Dag dames, Even een vraagje, wij al reeds trotse ouders van een zoon van 5 waren vorig jaar weer begonnen in de MMM i.v.m. mijn PCO... echter zijn wij in maart van dit jaar gewoon niet meer gegaan omdat we de druk op dat moment gewoon niet leuk vonden. Maar vanaf dat moment heb ik prompt een 'normale cyclus' van 35 dagen! Ik kan de klok er vanaf dat moment gewoon gelijk opzetten....dat kan toch niet zomaar of wel... heeft er iemand hier ook ervaring mee? Ik heb nu dus afgelopen cyclus gewoon zelf lopen rekenen en ben er dus voor gegaan zonder dat manlief het wist en hierdoor is er helemaal geen druk voor hem...en dat vond hij overigens wel prettig Bedankt in ieder geval voor het lezen en wie weet kan er toch een wonder plaatsvinden!
Dat is goed nieuws zeg!! Spannend! Hopelijk brengt de rust zonder mmm een goede cyclus en nog een kindje voor jullie! Succes!!
Dat is fijn zeg! Wij gaan binnenkort de mmm in vanwege mijn pco, voel nu al enorme spanning. Ik kan me daarom zeker voorstellen dat je hoopt op een 2e kindje zonder mmm! Ik duim mee!
Hoi pco mama, Wat leuk weer eens iets van je te lezen! En ik zou het je gunnen zonder de mmm! Succes ermee!
Dag meiden! Merel het is echt een hel af en toe (wil je niet bang maken natuurlijk, maar wel realistisch) Bedenk dan echt dat het wel kan...ik en zo ook een nichtje van mij hebben beide inmiddels een kindje... Succes in ieder geval en het komt goed. Ja het is wel spannend inderdaad, het zou toch echt een wonder zijn hoor dat het opeens zo kan...ik wil er niet te druk mee bezig zijn, maar ik ben hier toch wel uber enthousiast over moet ik zeggen dat het opeens zo is. De eerste twee cyclussen waren 28 dagen en daarna 35 dagen...ik heb nu ook wel gelet op mijn afscheiding en ja hoor het was weer de afgelopen dagen zo dat het in mijn beleving vruchtbaar slijm was... dus ik ben super benieuwd of we goed gemikt hebben
Nou even een update voor diegene die er in geintresseerd is Ik had dus weer gelijk, vruchtbaar slijm was het zeker..maar helaas heb mijn NOD gekregen. En dat op cyclusdag 33... dus het is toch echt vanzelf aan het herstellen lijkt wel... Ik ben benieuwd hoe het volgende cyclus weer gaat... ik hou het wederom in de gaten...wel apart, want ging vanmorgen de Kruidvat test halen en ja hoor...ik kwam thuis en het was al gebeurd pff Jammer maar helaas... misschien volgende cyclus dan toch, want het zou een mooi verjaardagscadeautje zijn...net als bij ons eerste wonder...
Bij mij ging het precies andersom dus waarom zou het ook neit hersteld kunnen zijn? Eet je anders? Ben je afgevallen?
Dag Babke, Ik eet wel regelmatiger dat klopt, ben volgens mij niet afgevallen. Wel heeft er een grote verandering plaatsgevonden, namelijk dat we zijn verhuist. Wij hebben dit medio april besloten, juli zijn we verhuist en ooooo wat geeft mij dat een rust! Dus wellicht dat het daar ook nog eens mee te maken kan hebben. Ik kijk het gewoon nog aan, en dan wil ik toch eens het ZH weer gaan bellen om bij mij binnen te koekeloeren Het zou prachtig zijn als het niet meer zo 'ernstig' is als voorheen... ik had nl circa 2 keer per jaar een cyclus en meer niet...met medicatie was het dan wel beter, maar werd niet zwanger....ja 6 jaar geleden wel! En een prachtige zoon gekregen...we waren begin dit jaar weer begonnen met de MMM, maar vonden het toch teveel druk..en zijn gestopt... en nu loopt het vanzelf....