PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Jammeke, wat leuk die echo!

Linda, wel spannend hoor dat prikken, maar fijn dat je zo vlug mag beginnen.

Meisje, dat gaat zeker een mexicaantje worden!

Cira, op zich alleen maar fijn dat je het te druk hebt om aan zwanger worden te denken. Hopelijk werkt dat positief!

2. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Mariska, hoe is het?

Lot, met jou alles goed?

Milla, het blijft toch nog wel spannend. Ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt, t liefst natuurlijk met alsnog een posi test ;)

Chantje, nog zo misselijk of gaat t wel?

Hier vandaag weer wat drupjes roze/rood. Toch echt geen ongi, want bij t afvegen kom ik niets tegen. Bovendien ben ik het ook pas geweest. Misschien nog wat gevoelig daarbinnen van de operatie ofzo. Ze hebben ook alles doorgespoeld dus misschien wel logisch. Volgende week woensdag naar de gyn, dan weet ik waarschijnlijk meer en kan ik het ook ff vragen. Met mn darmen gaat het nu echt steeds beter gelukkig!

Lieve meiden, veel succes allemaal!

3. Milla

Milla Niet meer actief

Ik moet even mijn frustratie van me afschrijven..
    Een keer of 8 per dag controleer ik of dat de ongi doorzet, maar ik verlies enkel een paar druppels bloed met wat slijm, het is dat ik daar een tampon voor gebruik want bij het afvegen zie ik niks.
    Dinsdag had ik flinke ongikrampen, daarna heb ik er geen last meer van gehad. Mijn temp was sinds twee dagen weer gezakt en nu is hij weer omhoog geschoten.. Ik snap er niks meer van.. Ik vind het vervelend dat ik nu weer hoop ga krijgen als het over een paar dagen toch doorzet.
    Ik had voor vanavond een flesje wijn gekocht en een pakje filet american, maar ik laat het maar even staan. Ik snap er geen bal meer van :|

4. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje Milla ja ik snap je onzekerheid!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jammeke mooie echo fijn dat je nu weet hoeveel het er zijn geniet er lekker van!

chantje sterkte met de daagjes die je nog moet wachten voor de echo hopelijk zijn de zenuwen te houden komt goed!

milla wat erg die onzekerheid hoop dat je snel meer zekerheid en hoop natuurlijk dat dit een positieve test is en als je niet zwanger bent zou het fijn zijn als je gewoon ongi bent hoe zwaar dat ook is dan weet je wel waar je aan toe bent.

linda succes met de prikles morgen ben benieuwd hoe het gegaan is!

cira wel fijn dat je zoveel om handen heb en er niet zoveel mee bezig kunt zijn gaat de tijd ook sneller en wie wet heeft het een positief effect hoop het zo voor je!

bloemetje wel vervelend dat je toch eerdere keer wat druppels heb.

mariska hoe voel jij je?

meisje hoe is het met jouw? weer een beetje moed gevonden voor de volgende ronde....

deborah hoe is het met jouw?

Linda en bloemetje vroegen het geloof ik ik neem zondag mijn laatste provera dus hoop dat ik het weekend erop mijn ongi heb. Zaterdag moet ik beginnen met de metformine.
    Verder gaat het wel goed soms een beetje een kort lontje om niets maar verder gaat het goed.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar dames wens jullie alle geluk van de wereld met een lief klein wondertje

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik begrijp je helemaal, hoewel ik alleen maar hoop dat het bij jou raak is, zal ik je vertellen hoe het mij de afgelopen dagen ging, misschien troost het.

Zondag 37,1 maar ineens op toilet een beetje bloed, ma 36.7 en di 36,8, ik dacht nu komt het maar nee (je krijgt weer hoop!) gister 36,6 ik dacht nu komt het echt maar nee (je denkt zou het kunnen...?...), aaarrrccchhhh en toen vanmorgen 36,6, ik wist het echt niet meer maar ik kreeg al wat pijnlijke krampen en uiteindelijk was ik omk 9 uur gewoon blij dat ik ongi was :confused:

Nou ik hoop dat het bij jou gewoon raak is! Je hebt al 2 keer bewezen dat het kon dus ik hoop het zo [-o<

7. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt Linda voor je reactie, jou ervaring lijkt veel op die van mij. Ook ik begin nu weer hoop te krijgen :( Als we dan toch ongesteld moeten worden, waarom dan niet meteen, dit is behoorlijk vervelend.. :( Je wordt van het ene uiterste naar het andere geslingerd. Met een beetje geduld en mijn gedachten ergens anders op proberen te zetten hoop ik dat de ongi snel doorbreekt...

