@de meiden ziek zijn, beterschap en knap snel maar op. @mexico ganger, veel plezier op vakantie. @linda goed zeg dat de puregon aanslaat. Ik ben benieuwd of ie doorgroeid of dat de dosis verhoogd moet worden. Updatje van mij, volgens mij is het deze ronde niet raak. Ik heb nu ongeloofelijke ongi krampen, dus deze ronde is voorbij. Op naar de volgende. Als de ongi vanzelf komt heb ik ook dat deze ronde gewonen ipv met provera. Dan is deze ronde toch positief, een ei, en vanzelf ongi. Gelukkig is mn salaris er weer, zodat ik de spuiten weer kan betalen. Beetje zuinig aan doen deze maand, maar dat moet lukken. Ik heb nog geen bericht van de verzekering, alleen maar dat het in behandeling is. Ik las het gisteren ook van die cola. Net nadat ik weer 4 flessen in huis gehaald had. Ik ben er direct mee gestopt. Alle kleine beetjes helpen. Alleen jammer dat ik het niet eerder wist, want ik drink nogal veel cola. Mn mannetje doet ook erg goed zn best en is van 20 sigareten op een dag naar 7 gegaan. Hopelijk is de stap naar stoppen dan wat makkelijker. Maar dit hebben we al gewonnen. Verder iedereen succes met de behandeling of het wachten in de wacht weken.
sas, Ik heb nog steeds hoop voor je hoor zolang er geen bloed is! Vervelend die strijd zo met de verzekering want het zijn geen kleine bedragen om zelf voor te schieten hoop dat ze het snel vergoeden voor je! Veel succes!
Hoi meiden, De zieke meid is al terug opgeknapt hoor Vandaag al ongelooflijk veel pijn gehad in beide eierstokken, dus khoop dat dit een positief teken is... Eitje (s) groei maar lekker goed door hoor... Dit heb ik ook hoor om naar de kinderafdeling te stappen, en al die knoddige kleertjes hé. Heb toch al verschillende spulletjes liggen hoor, vooral speelgoed en grootte Winnie de pooh figuren ( pluche ) om in de kinderkamer te zetten. we weten zelfs al hoe we de kinderkamer gaan schilderen enz... Kweet dat het onnozel is hoor, maar ik kan het niet laten. Oja de namen liggen ook al vast Alle dames geniet nog van jullie zondagnamiddag
Maris dat hebben wij ook de namen liggen bij ons ook al klaar, je leeft er echt naar toe he! Andere dames hebben zoiets van we willen een baby we stoppen met de pil we zijn na 3 maanden zwanger en dan verzinnen we de namen, kamers etc, maar goed bij ons ligt dat net iets anders helaas
@Linda Ja het gaat ook over cola light helaas, omdat het om de fosforverbindingen in cola gaat ofzo x
20 september: Milla HA, Mariska FM 21 september: Milla op vakantie, Linda FM/Chantje naar Belgie/ Bloemetje uitslag bloed, of er een eisprong geweest is. 25 september: Sas7 NOD 28 september: Milla terug van vankantie/ Meisje0123 op vakantie/ Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 30 september: Bloemetje NOD 04 oktober: Cira NOD 05 oktober : sybje NOD ,17-9 mooi ei 20 mm wanneer springen? 08 oktober: Lot FM 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! 19 oktober: Deborah NOD? 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: nog even geen clomid, spontaan eisprong gehad in eerste ronde. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid 100mg 1x aangeslagen nu clomid 100mg+metformine
hallo allemaal! Hier is het wachten wachten en nog eens wachten. Ben het echt al helemaal zat. Ook wij hebben al eeen paar kleine dingen in huis. Vooral voor de kleine van mijn beste vriendin en voor ons petekindje milan. Denk wel dat we alles nieuw halen als het financieel nog mogenlijk is. (dit is allemaal tweede hands). straks nog werken om 12.00 uur heb er echt helemaal geen zin in. Mariska jij krijgt deze maand ook een mooi eitje! Meiden allen een prettige dag nog en ik duim voor jullie allen! Dat we maar gauw een nieuw topic kunnen openen met ons allemaal zwanger. Chantje en Jammeke hebben het goede voorbeeld gegeven nu wij nog.
