Bloemetje@ Wat vind ik dit zo k*t voor jou dat er geen eitje te zien was, veel succes met de provera... Hopelijk heb je er niet zoveel last van.
Bloemetje s*** zeg ik ga duimen dat de 50 mg je een mooi eitje bezorgd. Chantje hoe voel je je? Mariska ik hoop zo dat dit een gunstig gevoel is voor je! Hier nog steeds wachten wachten en nog eens wachten. Ik heb mezelf voorgenomen niet eerder dan volgende week zaterdag als ik niet eerder ongi wordt. Allemaal nog een fijne dag! ik moet straks weer gaan werken bleeh maar we hebben bijna weekend.
Hoi meiden, Nog steeds geen ovulatietesten binnengekregen maar denk dat het niet meer nodig zal zijn... Gisteren dan toch waarschijnlijk eisprong gehad tijdens het klussen Had plots een hevige pijnscheut gehad en deze morgen temp 0.3 graden gestegen, hopelijk is ie morgen nog hoger dan ben ik er zeker van dat ie gesprongen is... Nu ook nog effen pijn in de rechtereierstok maar ben juist naar de aldi geweest om flessen limonade, denk iets teveel gewicht gedragen , hopelijk kan dit geen kwaad.
Cira; wat is wachten toch moeilijk he! Vreselijk! Ik ga voor je duimen dat je ongi weg blijft! Met mij gaat het goed. Ik ben met vlagen heel misselijk en duizelig maar ga hiervoor elke week naar de acupuncturist en daardoor hebben we het goed onder controle. Ben net weer geweest en hoop dat de naaldjes snel hun werk gaan doen! Morgen naar de verloskundige voor de 1e keer.... Mariska; fijn dat je weer een eisprong hebt gehad! Ik ga duimen dat je ons goed nieuws komt brengen over 2 weken! En dat je iets te zwaar hebt getild kan geen kwaad hoor!
Dames, @ Bloemetje: bah, geen ei is balen! Hopen dat de medicatie nu wel aanslaat! @ Cira: succes met wachten.... De aanhouder wint hoor! @ Mariska: jippie, een ei! Nu maar hopen dat het raak is deze keer! @ Sybje: hopen dat de uitslag positief is! @ Deborah: wachtbankje, daar duurt het lang he.. Ik zit nog vóór mijn ei, maar heel mijn rug staat onder de bultjes, super irritant! @ Cinnetje: welkom hier! Gezellig, een dame erbij! @ Lot: hoe gaat het met jou? @ Chantje: lekker genieten van de zwangerschap! @ De rest: volhouden allemaal! Ik ben vandaag voor het laatst online, vertrek morgen voor dik 2 weken naar Mexico. Ik hoop dat als ik terug kom, jullie allemaal (Cira, Sybje, Mariska en Deborah sowieso want volgens mij zitten jullie allemaal ongeveer rond jullie NOD dan!) goed nieuws hebben! Mocht ik me op vakantie vervelen, ga ik voor jullie allemaal duimen! Lieve groetjes! 8)
Lieve meiden, Bedankt voor de meelevende reacties, zo fijn om hier te schijven. Deborah, balen joh die pukkels. Had ik laatst ook last van, nu wordt het weer minder. Heeft wellicht met hormoonveranderingen te maken. Succes met wachten. Sybje, wat spannend zeg. Ik hoop dat je maandag heel goed nieuws hebt! Chantje, veel succes en plezier bij de verloskundige! Spannend hoor! Cira, moeilijk om te wachten. Het is wel het beste om niet te vroeg te testen om teleurstelling te voorkomen. Maarja makkelijk gezegd, ben benieuwd of het lukt en hoop natuurlijk op gauw posi nieuws! Mariska, wat spannend! Hopelijk blijft je temp hoog. Meisje, ik wens jullie een hele fijne vakantie. Lekker van genieten, lekker ontspannen en kom maar terug met een mexico-beebje in je buik! Vandaag begin ik met provera. Ik heb mn naaste collega alvast voorbereid, haha. Vorige keren zat ik vaak op het werk te kokhalzen, te janken of werd ik ineens super boos. Ik ben benieuwd en hoop (ook voor mn omgeving) dat het deze keer meevalt. Gisteren heb ik nog wel een moeilijke dag gehad, heb flink liggen huilen in bed. Het moest er toch nog even allemaal uit. Maar nu voel ik me weer goed! Fijne avond allemaal!