Of niet natuurlijk.. pffffff ](*,)

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @Linda, bij mij werkte die clomid helemaal niet. ook niet met metformine. De leo heeft ook niet veel uitgehaald, dus vandaar dat ik nu aan het spuiten ben. Ik heb deze maand het spuiten en klussen achter de rug, en het is nu afwachten of 1 van die zwemmers dat mooie ei van mij gevonden heeft. grijns.

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje Milla, wat een onzekerheid he...
    Misschien toch maar weer een keer testen?

Wij gaan dit weekend met 3 bevriende stelletjes een weekendje naar Hellevoetsluis, hebben daar een mooi huis gehuurd en hebben dus een gezellig vriendenweekend!
    We vertrekken vanavond en komen zondagavond weer terug.
    Lekker!

Alle dames (voor zover van toepassing!) werk ze vandaag! En verder: fijn weekend!

10. Niet meer actief

Goedemorgen Meiden,

Sorry voor het niet actief meeschrijven in dit topic. Het is een beetje zelfbescherming voor mezelf om er niet teveel mee bezig te zijn. Het wachten duurt zooo langggg. Soms weet ik ook niet in welk topic ik zal meeschrijven, heb PCOS, man zwak zaad, heb clomid gehad en wachten op IUI. Als ik dan al die topics bij ga houden kan ik mijn werk wel opzeggen.

Ik las dat Jammeke zwanger is , wat goed Proficiat daarmee, en Milla nog in onzekerheid en de rest de 1 blij met ongi en de ander verdrietig ermee, het is voor een ieder weer anders.

Met mij gaat het wel. Van het weekend zou ik kunnen testen als ik niet ongi wordt. En ik weet het echt niet. Ik voel van alles. Kreeg een paar dagen na de eisprong enorm veel pukkels, Heb al meer dan een week enorme boops die ook gevoelig zijn, tepels die branderig voelen. Mijn temp blijft hoog, moet sochtends wel eens kotsen maar is niet iedere dag, ben wel dagelijks misselijk door de dag heen. Heb al meer dan een week een zeurend gevoel in mijn buik en nu de laatste 2 dagen meer pijn zolas ongi kramp en gevoelige onderrug.

Je denkt van alles van zou het dan toch echt? Maar ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houd. Heb al een paar testjes gedaan maar negatief. Was natuurlijk te vroeg. Ik wijd de kramp aan mijn darmen en de misselijkheid aan wat strubbleingen op mijn werk die al opgelost zijn.

Afgelopen maandag zijn we bij de gyn geweest. Hij was blij dat de clomid heeft gewerkt. En afwachten. Dinsdag terug voor uitlsag progesteron prikken en het zaad hebben we weer weggebracht. En als ik dan nog niet ongi ben bloed prikken voor zwanger. De gyn wil nog een HSG doen voordat we beginnen met IUI.

Wachten wachten wachten.

Nog een vraag als je clomid gebruikt zijn dan de klachten die je hebt voordat je ongi wordt erger of anders dan normaal omdat ik nu wel een eisprong had en voorheen niet.?

Zo een heel verhaal. Alvast allemaal een fijn weekend.

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    He Fleurebel,
    de moed erin houden hoor! En uit het oog (lees: niet veel op het forum) is niet uit het hart (lees: we vergeten je niet!) hoor!
    Tja, ik zou inderdaad zeggen: die is zwanger! Maar ik snap jouw voorzichtigheid goed. Je hebt al vaker de deur op je neus gehad, en zelfbescherming is helemaal niet zo onverstandig.
    Ik hoop ECHT met je mee dat het deze keer raak is.
    Wanneer is je NOD?
    succes! :)

12. Niet meer actief

Mijn Nod? Ik denk van ut weekend maar dat weet ik niet zeker. Ik weet niet hoe mijn cyclus is met een eisprong . Heb netjes op dag 15 mijn ei gehad en flink geklust.

Maar ik heb meer kramp in mijn buik dan de afgelopen week is dat wel normaal of zou de nod eraan komen? En mijn boop slijkt of ze minder groot wordne of zou het zij ndat je eraan gewend raakt? Mijn man vin dze nog stedds enorm maar het lijkt hem of ze ook iets minder worden, terwijl ik normaal voor de nod ook grotere boops heb. En de pukkels blijven nu ook weg die normaal er wel zijn.

