Dag Dames, Nha @sybje, vind dat geen vergelijking PCO net als een griepje, heb je gevraagd of het dan ook vanzelf over gaat net als een griepje? Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vind. Het heeft bij mij ook wel eventjes geduurd voordat ik gewend was aan "ik heb PCOS". Ik heb er veel aan gehad om heel veel info te zoeken op internet. Hier met mij gaat het wel goed. Ben dinsdag bij de gyn geweest. Zaad van man was iets slechter nu 2,6 miljoen en niet zo beweeglijk. Heb wel echt een eisprong gehad. Krijg vrijdag een HSG. Ben ook aan de clomid maar we gaan deze cyclus geen pogingen doen om zwanger te worden. Nog geen IUI en hoeven ook niet zelf aan de klus, dat had toch geen zin volgens de gyn. Eerst moet er gekeken worden of het zaad wel bruikbaar is voor IUI. Heb ook gelezen dat het na een HSG niet verstandig is gelijk zwanger te worden. Ben ook flink ongi, phoe das lang geleden dat het zo heftig was. Mag je helemaal niet vloeien bij een HSG? Want ik denk niet dat mijn ongi over is vrijdag. Ben zaterdag begonnen met iets bloed en nu pas vandaag zet het goed door. Zoals het er nu uit ziet nog een lange weg te gaan. En dat maakt me een beetje moedeloos. Gelukkig heb ik een super man en samen kunnen we het!
Sybje hoop dat het gelijk raak is voor je! Wordt tijd voor positeve nieuws hier! Nou ik voel me ietje beter! Zit er zelf wel beetje doorheen erg gestresst ook en onzeker, omdat ik gewoon in me hoofd heb daat ik over 14 dagen geen eisprong zal hebben, waarom zou ik hem nu ineens wel hebben? terwijl de afgelopen 3,5 maanden geen 1 was. Onzeker allemaal!
@fleurrebel : ik denk dat de fert arts het meer bedoelde als de een heeft heel erg griep en de andere heeft griep verschijnselen ...... Ik haal gewoon het positiefe eruit ! wist eignlijk ook niet zo goed hoe ik moest reageren . het stomme is ook dat ik nog nooit eerder op een echo zoveel eitjes heb gezien , misschien dat ik niet wist waar ik naar moest kijken . misschien is de pco tegelijk met de clomid op komen zetten ...... L.sybje
He dames, hebben jullie dat topic van Muuske gelezen? 't Gaat er op daar, joh! Bleeeh, fijn dat dat hier niet zo is! Grt
Die Muuske is al wat ouder, ik geloof 43 ofzo. Zij wil graag nog een kind (heeft al een dochter). Lukt niet, en ze is naarstig op zoek naar mogelijkheden om dat alsnog te bewerkstelligen. Ze heeft een eigen topic geopend, en daar stelt ze (wat mij betreft soms wat onnozele) vragen. Maar ik begrijp goed dat als je onzeker bent, je vragen stelt! Wij stellen ook allemaal wel eens minder handige vragen, maar niemand op dit forum spreekt ons daar op een vervelende manier op aan vind ik. ALs je dat topic van haar leest, zie je dat een heleboel dames behoorlijk 'assertief' reageren, en naar mijn mening wel heel erg over de gevoelens van Muuske heen donderen. Ik snap best dat ze zich misschien wat irriteren aan de steeds maar terugkerende vragen van Muuske, en dat ze misschien vinden dat ze moet stoppen met haar pogingen nog een baby te krijgen, maar ik vind persoonlijk dat je dan misschien gewoon niet meer naar haar topic moet gaan. Het komt op mij zo onvriendelijk over, ondanks dat ze misschien het beste met haar voor hebben. Ik weet niet, het zit me niet helemaal lekker. Ik heb een berichtje gestuurd naar die Muuske dat ik haar topic gelezen heb en dat ik hoop dat het allemaal nog goed gaat komen, hoe moeilijk dat ook zal zijn...
Gelukkig hebben wij hier allemaal het beste met elkaar voor! Lekker, om gezellig te kunnen buurten! Hoe gaat het met jou Deborah?
