Volgens mijn gyn kan metformine de Clomid aanzetten om te gaan werken. Ik zou het volgende cyclus krijgen, maar opeens sloeg 150mg aan! Ben blij dat ik (nog) niet aan de metformine hoef, want daar schijn je behoorlijk misselijk van te kunnen worden... Het is inderdaad een medicijn wat normaal gesproken wordt gebruikt door diabetici.
Ja meiden zoals je ziet heb ik mijn bannertje terug geplaatst... Ja je zult denken wat slaat die meid weer door hé, maar kheb vannacht nog eens zitten denken over die 1e cyclusdag. Hier mijn gedachten opgeschreven Ik ben op cd 13 naar gyn geweest en mijn follikel was 9mm; hij zei dat ie 11mm moest zijn. Maar als je nu ingaat dat ik een dag tevroeg heb gerekend als cd1 ( met dat het geen roodbloed was )... wordt cd 13 eigenlijk cd12 en de gyn zei dat de follikel per dag 2mm groeit. Maw 9mm + 2mm voor de dag dat ik te vroeg heb gerekend is jajaja 11mm op de echte cd 13... Kweet het het is weer allemaal ver gezocht hé... Het komt ook doordat de gyn zaterdag zei dat de follikel nog altijd verder kon groeien, dus ja ik vond dat mijn redenering toch wel een beetje klopt Kzal maar best een plaatsje reserveren in het zottenkot zeker , want ik sla echt wel een beetje door hé? Dat komt door die hormonen hoor Vele groetjes van een zotte meid
Zooo Cira heeft weer bijgelezen @ Chantje welkom hier je kan hier net als wij doen altijd je verhaal kwijt! Minder dat je een miskraam heb gehad heel veel sterkte ermee. @ Linda Veel succes morgen bij de Gyn. Ook ik ben een tijdje van slag geweest na ik te horen kreeg dat ik PCO heb. Maar het moet een plekje krijgen. @ Bloemetje jammer maar dag 11 is inderdaad nog vrij vroeg. Je weet maar nooit wat je volgende week zie. Cira gaat wer even terug lezen...........
@ mariska helemaal niet zot hoor! Je houd gewoon hoop en die is er ook nog steeds. Ik hoop dat het eitje gewoon springt! Ik woon in Tiel, gelderland (nl) niet tussen de weilanden, maar als ik op de fiets ga zit ik met 5 minuten aan de rivier. Verder gaat hier alles goed we zijn druk aan het klussen. Denk dat ik zaterdag weer ga beginnen met de provera. Moet nog even kijken want op 28 mei begin ik in mijn nieuwe functie en ik weet nog niet welke diensten ik in het begin heb.
Dat zeker Mariska anders zaten we er maar als een stel zielige mensjes bij Nog veel plezier met klussen
hoi dames heb een vraag, vind het moeilijk om te kijken wat nou cd 1 is wat denken jullie had vandaag wel roodachtig verlies maar niet veel kon het met inlegkruisjes af? maakt het veel uit als ik bv zaterdag cd 3 reken dus begin met clomid, vind dit erg moeilijk wie kan me helpen? liefs
@lot het lijkt me dat je zaterdag kan beginnen met clomid. Ik heb wel eens de assistent van mijn fertiliteitsarts gebeld toen ik twijfelde wanneer ik nou kon beginnen. Misschien kan jij dat ook doen. Ik vond het erg fijn om het van haar te horen, want toen wist ik het zeker. SUCCES! Ik woon in de stad in Amersfoort, zou wel heel graag tussen koeien willen wonen (of op Curacao!)
helaas kan ik vandaag niet bellen want ze zijn niet aanwezig erg als je zo twijfelt is het erg als je wel een dag te vroeg met clomid begint dan? ik denk dat morgen dag 3 is omdat ik gister wat rood had maar het is niet hevig, twijfel twijfel..... chantje ik woon ongeveer 15 minuten van amersfoort...
