wat voel je precies...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxxbeebiexxx, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    hallo,
    nog even een vraagje
    wat voel je precies als je een eisprong hebt?
    tenminste als je die voelt...
    en zijn er nog meerdere dingen waaraan je dat kunt herkennen?
    bijvoorbeeld andere klachten zoals kopijn ofzo?

een aantal jaren geleden voordat ik aan de pil ging weet ik nog wel, had ik heel veel pijn aan de linker of rechterkant dat weet ik niet meer precies was toen nog een stuk jonger, moet toen echt op bed gaan liggen zo'n pijn deed dat, me ouders dachten eerst iets van een blinde darm ontsteking, maar ik maakte toen een bepaalde bewging en toen was dat ineens over denk dat dat toen me ei geweest is, toen was ik ook maar pas ongie, dus denk da da me eerste ei was, daarna ok meteen aan de pil gegaan

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Het is per vrouw verschillend.
    Sommige vrouwen herkennen het aan hun slijm! Het is dan net rauw ei-wit, wat echt blijft plakken aan je vingers.

Soms voel je voor of na je eisprong wat krampjes, maar vaak voor de eisprong.
    Soms voel je steken in je linker of rechter zij en kan het pijn doen bij het vrijen!
    Kortom, bij elke vrouw is het verschillend.

Ik heb het de eerste vier maand niet echt gevoeld, merkte het vooral aan mn slijm! Afgelopen maand duidelijk gevoeld ook pijn bij 't vrijen.
    Ik weet wanneer hij geweest is, omdat ik dan na mijn eisprong altijd pijnlijke borsten krijg

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    oke ja gistere avond had ik wel een beetje voelige borsten beetje pijnlijk,maar dat is nu weer over.
    jij gaat ook voor de eerste? spannend allemaal

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik merk het idd aan het slijm, komt in eens een prop slijm, wat ik normaal niet heb.
    Ik heb verder geen pijn

5. Roxanne80

Roxanne80 Actief lid

27 dec 2008
    146
    0
    0
    Ik heb dan ook steken links of rechts en pijn bij het vrijen en na de eisprong zijn mijn borsten groter en gevoeliger.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb dan ook of links of rechts 'last' het is meer een zeurderiggevoel wat bij mij ook in mijn onderrug zit. Ik heb dat slijm niet zo eigenlijk.
    Ik heb ook geen pijn bij het vrijen, maar wel pijnlijke borsten als het voorbij is.

7. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ik heb hem helemaal niet gevoeld..

8. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik ging net na de wc en toen zag ik een witte slijmprop ja sorry voor de detials, dus ik denk even kijken, toen ik het tussen me vingers had kon ik wel wel draden mee trekken zeg maar, sorry voor uitleg. ik moet ok op FF ook intypen wat voor soort afscheiding je hebt, wat is dit

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    dat zal het teken wel zijn dat je ei er is. Je moet zo rekenen dat je na je ei 14 dagen later ongi wordt, de dagen voor je ei kunnen korter of langer zijn dan 14 dagen, maar na je ei is (bijna altijd) 14 dagen. aan je banner te zien klopt dat wel ongeveer. Vanavond maar even klussen beebie! Succes!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat is een teken dat je eitje eraan komt! Binnen 2 dagen waarschijnlijk! Klusssssen! :)

11. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    jaa vaanvond maar klussen! we zullen zien! ik laat morgen ook even weten hoe me temp is!
    fijne avond !

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    jullie ook! :D

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dit is ook onze eerste ja! De 1e 3 maanden dacht ik ook elke maand; oh ik ben zwanger, want..... nou en dan een hele rij klachten! Toch maand na maand ongi!
    Dus mn gedachten zijn nu zo; we genieten van de seks, wil niet het MOET. En als onze uk komt, dan komt onze uk!

14. borntotry

borntotry Actief lid

11 jan 2009
    132
    24
    18
    Nieuw Vennep
    heel herkenbaar!
    ik heb dat ook dat ik vanalles "zie/voel" wat dan achteraf helemaal niks is. ik kan mezelf daar helemaal gek mee maken, dus ik probeer ook zoveel mogelijk aan andere dingen te denken,tot de dag daar is om te testen, ook al is dat best lastig met zo'n geweldig forum! :D

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Haha, dat is inderdaad erg lastig zo'n geweldig forum! Ik heb me dus voorgenomen, om geen topic's meer te openen! Alleen te reageren op vragen en in de lounge spelletjes mee te doen haha.
    Wil pas weer een topic openen, zodra er een wondetje in mn buik groeit!

16. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    hallootjess
    vanmorgen weer getempt en mijn temp was het zelfde als gistere, 36,5 nu vandaag wel pijnlijker gevoel aan de linkerkant, want ik nu al zo'n 3 dagen heb, waarvan vandaag het ergste is tot nu toe...
    ik ben ook zo'n figuur die me snel druk maakt nu denk ik weer van is dit wel normaal.. en heb ik niks... of heb ik mischien geen ei... maargoed dat zit in me om allemaal dingen in me kop te halen

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben..
    hoeveel rondes heb je al gehad beebie?

18. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    dit is de eerste ronde, mijn temp was vanmorge weer 36,5

Deel Deze Pagina