Hay.. Ik heb een vraagje.. Ik heb nu van de gyno Provera gekregen, maar ben nu vergeten te vragen of je dan ook een eisprong hebt.. Weet iemand dat hier? Ik heb maar een kuur gekregen voor 5 dagen.
Heb je daarnaast geen clomid gehad? Ik had provera en clomid tegelijk gehad...eerst provera 7 dagen innemen en na 5 dagen was ik ongi en dan de derde dag van de ongi clomid innemen.
@Damie 7 Dagen? Lucky you...Het zit mij niet mee, ik lees van iemand 5 dagen en jij 7d agen. Ik moet er 10
Ik moest ook 10 dagen Provera innemen hoor! Vreselijk, ik heb heel erg last gehad van stemmingwisselingen en pukkels. En werd niet eens ongi!! Maar ik ben ook wel benieuwd of je nog Clomid erbij gaat krijgen, want Provera zorgt indd alleen voor een onttrekkingsbloeding. Succes!
Nee ik heb alleen Provera gekregen voor 5 dagen.. en dan moet ik op dag 3 van mijn cyclus bloedprikken (8 buisjes ) en daarna moet ik 3 weken na het bloedprikken naar de gyno.. Dus ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd wat hij dan gaat doen...
Heb ik ook gehad hoor Joyce. Ik zit sinds maart in de molen en de eerste ronde heb ik ook geen Clomid meegekregen. Ik kreeg dan eerst een kuurtje Primolut en moest ook bloedprikken op dag 3 (stelt niks voor hoor, echt niet) en toen werd gedurende die cyclus gekeken of mijn lichaam het zelf weer oppakte. Helaas niet Dus toen heb ik Provera meegekregen en aaneengesloten Clomid. Ik kreeg het dus ook niet gelijk, denk dat jouw gyn ook eerst even wil kijken wat er gebeurd im je lichaam! Groetjes Marjo
Dat zei de gyno ook dat hij eerst wil kijken hoe mijn hormoonhuishouden eruit zit.. ook omdat ik voordat ik aan de pil ging 14 tot 16 dagen van de maand ongesteld was... Ik hoop alleen dat er wel snel iets gedaan wordt en niet dat ik maanden lang onderzoeken krijg..
Ik zit met nog een vraagje voor de dames die ook met Provera hebben gebruikt.. Hoelang duurde het voor dat jullie ongesteld werden met Provera??
hoi joyce, ik had een kuur van 10 dagen, en werd tot mijn verbazing al na 2 dagen na het stoppen ongesteld! liefs elfje
Ik zit nu op dag 7 en heb alleen een beetje rosig bloedverlies. Weet nog niet wanneer het doorbreekt. De vorige keero p dag 10. En het brak BEHOORLIJK los toen, phoe!
Ik had een keer een kuur van 7 dagen en werd na 15 dagen ongesteld en een keer een kuur van 10 dagen en werd na 7 dagen ongesteld. Nu zit ik op dag 3 na een 10-daagse duphaston kuur,dus hoop gauw ongi te worden.
@ Marjo, Je schreef dat je na provera niet ongesteld werd. Nou vraag ik me af wat er dan gebeurt? Kreeg je een nieuwe kuur? en hoelang moest je na provera wachten totdat er weer actie ondernomen werd? Ik weet het zelf nl. niet en ben er wel benieuwd naar. Op de één of andere manier heb ik het gevoel dat ik niet ongi ga worden,weet niet hoe ik daarbij kom,zeker omdat mijn lichaam tot nu toe niet echt meewerkt....raak het vertrouwen een beetje kwijt geloof ik hahaha
@ Pientje: Ja het was heel rottig allemaal toen, heb het zkh gebeld en gevraagd of ik mocht langskomen. Dat kon toen niet want de fert.arts was al weg en daarna wat het pinksteren meen ik, dus zkh dicht voor 3 dagen. Ben toen 's middags teruggebeld door een assistente van een andere gyn en die zeidat ik eerst een test moest doen en als die negatief was ik gewoon met Clomid kon beginnen. Ik heb toen voor m'n gevoel echt een valse start gemaakt, want de Clomid sloeg totaal niet aan. Nu heb ik al op dag 11 een follikel van 12 mm. en toen pas op dag 17 2 van 10 Maar ik had het ook gelijk, een voorgevoel dat ik niet ongi ging worden. Vreemd is dat he? Hopelijk klopt jouw gevoel niet hoor, ik had het deze maand ook gewoon omdat ik ook het vertrouwen kwijt was. Maar ik werd het deze maand wel gewoon (na Primolut). Succes! Wanneer moet je ongeveer ongi worden? Liefs Marjo
Ik moet als het goed is tussen nu en zondag ongi worden. Ik snap je gevoel inderdaad van die valse start. Afgelopen ronde was ik echt mega weinig ongesteld,inlegkruisjes werk. Ik heb ook het idee dat mijn baarmoeder "niet goed schoon" is geworden en dat daarom de clomid niet aansloeg. Dus ik hoop dik ongi te worden nu,maar heb dus zo'n vaag vermoeden... Na hoeveel dagen heb jij aan de bel getrokken omdat je niet ongi werd? groetjes Pientje
Ik heb gebeld nadat ik op dag 3 na het stoppen een klein beetje bloed verloor (alleen 's morgens) en het op dag 4 helemaal opgehouden was. Deze maand werd ik het netjes 3 dagen na het stoppen, maar bij Primolut schijnt het altijd sneller te komen. Jij slikt duphason toch? Vlgs mij kan het dan nog tot na 1 week komen. Als je je niet zeker voelt gewoon even de gyn bellen hoor meid! Die onzekerheid is zo killing! Sterkte, ik ga heel hard hopen dat de duiveltjes toch doorkomen! Liefs Marjo
Ik zit nu op dag 7 na Provera en ik heb nu al 3 dagen bruinverlies.. dus ik wist niet wat ik moest doen.. Vandaag gaan bloedprikken of nog afwachten... dus ik heb de afdeling gyno gebelt en zei zeiden dat ik nog nog moest wachten want dit was geen ongi.. Je wordt er zo moedeloos van.. Wie heeft dit nog meer gehad en bij wie brak het later alsnog los?? Pff zo af en toe begint me het echt te veel te worden..