Hoi meiden, Zo nog twee daagjes en dan gaan we op vakantie, joehooo ik heb er zo'n zin in! Ongi begint nu al af te nemen Normaal duurt die ongeveer 2 a 3 weken! Dus ben benieuwd, misschien krijg ik wel een redelijk normale cyclus, ik ben zo benieuwd! De ovu-testen gaan in ieder geval mee op vakantie, morgen nog even naar de HA, is toch wel spannend. @ lot, nog niet ongi? Hopelijk breekt het snel door en kun jij ook aan een nieuwe cyclus beginnen! @ Linda, hoe gaat het met het spuiten, doet het zeer, is het lastig? Ik ben erg benieuwd of het gaat werken! @ Sybje, hopelijk voor jou een positieve ovulatietest, ben je bang dat je PCO van de clomid hebt gekregen? Wanneer is jou NOD, wij hebben hier een lijstje met alle gegevens van iedereen, zie een van de vorige bladzijdes vind je het ook leuk om mee te doen? Je kunt het laatste lijstje kopieren, jou gegevens toevoegen en weer inplakken. @ Fleurrebel, lastig hoor, wel een eisprong hebben maar over moeten slaan. Ik wens jou heel veel succes met de HSG, ik hoop dat je dan niet meer ongi bent, maar lijkt me wel kort dag dat het dan helemaal over is.. @ Deborah, is het niets voor jou om ovu-testen te gaan gebruiken, dan weet je in ieder geval of en wanneer je een eisprong hebt. Fijn dat je je weer wat beter voelt. @ Chantje en Jammeke, hoe is het met jullie? @ Meisje, wat solidair van jou om die Muuske een berichtje te sturen, ik heb het verhaal nog niet gelezen zal ik zo eens doen.. Misschien kun je wat je vind beter daar neer zetten, niet dat het hier niet kan ofzo, want ik ben wel benieuwd wat jij vind. Maar als we hier over een ander topic gaan praten en over iemand die hier niet meeschrijft wordt het zo onoverzichtelijk. Ben jij ook al zo toe aan je vakantie, lekker he dat vooruitzicht! Alle andere meiden succes met de fase waarin jullie zitten. Liefs Milla
@ Milla: ben ik voor 100% met je eens , ik heb helemaal geen zin om daar hier over te gaan praten! Hier is het veel te gezellig. Maar ik ga daar ook niks neerzetten (het lijkt wel een wespennest daar), dus heb haar een PB gestuurd. Lekker Milla, dat je op vakantie gaat! Ik ga zoals bekend vrijdag over een week, dus ik heb er ook zin in! Nog een paar daagjes werken en dan zijn we naar Mexico! Nou, veel groeten allemaal uit een koud Brabant (brrr, het lijkt wel winter te worden hier, nog even en ik kan onze kachel weer aanstoken!). doei!
Hoi Milla Ik wil dat wel gaan doen, maar ben bang dat als ik daar nu mee begin dat ik me er weer zo op ga focussen en dat de teleurstelling dan nog zwaarder valt, snap je? Ik heb voor mezelf maar gewoon gedacht dat we om de dag moeten klussen en dan zou het wel goed zitten toch? Moet je altijd op de dag van je ovulatie geklust hebben of mag dat ook een dag ervoor zijn geweest, dus ik bedoel stel je heb op donderdag geklust en je heb vrijdag je eisprong?
Deborah: ik was van de week bij de gyn, en die gaf heel expliciet aan dat zaad echt minimaal 2 en soms wel 4 of 5 dagen in leven blijft (hangt een beetje af van de zuurgraad in je baarmoeder). Dus als je om de dag zou klussen, en je houdt dat heel de maand vol (knap hoor, ), dan ligt het daar in ieder geval echt niet aan! Succes!
