Hoi hoi, wie heeft er ook een mk gehad en gaat nu weer op naar de volgende ronde? Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden En laten we nu maar hopen dat ze zich nu heeel goed vasthouden! Liefs, Bri
hoi, We hebben bij zwanger worden clubs een clubbie met vooruit kijken na miskraam. Is erg gezelli als je wil kan je je aansluiten
Hoi Bri Ik heb 13 oktober een miskraam gehad en we zijn nu ook weer aan het proberen zwanger te raken. 3 weken geleden heb ik nog een hydroscopie moeten ondergaan, omdat er nog placenta weefsel was achter gebleven. Gelukkig werd ik 5 dagen later al ongesteld en heb ik net mijn eisprong achter de rug dus hopelijk hebben we over twee weken een positieve test. Hoe lang was je zwanger? Ik was bijna 11 weken ( het vruchtje maar 6 weken) Is het voor jullie jullie eerste kindje? Wij gaan voor nummer 3. Heel veel succes Gr Cinderella
hoi hoi heb 2 maanden geleden ook een miskraam gehad en kan niet wachten om weer zwanger te worden maar aan de andere kant ben ik zo bang dat het weer verkeerd gaat heb de maand na de miskraam gwn op tijd mijn menstruatie gehad ben nu 10 dagen overtijd maar test gaf negatief aan helaas dus ik moet maar effe afwachten succes meid hoop dat we weer snel zwanger worden en dit keer een goede zwangerschap
At Chulla: wat naar dat je ook een miskraam hebt gehad. Hoever was je in je zwangerschap?Ik snap heel goed dat je bang bent dat t misschien weer fout gaat, ik heb t zelf ook dat ik best bang ben dat t fout gaat.. aan de andere kant houd ik goede moed. Ik Hoop dat je binnenkort toch positief mag testen en wens jou ook een goede zwangerschap! At Cinderella: Jeetje meid, dat is ruk dat je 11 weken zwangerschapssyptonen hebt gehad en lekker zwanger was en t toch niet goed ging Ik hoop van harte dat je snel een posi test weer in handen hebt. Wij gaan voor de eerste.. heel spannend want je weet totaal niet wat je te verwachten staat.Maar hoop ook voor jou een goede 3de zwangerschap! AT Ano, ik ga me toevoegen hoor! Liefs, Bri
Bij mij werd tijdens de 2e echo vastgesteld dat ons kindje niet meer leefde en ben op 14 dec (met 12 weken) gecurreteerd. Wij gingen tevens voor onze 3e. Na precies 4 wk kreeg ik iets wat op een menstruatie leek en kort daarna moest ik voor controle en bleek dat ik een cyste (overgehouden aan zwangerschap) had van 4 cm dus het zou maar de vraag zijn of ik wel weer een regelmatige cyclus zou krijgen. Gelukkig heb ik (volgens mij) afgelopen vrijdag mijn ovu gehad en hebben we snel nog een poging gedaan. Nu hoop ik dat die cyste mijn wens niet gaat verzieken natuurlijk want ik ben hier heel onzeker over. Ook ik hoop zsm weer zwanger te zijn, sommige mensen snappen dat niet maar het zou mij wel troost bieden denk ik!!
Heej Peps, wat klote zeg allemaal en dan hou je er ook nog es een cyste aan over. Ik kan me voorstellen dat je er onzeker over bent maar ik denk echt wel dat t goed komt hoor. Ik hoop dat je heel snel zwanger bent en je niet meer onzeker hoeft te zijn! Ik ga voor je duimen.. en voor mezelf natuurlijk hihi Laat je t weten als t zover is? En loopt je menstruatie nu weer helemaal goed? Die van mij klopt weer gewoon met de dag precies.. heb vandaag, zoals ook te zien op banner, mijn eisprong..