Hé lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik haal mn banner maar weg want er klopt toch niets meer van! Ik ben erg benieuwd naar woensdag of er evt nog een ei groeit, maar verwacht eigenlijk dat ik weer aan de clomid moet. Bah, maarja hopen dat het nu wel zin heeft. Succes aan jullie allemaal, dat we inderdaad gauw Chantje en Jammeke achterna mogen gaan [-o< X Bloemetje
20 september: Milla HA, Mariska FM 21 september: Milla op vakantie, Linda FM/Chantje naar Belgie/ Bloemetje uitslag bloed, of er een eisprong geweest is. 25 september: Sas7 NOD 26 september Bloemetje FM. Weer aan de clomid of groeit er een ei? 28 september: Milla terug van vankantie/ Meisje0123 op vakantie/ Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 04 oktober: Cira NOD 05 oktober : sybje NOD ,17-9 mooi ei 20 mm wanneer springen? 08 oktober: Lot FM 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! 19 oktober: Deborah NOD? 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: nog even geen clomid, spontaan eisprong gehad in eerste ronde. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid 100mg 1x aangeslagen nu clomid 100mg+metformine Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu wachten op resultaat. Wel of geen eisprong uit mezelf.
sas hoe is het met jouw? morgen je nod... bloemetje ik hoop ook echt dat er een eitje groeit en je nu niet aan de clomid hoeft Hoe is het met de andere dames?
hee dat is gek, ik had gepost en het staat nergens, nouja in ieder geval FM gehad... eitje was niet verder gegroeid heb er wel een eitje bij heb dus nu twee eitjes van 10 mm, dosis iets verhoogd en nu donderdag maar weer verder kijken....zucht
Linda kan het nu zo zijn dat ze donderdag wel gegroeit zijn dan door de verhoging van de dosis? Hoop het voor je!
20 september: Milla HA, Mariska FM 21 september: Milla op vakantie, Linda FM/Chantje naar Belgie/ Bloemetje uitslag bloed, of er een eisprong geweest is. 25 september: Sas7 NOD 26 september Bloemetje FM. Weer aan de clomid of groeit er een ei? 28 september: Milla terug van vankantie/ Meisje0123 op vakantie/ Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 04 oktober: Cira NOD 05 oktober : sybje NOD ,19 sep is het eitje gesprongen 08 oktober: Lot FM 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! 19 oktober: Deborah NOD? 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: nog even geen clomid, spontaan eisprong gehad in eerste ronde. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid 100mg 1x aangeslagen nu clomid 100mg+metformine Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu wachten op resultaat. Wel of geen eisprong uit mezelf
@lot23 volgens mij komen de duivels eraan. Dat is dan ook voor het eerst dat het vanzelf gebeurd ipv met provera. ik heb nu geloof ik voor het eerst in mn leven een normale cyclus gehad MET eisprong. We beginnen ons al bijna een normaal stel te voelen. Met die spuiten en eisprong hebben we net zo veel kans als een gewoon stel. Enneh daar wil het ook niet altijd een twee drie lukken. Dus op naar de volgende spuit ronde. Even wachten tot ik echt iets zie, en dan afspraken maken in het zkhs en de spuiten bestellen en betalen. pfff wordt weer een zuinig maandje. @linda wat klinkt het allemaal bekend. ik had toen ook een dipje dat mn eitje niet wilde groeien. Ik heb de vorige ronde 17 dagen gespoten en ik ben begonnen op 75ie toen 100ie toen 108 ie en toen 125ie en daar kwam ie weer mee in beweging. En toen pregnyl en een dag later een plop toen het eitje gesprongen was. en nu waarschijnlijk vandaag duivels zonder provera. Dus je ziet dat het heus wel doorgaat. Dat is het mooie van spuiten. Ze gaan net zo lang door tot je een ei hebt. Het is alleen jammer dat je elke week weer bij de apotheek staat voor een nieuwe ampul. laat je kopje niet hangen, het komt echt wel goed. Over een weekje hoor je ook tot de normale stellen met 20 procent kans.
Hee meiden, Hoe is het met jullie? Linda ik ben benieuwd naar donderdag. Niet fijn dat de dosis verhoogd moet worden, maar een eisprong komt er sowieso aan. Deborah, succes met wachten. Sas, wat fijn dat het spuiten zo goed gaat. Nog even afwachten, ik hoop dat je stiekem toch niet ongi wordt. Morgen moet ik weer voor een echo, ik ga er deze keer vanuit dat er echt niets te zien is. Heb deze keer ook echt geen hoop ofzo. We zien wel. Waarschijnlijk kom ik met een recept thuis. X