Hoi hoi, Meisje0123, een wespennest is het inderdaad! Weet je wat me opvalt.. Dat bij de pittige discussies over het gehele forum altijd een aantal de zelfde vrouwen zijn betrokken, rara.. soms denk ik dat ze hier alleen maar zitten om te discusieren en ruzies uit te lokken. Deborah, ik snap het helemaal! Het is wat meisje 0123 zegt, als je het om de dag doet, heb je ook kans genoeg! Hopelijk gaat het deze ronde lukken! We duimen! xxx Milla
@ deborah, kijk eens onder het kopje zwangerworden. Daar staat bovenin een artikel over dat we al jaren verkeerd vrijen. Het blijkt dat je op zn vruchtbaarst bent de dag voor je eisprong. En zaad kan inderdaad 2 tot 4 dagen blijven leven als je baarmoederslijm goed is. Maareh tussendoor moet je blijven oefenen om je mannetje goed in conditie te houden. grijns. @meisje. Hoezo koud in brabant. Ik hoefde vanochtend nog net niet te krabben, maar het scheelde niet veel. Ik moet maar eens op zoek naar een nieuwe winterjas denk ik. Ik ben trouwens niet naar het impact festival geweest. Ik kon het bij mij thuis ook goed horen.
@ milla : lijkt me erg leuk ! ik ga hem vanavond even opzoeken en probeer ik m aan te passen . domme vraag maar hoe zat het ook al weer met de nod ?Werd nooit ongi uit mijn eigen dus daar heb ik me niet in verdiept .... Er waren na het opstarten van de clomid pas allemaal eitjes te zien die waren er nooit ....maar goed misschien zei mijn eigen gyn dat niet , die kon nl niet praten (op zijn manier dan ) nu heb ik iedere keer vrouwelijke artsen gehad en dat gaat veel beter ! Ik moet zeggen dat jullie hier allemal ontzettend lief zijn ! L.sybje
Sybje welkom hier en hopenlijk is het gelijk al raak ik ga in iedergeval voor je duimen. Sas7 inderdaad goed blijven oefenen voor de conditie van onze mannetjes Milla en meisje lekker hoor bijna op vakantie. Alvast heel veel plezier! Milla veel succes morgen bij de huisarts! Deborah fijn dat je je weer wat beter voelt. Als je om de andere dag klust kan het daar inderdaad niet aan liggen. Lot ben je al ongi? Fleurebell veel succes met de HSG vrijdag hopenlijk ziet het er allemaal perfect uit. Mariska wanneer heb je je FM? Ben zo benieuwd @ all onze zwangere dames hoe is het met jullie? Genieten jullie al op en top? @ de gene die k ben vergeten ik duim voor jullie allemaal!
Lieve meiden, Even een snel ego-bericht, morgen probeer ik weer op jullie te reageren! Vandaag bij de gyn geweest. Foto's gezien van de operatie, apart om te zien zeg! Echo gehad, mn baarmoederslijmvlies zag eruit alsof ik al een eisprong gehad heb, ongeveer een week geleden zei de gyn. Dat kwam precies overeen met mn gevoel! Bloed laten prikken en vrijdag de uitslag en weten we zeker of ik een ei gehad heb. Zo niet, volgende week terug voor een echo of er een beginnend ei te zien is. Snappen jullie m nog? Ik vind het erg spannend en hoop echt dat ik n eisprong gehad heb, dan hebben we precies op t goede moment geklust X een vooralsnog blije Bloemetje!
hoi meiden Ben effe offline geweest bij dit topic, omdat ik toch niets nieuws te melden had. Maar ik lees wel mee hoor! Ben nu 6 dagen bezig met Provera en hoop eerste week van oktober weer een dat te hebben met mn favourite genotsknots! En dan maar hopen op een perfect eitje! Heb al gedroomd dat ik een tweeling krijg...ahahha Allemaal succes met zwanger worden! Liefs poohbear226
@meisje 0123 Je hebt gelijk hoor. Sommig dames kunnen nogal fel reageren op anderen. Ik heb zoiets van, wil je het niet lezen, lees het dan ook niet. Je in een ander verplaatsen is blijkbaar nog wel eens moeilijk.... Enne meiden onderling KUNNEN bitches zijn hoor. Ik werk met alleen maar meiden, dus weet er alles van!