Dat is wel erg toevallig! Ga jij in Amersfoort naar het ziekenhuis? Ik denk zelf dat het niet uit maakt als je een dag te vroeg met clomid begint! Ik denk dat je het maar gewoon moet doen!
hoi chantje ik ga niet in amersfoort maar ik h'wijk naar het zh. lijkt mij ook dat het niet uit maakt als het aanslaat rijpt je eitje denk ik eerder of niet? nou dan denk ik dat ik morgen maar reken als cd 3..... liefs
Lot@ Ik hoop ook op een heel mooi eitje voor jou hoor. Ik durf niet veel zeggen over cd1 want zelf ben ik ook gemist. Maar bij mij heb ik beginnen tellen en was het nog maar bruin bloed verlies. Dus eigenlijk ook een dag tevroeg begonnen met clomid... Op dag 13 was de follikel 9mm das 2 mm te klein maar je zult waarschijnlijk mijn verhaal hierboven wel al gelezen hebben dus ben nu aan het wachten of ik toch een eisprong zal krijgen vandaag of iets later. Ik weet het dat het moeilijk is hé vooral die 1e ronde als je nog van niets weet.
@ Lot als je morgen al drie dagen rood bloedverlies heb zou ik gewoon beginnen met de clomid. Veel succes!
bedankt voor jullie advies en heb vandaag ook rood het is nog steeds niet veel maar wel rood dus reken morgen maar als cd 3 en dan horen we het vanzelf van de gyn! succes allemaal
Het is heel gek maar ik heb echt onwijs veel zin in woensdag Dan heb ik een afspraak in het ziekenhuis. Ik hoop zo onwijs dat ik meteen weer met provera mag beginnen en daarna met clomid! Na mijn opgwekte miskraam op 04-04 heb ik ongeveer weken gevloeid. En voelde me lichamelijk snel weer goed. Ik wilde eigenlijk meteen al weer opnieuw beginnen met clomid. Ik heb bijna 2 maanden niets kunnen doen om zwanger te worden, dat maakte me zo machteloos. Ik heb best wat last van bijwerkingen van beide medicijnen maar ik kan niet wachten ze weer te mogen slikken. Kunnen we er eindelijk weer actief tegen aan gaan!
Hoi hoi, Chantje, ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten... fijn dat je er weer lekker tegenaan wilt gaan! Lot, ik zou ook gewoon beginnen... Moeilijk hoor als je zo twijfelt. Mariska, hihi, ik vind het niet zot. Juist een logische beredenering hoor. Goed dat jullie flink geklust hebben. Wie weet! Cira, spannend bijna aan je nieuwe functie beginnen! Hier geen bijzonderheden. We gaan nu voor de zekerheid toch maar om de dag klussen en dan zien we woensdag wel weer. Erg handig typen hier terwijl de kat de hele tijd voor het beeldscherm door loopt en over het toetsenbord heen. Ik ga m maar gauw aandacht geven. X Bloemetje
Vandaag wat ongikrampjes gehad, niet veel hoor.. En deze namiddag een flinke steek in mijn rechtereierstok. Pfff kweet ook niet wat ik er allemaal moet van denken. Kdenk dat ik dit mss gewoon allemaal voel omdat het in mijn hoofd zit... Nu heb ik geen pijn meer, dus weet echt niet wat ervan te denken. We zullen moeten afwachten hé en de tijd brengt raad... Bloemetje@ Ook veel plezier met het klussen hé... Beter een keer teveel dan te weinig Chantje@ Goed zo dat je met volle goesting er tegenaan gaat... Veel succes en vooral veel plezier met het klussen Lot@ Inderdaad, begin maar gewoon morgen met clomid en je zal wel zien hoe de 1e echo is hé... Als je rood bloedverlies had, zal je inderdaad morgen op cd 3 zitten. Duim voor een mooi eitje voor jou... Wanneer moet je nu precies voor je 1e echo?