Ja het is gelukt..!!! Ik vind het idd raar als hij het verplaatst naar de 26ste... Als ik jou was zou ik de afscheiding en de ovulatie test invullen.. Dan zal hij het niet meer verplaatsen... Wat ik bedoelde met de afscheiding etc is dat ik ook vaker die dingen had maar er geen ei was.. Ik had afgelopen maandag echt eipijn en vruchtbaar slijm maar geen ei te zien... Dmv temperaturen zie je echt dat een eisprong heeft plaats gevonden....
Hier vanavond nog met zus en moeder over gepraat. Merk wel dat dat me helpt. Maar poef wat vind ik deze eerste ronde met clomid spannend!
ik ga ook binnenkort beginnen met de clomid (wanneer ik spontaan ongi wordt) en vindt het ook heel spannend wat mn lichaam enzo gaat doen! we gaan hard duimen voor goede resultaten!
@Suusjelove, Ik vind het ook erg raar dat hij verspringt zal is kijken om die dingen in te vullen mijn engels is niet zo goed haha. Er bestaat een kans natuurlijk dat ik zwanger kan zijn heb met manlief afgesproken om misschien dinsdag te testen dan is het dag 40 mijn kortste cyclus was 39 dagen. Dit is ook ongeveer mijn eerst temp lijst waar je goed kan zien dat mijn temp hoog blijft bij de andere was het erg varierend. @Anoniempje, Het is ook erg spannend allemaal zeker de eerste keer met clomid dat vond ik ook als ik ongie word weer met clomid 2 tabletten op een dag ook weer erg spannend. @M met borisboef, dat wachten is vreselijk he duurt allemaal zo lang.
@Mien Cervical Fluid:Eggwhite, dat is vruchtbaarslijm En de ovulatietesten kun je bij de eerste invullen en dan de +... Ik ben zo benieuwd wat jouw temp de laatste 2 dagen heeft gedaan... Dus vul die maar eens snel in...
@Dronty, Ja wel spannend probeer zoveel mogelijk te denken dat ik toch ongie moet worden ben ook beetje bang dat het negatief is. Manlief zei net je moet nog een weekje wachten met testen ik zo van nou ik weet niet of ik dat kan hoor. @Suusjelove, bedankt voor je info ik heb het ingevuld en het kruis blijft nu idd wel staan waar het stond. Net even een stukje hardgelopen buiten even wat afleiding.
Een week is echt lang... Als jij zeker weet dat je lf langer is dan 14 dagen dan kan je idd nog ongi worden...
@Dronty, Ik moet komende week best wat werken vanavond ook weer en nog afspraken staan du best wel wat afleiding. Net nog is met manlief over gehad vrijdag waarschijnlijk testen als ik dat zo lang volhoud. @Suusjelove, ik weet niet helemaal zeker of mijn lf langer is dat dacht ik in iedergeval wel met mijn andere cyclussen maar deze ronde was met clomid dus ja weet dan ook niet zo goed of ik er dan ook vanuit moet gaan dat mijn lf nu ook langer is.
even een vraagje: hebben jullie bij beide eierstokken dat er een kralenketting te zien is, of net als ik bij 1tje?
@Anoniempje, Ik weet ook niet of ik het vol ga houden. @M met borisboef, Ik weet niet of het aan 1 eierstok was of aan 2 ik zag wel al die eitjes zitten toen we de eerste keer bij gyn waren.
@m metborisboef bij mij kon de gyn maar een eierstok goed op de echo te krijgen, de andere wilde niet echt lukken. Dus geen idee of het bij beide zit.
Ik heb vanochtend toch een test gedaan terwijl manlief zei wacht nou nog maar even en hij was positief whahaha ik kan het bijna gewoon niet geloven dat we nu zwanger zijn. Ben echt wel super blij haha.