13. Milla

Milla Niet meer actief

Ik kom later even terug om op iedereen te reageren, wil vast even melden dat mijn ongi is doorgezet, gelukkig! Nu weet ik ten minste waar ik aan toe ben. Ik ga even uit van de vorige cyclus dus nieuwe NOD wordt 12 november. A.s. donderdag gaan we naar de huisarts, even verhaal doen en verwijzing vragen voor de gyn.

11 september: Lot afwachten op ongi
    14 september: Linda prikles en uitgangsecho
    20 september: Milla HA
    21 september: Milla op vakantie
    17 september: Chantje 1e echo
    19 september: Bloemetje FM en gesprek kijkoperatie.
    20 september: Mariska FM
    25 september: Sas7 NOD
    28 september: Milla terug van vankantie/ Meisje0123 op vakantie/ Jammeke echo
    30 september: Bloemetje NOD
    04 oktober: Cira NOD
    14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie
    17 oktober: Meisje 0123 NOD!?!
    19 oktober: Deborah NOD?
    12 november: Milla NOD (?)
    30 april: Chantje Uitgerekend
    7 mei: Jammeke Uitgerekend

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Prikles ging goed en op de uitgangsecho was alles rustig dus morgen beginnen met puregon, spannend hoor. Vrijdag moet ik voor de 1e FM. Het is alleen heel ingewikkeld met de verzekering en de hoeveelheden die ik kan bestellen maar ik hoop dat het goed komt.

Milla fijn dat je zekerheid hebt en spannend wat er deze maand voor stappen worden genomen.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    11 september: Lot afwachten op ongi
    20 september: Milla HA
    21 september: Milla op vakantie, Linda FM
    17 september: Chantje 1e echo
    19 september: Bloemetje FM en gesprek kijkoperatie.
    20 september: Mariska FM
    25 september: Sas7 NOD
    28 september: Milla terug van vankantie/ Meisje0123 op vakantie/ Jammeke echo
    30 september: Bloemetje NOD
    04 oktober: Cira NOD
    14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie
    17 oktober: Meisje 0123 NOD!?!
    19 oktober: Deborah NOD?
    12 november: Milla NOD (?)
    30 april: Chantje Uitgerekend
    7 mei: Jammeke Uitgerekend

16. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Milla; "fijn" dat je ongi is doorgezet, weet je tenminste waar je aan toe bent.

Linda; fijn dat de prikles goed ging! Heel veel succes meis en ik hoop dat het goed komt met de verzekering!

Ik ben vandaag naar een acupuncturist geweest i.v.m. mijn misselijkheid. Alle "huis, tuin en keukenmiddeltjes" had ik al geprobeerd en kreeg via dit forum de tip.
    Gek genoeg lijk ik me nu al minder misselijk te voelen...... Ik wacht af........ Hopelijk werkt het!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Fijn chantje, kan me voorstellen dat het wel een opluchting is als die misselijkheid wat minder wordt.

Hier toch wel spannend, vanavond eerste spuit, nouja tis meer een prikje maar toch wel eng. Ben ook heel benieuwd wat het gaat doen......

Vanmiddag nieuw bed kopen, kunnen we als de spuiten aanslaan goed klussen :oops: :D

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Chantje super dat dat lijkt aan te slaan zo kan je nog meer van je zwangerschap genieten. Veel plezier maandag bij de echo, maar hopen dat jullie wodertje zich goed laat bekijken.

Mariska hoe is het?

Linda mooi bed kopen en aankomende tijd flink klussen, want nu zal er vast en zeker een mooi ei komen.

Milla fijn dat je nu zekerheid heb nu op naar de HA die jullie vast en zeker gelijk een verwijzing geeft.

Fleurrebel ik heb wel andere klachten dan toen ik de pil slikte naar mate mijn NOD er aan komt. nderaad dat wachten is zwaar, maar als je eenmaal een wondertje mag krijgen lijkt het me het wachten dubbel en dwars waard geweest. Veel succes!

Lot hoop dat je snel ongie wordt.

19. Niet meer actief

Het wachten is voorbij. Ben vandaag ongi geworden.
    Nieuwe ronde nieuwe kans. Wel een mooie cyclus van 4 weken met clomid. Maandag beginnen met 100 mg clomid.
    A.s. dinsdag naar de gyn voor de uitlsag van de zaadjes en bloed. Afspraak maken voor HSG en dan IUI. Of nog zelf proberen dat ga ik dinsdag vragen.

20. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Fleurebel Jammer dat je ongi bent geworden. Maar inderdaad wel een hele mooie cyclus. Veel succes dinsdag bij de gyn.

Deel Deze Pagina