn ongesteldheid nog wel komt,en dan beginnen we weer met onze isci het is niet anders,het loopt vaak zoals je het niet wilt maar sommige dingen hebben wij mensen nou eenmaal niet in onze handen. baalde er wel een beetje van maar aan de andere kant blij dat ikdan weet dat we zometeen mogen beginnen het gevoel is een beetje dubbel. Maar voor de rest gaat alles super hoor met mijn man en mij hihihiih zodra we beginnen houden we jullie op de hoogte en dan horen jullie weer van ons,groetjes en een dikke kus voor iedereen van renate