HJ naar de huisarts gaan en je door laten verwijzen naar een gyn of fertiliteitsarts. Je niet af laten schepen, zeker gezien je leeftijd.
@hj77: ben je ook aan het lijnen of niet ? als je dit laat merekn aan de ha en zeker de gyn willen ze je wel helpen hoor ! hoe lang ben je nou bezig ? L.sybje
Haai dames nou ik ben echt ziek, keelpijn verkouden, temp natuurlijk elke morgen nog voor me ei maar goe dvanmiorgen getempt 38,9 je zou denken yes een ei, maar tis gewoon de koorts! Wel rot hoor omdat je dan niet meer zo goed kan tempen vind ik
deborah veel beterschap hoop dat het snel over is! cira vind het mooi gezegd van je en we moeten ook blijven hopen sommige dagen is dat moeilijk maar andere dagen gaan we er weer voor! ik hoop dat je ei is geweest! Zwemmen zaadjes naar dat mooie ei van cira.... Hj1977 ik zou gewoon naar de ha gaan en hopelijk verwijst die je door hier word je ook zo onzeker van! mariska goed dat je de hoop nog niet op gaat geven voor deze maand hij groeit vast mooi door ik had pas een groot ei op dag 23 dus je heb nog even duim dat hij gewoon springt en dan natuurlijk bevrucht word succes! Ik heb menstruatie krampen dus denk dat de ongi vandaag goed door zal komen laat maar komen kunnen we weer beginnen! En deze ronde gaat het gewoon lukken(positief blijven he liefs
Hey dames, wat ik nou net hoor op de radio (bij het nieuws!): Bij vrouwen die zonder aanduidbare reden na lang proberen maar niet zwanger raken, kan het zijn dat dat komt door het drinken van Cola! Door de cola zou er minder calcium aangemaakt worden, wat de hormoonhuishouding door de war zou kunnen brengen! Misschien toch maar voortaan een sinasje? (hihi) :-k
@meisje0123 ik was je net voor , ik hoorde het ook op het nieuws . heb een topic geopend in zwanger worden .... gelukkig drink ik bijna nooit cola ! L.sybje
Hé ladies, Even snel een berichtje: Slecht nieuws, heb geen eisprong gehad Valt me echt heel erg tegen. Volgende week terug voor nieuwe echo. X Bloemetje
bloemetje dat is erg balen hopelijk groeit er dan nog een mooi ei, geniet van je weekend weg! gelukkig drink ik geen cola. Mijn ongi is door moet 8 oktober voor een fm en zondag beginnen met de clomid.
Hoi dames, Hier nog een zieke meid, eigenlijk al gans de week ziek gaan werken, maar deze nacht wakker geworden en moet overgeven... Dus naar de dokter geweest, het is een darm en maaginfectie. Bloemetje@ Wat vind ik dit zo jammer dat je nog geen eisprong hebt gehad, hopelijk krijg je volgende week positief nieuws... Lot@ Kben blij dat je ongi bent geworden, nu kan je er terug voor gaan hé... Deborah@ Hopelijk ben je vlug genezen, veel beterschap gewenst. Hj1977@ Zou inderdaad even bij de ha langsgaan hoor, vraag gerust maar een doorverwijzing naar de gyn...
Hoi meiden, snel een berichtje van mij: ik had een eitje van 10 mm, nog niet veel maar ik zit natuurlijk pas op dag 9. Mijn vriend ziet het positief. Maandag moet ik weer en dan kunnen we echt wat zeggen want dan zou het rond de 14-16 mm moeten zijn. Als dat zo is werkt het spuiten dus direct goed...even afwachten dus...en misschien dan volgende week een samenlevingstest...ik hoop het dan gaat het best heel vlot. Bloemetje, wat ontzettend shit (sorry voor mijn taal) ik duim voor je meis Cira ik duim voor je Lot sterkte met de ongi, wel lekker weekend kan je in bed kruipen Mariska ik had ook pas op dag 17 mei ei dus ik blijf voor je duimen Fijn weekend allemaal, ik neem zo ff een wijntje pppfff ik terk het even niet m'n hoofd loopt over, wéér een vriendin zwanger en gister een vriendin bevallen, het is zo leuk en ik ben zo blij voor ze maar ondertussen...........
Mariska en deborah beterschap! Bloemetje das k**** zeg. Lot fijn dat je weer met een nieuwe ronde kan beginnen. Linda hoop dat het eitje mooi doorgroeit. HJ1977 gewoon naar de HA gaan. lijkt me reden genoeg! Succes. Hier de wachtweken begonnen als over twee weken nog niet ongi ben doe ik zaterdags een test heb ik met me eigen afgesproken (nu benieuwd of ik zolang kan wachten).
@ bloemetje : balen zeg , veel succes ! @deborah en mariska :beterschap! @ linda : ik hoop dat je eitje goed gaat groeien ! @ cira : we zitten samen op het wachtbankje ! L.sybje
linda dat is dan wel even moeilijk he als er een bekende zwanger is in je omgeving en 1 bevallen ken dat gevoel je gunt het ze zo maar heb zo'n gevoel van ik wil ook maar het gaat een keer lukken hoor!
Vandaag gingen ik en mijn vriend even shoppen maar ik merk aan mezelf dat ik echt veel naar babyspullen zit te kijken, hebben jullie dat ook?
@ deborah : ik herken dit heel goed . ik ga ook gewoon babywinkels binnen . ik heb alleen nog niks gekocht ik zou heel graag wat willen kopen maar ik doe het niet ....durf het nog niet ! L.sybje
nee kopen doe ik ook niet, ook al zou je het zo doen! Maar ben bang als ik iets ga kopen dat het straks misschien nooit lukt en dan zit je ermee Maar hoop echt dat het binnekort kan
Hoi dames, @ Cira: en, ben je het wachtbankje al beu? Nu maar hopen dat de komende weken voorbij vliegen! 8-[ @ Linda: spannend zeg, ik hoop dat er maandag een SUPER-ei te zien is op de echo! En dan, flink aan de klus! @ Mariska: Balen zeg, die infectie! Snel opknappen meid! @ Lot: En, begonnen met de Clomid vandaag? Nu maar hopen dat het aanslaat en er een mega-ei gaat groeien! @ Bloemetje: Geen eisprong is zwaar kl*te. :thumbdown: Kan het niet zijn dat er alsnog een ei gaat groeien (of sla ik de plank nu helemaal mis)? @ HJ1977: Heb je vrijdag de HA nog gebeld, of ga je dat na het weekend doen? Ik heb een lekker relaxed weekend. Vandaag een verjaardag van een goede vriend, en vanavond denk ik ergens gaan eten, doen we meestal op zondag. En dan nog 5 nachtjes slapen, en dan vliegen we naar Mexico! 8) Veel lieve groetjes!
hoi hoi deborah dat heb ik ook gingen gister naar bedden kijken en ik was geneigd om een babyzaak in te gaan heb het niet gedaan. Hoe is het met de zieke dames? Ik ben vandaag met de clomid begonnen dus laat dat mooie ei maar groeien! meisje je kan nu zeker gaan aftellen bijna vakantie! Ik blijf voor jullie allemaal duimen en hoop dat het bij ons allen snel mag lukken om zwanger te zijn!