hoi Sybje, Ik ken dat gevoel heel goed. Wij hebben ook niet geklust op de dag dat het eitje waarschijnlijk gesprongen is. De dag ervoor hadden we het wel gedaan. Ik was ook kwaad op mezelf, maar ik het zwanger worden een artikel gelezen over we vrijen al jaren verkeerd. En dat artikel stelde mij behoorlijk gerust. Daarbij kwam ook dat de samenlevingstest ok was. 12 uur later zwommen er nog wat zwemmers rond. Ik geef me nu maar gewoon over en kijk wel wat de natuur gedaan heeft. En anders ga ik het volgende maand gewoon weer proberen. PS een ei is 6 tot 8 uur supervruchtbaar en daarna is het veel minder en na 12 uur is het over.
Hoi meiden! Ik kom even snel afscheid van jullie nemen (voor een weekje ).. want onze vakantie is aangebroken.. De huisarts heeft me doorverwezen naar de gyn, ik moet nu even afwachten wanneer ik daar terecht kan. Ik wens jullie allemaal heeeeeel veel succes met wachten, klussen, behandelingen en zwanger zijn. In het bijzonder natuurlijk Sas, want jij hebt volgende week je NOD! Hopelijk heb je goed geklust en kun je je bij Chantje en Jammeke aansluiten! Ik hoop het! Nou meiden, tot volgende week, ik hoop dan heel veel positieve berichten te kunnen lezen. Meisje, jij ook alvast een fijne vakantie! Liefs Milla
Milla fijne vakantie! Chantje, wat fijn dat je niet meer misselijk bent. Veel plezier in België. Linda, hoe gaat het met het spuiten? Succes morgen. Mariska hoe was de fm? Sybje, je hebt nog een grote kans hoor dat de zwemmers op tijd zijn aangekomen. Liefs aan de rest! Ik ben erg zenuwachtig voor morgen. De uitslag van mn bloed!
11 september: Lot afwachten op ongi 20 september: Milla HA, Mariska FM 21 september: Milla op vakantie, Linda FM/Chantje naar Belgie/ Bloemetje uitslag bloed, of er een eisprong geweest is. 25 september: Sas7 NOD 28 september: Milla terug van vankantie/ Meisje0123 op vakantie/ Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 30 september: Bloemetje NOD 04 oktober: Cira NOD 05 oktober : sybje NOD ,17-9 mooi ei 20 mm wanneer springen? 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! 19 oktober: Deborah NOD? 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: nog even geen clomid, spontaan eisprong gehad in eerste ronde. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid
Milla een hele fijne vakantie en geniet ervan! hopelijk kan je snel terecht bij de gyn... chantje jij ook veel plezier in belgie en hopelijk voel je je goed. mariska hoe was je fm? linda succes morgen met je fm en hoop dat er een mooi eitje zit! Bloemetje hoop dat je morgen een goede uitslag krijgt! sybje daar kan je onzeker van worden he, bij onze samenlevingstest in juni was er een spermacel te zien en die was 7 dagen oud dus ws ligt er vast wat klaar duim voor je! sas bij jullie begint het spannend te worden duim voor je! jammeke hoe voel jij je? liefs
gaat wel goed bloemetje lief dat je het vraagt blijf lichtelijk misselijk maar de ongi is in aantocht nu bruinig dus komt eraan kunnen we weer verder. ben je zenuwachtig voor morgen?
Ik hoop voor je dat het gauw doorzet en dat dit de laatste ronde medicijnen is geweest! Pffff, die rommel in je lijf. Ik vind het echt erg spannend ja. Ben zo bang voor weer negatief nieuws. Terwijl mn gevoel stiekem zegt dat ik wel een eisprong heb gehad. Maarja, na zoveel tegenslagen en zo vaak door je lichaam voor de gek gehouden te zijn wordt je wel voorzichtig, dat weten we hier helaas allemaal.... Succes meis, het komt goed hoor! Gauw ongi worden en laat die metformine maar aanslaan [-o< Meiden, morgen ben ik een weekend weg, ik probeer om de uitslag nog ff door te geven, maar weet niet of het lukt. X aan jullie allemaal
bloemetje hoop dat je je uitslag nog even door kunt geven en hoop echt dat je gevoel goed was maar ja je lichaam he. Ik hoop ook echt dat het met de meformine gaat lukken want wat jij zegt denk ik vaak die rommel in je lijf en hoop ook zeker dat het goed komt en er zo'n klein wondertje voor ons is weggelegd. geniet van je weekend weg!
Hoi meiden, Eindelijk op de pc geraakt... Er was een eitje te zien ( cd 13 ) van 12 mm... Kzit ermee in dat ie niet verder zal groeien Pffffff m'n eitje blijft maar krimpen cyclus na cyclus, ben er bijna zeker van dat volgende ronde het niet meer zal aanslaan 100 mg... Eerste ronde eitje was 19mm, tweede ronde 16mm en nu nog maar 12mm. Denk dat ik ovulatietesten zal bestellen voor deze ronde want kweet niet wanneer ie nu zal springen hé.... Dus mijn FM voor vandaag vond ik niet positief Alle meiden heel veel succes... Sorry dat ik zo weinig meeschrijf hoor, maar heb veel depressieve dagen.
Mariska bij mij duurt het ook even vanaf cd 13 voor mijn ei gaat springen , maar toch al zeker 3 keer een eisprong gehad op dag 17/18 ook deze maand heb ik een positief gevoel erover. En als je misschien net als mij je eisprong later heb dan groeid je eitje mooi hoor! 12 mm is al een heel eind. Knuffel!
Milla als je het nog leest een hele fijne vakantie! gier veel last van mijn buik niet echt pijn maar bij het laaste restje plassen voel ik beide eierstokken heel goed. Vanmiddag ook een goed twee uur echt buikpijntjes gehad dus vind het een positief teken. Denk dat mijn ei net gesprongen is en bijna gaat springen.
Wat goed cira, hoop dat het een heel mooi eitje is dat springt en dat er iets moois uit mag groeien Was nog even naar onze vroegere gesprekjes aan het zien ivm groeien vd eitjes. Zag bij chantje en cindy dat hun eitje ook een goeie groeispurt hadden gemaakt (en beiden zwanger ), dus we gaan de hoop nog niet opgeven.
Dames, even een vraagje: hoe lang hebben jullie gewacht met naar de huisarts gaan? Ik heb twee keer een normale cyclus gehad, daarna eentje van 50 dagen en nu zit ik op dag 82. Ik heb overgewicht en acne. Is dit een reden om eerder naar de huisarts te gaan, of zal ik waarschijnlijk naar huis gestuurd worden?
@HJ1977: ik zou gewoon even gaan, niet geschoten is altijd mis! Misschien maak je je voor niks zorgen, maar ik denk dat het niet raar is als je je even meldt bij de HA! Succes!