Hoi meiden, snelle update van mij: 1 eitje was iets gegroeid, nu naar 14 mm, nu moet ik zaterdag weer echo en de samenlevingstest en misschien dan ook de pregnylspuit (voor de eisprong). Ben benieuwd. @sas: ga jij dan nu spuiten met de dosis waar je mee geeindigd bent? Ik had nu 9 dagen 50 IE en nu 3 dagen 50+1IE het eitje is maar 0,4 gegroeid in deze drie dagen ik vroeg of ik er een streepje bij moest spuiten maar zij zei van niet, wat is jouw ervaring? Aan alle meiden, misschien ben ik de enige want ik zie dat jullie allemaal ook wel relatief laat je eisprong hebben door bij.v clomid. ik baal alleen zo dat de cyclus dan nog best lang is (voor ons pco-ers natuurlijk wel kort) hebben jullie dat ook of ben ik een zeur en moet ik gewoon blij zijn dat ik gewoon uberhaupt een ei heb.... meiden morgen klets ik meer wnat dan ben ik vrij!
Hey meiden Pff nou straks kwam ik uit me werk, sta ik bij de bushalte krijg ik toch een enorme steek net links onder me buik, kwam een paar keer terug! Zou dat nu al me ei kunnen zijn?
aangezien de lengte van je cyclus zou dat heel goed kunnen. Hoop het voor je en lekker sexen vanavond. gr vruchtje
Nou meiden..in afwachting van mijn ongi na de Provera, gaan we een weekendje naar Brugge. Mn mannetje is jarig vandaag en ik heb hem verrast met een romantisch hotelletje daar! Volgende week Clomid 100 mg slikken! Succes allemaal en tot na het weekend!
@linda, goed hoor dat het eitje nu 14mm is. Deze groeit door. ik zou er geen streepje bij doen want dan kan er een overstimulatie ontstaan. Volgens mn gyn is hormonenspuiten net zo iets als koordansen. Hele kleine marges. Ik mag vanavond weer beginnen met spuiten. Ik begin dat weer met 100ie, net als de vorige keer. Alleen nu zullen ze misschien sneller de dosis verhogen dan de vorige keer. Ik heb toen een week gehad dat het bijna niet groeide. Ik hoop maar dat het wat sneller gaat deze ronde. De vorige keer heb ik 17 dagen gespoten. Dus je ziet je bent niet de enige met een lange cyclus. @bloemetje. Als de clomid deze ronde niet werkt, dan vragen of je hormonen mag gaan spuiten. Je moet optimaal gebruik maken van je leo behandeling, dus niet treuzelen bij de clomid. Heb ik ook gedaan en nu met hormonen spuiten heb ik een ei die springen wil. Enneh je hebt ook veel minder last van de bijwerkingen. @all succes met je behandeling en blijf positief en in jezelf geloven. Dat is namelijk al de helft van de behandeling.
Hallo allemaal! Mariska duim dat je temp morgen hoog is en natuurlijk over twee weken een pos.test. Chantje fijn dat het helpt! Veel plezier vandaag bij de vk. Thanx ik hoop ook dat de ongi weg blijft voor heel lang Meisje veel plezier op vakantie! Bloemetje ik wil pas volgende week zaterdag testen dan ben ik al overtijd. Ik hoop dat de bijwerkingen meevallen. Linda fijn dat er een eitje door groeid. HUP EITJE HUP GROEI MAAR DOOR! deborah spannend hoor! ik duim dat het je ei was Poohbear geniet van je weekend! Hier nog steeds hetzelfde wachten . Ben vanacht toen ik naar de wc moest ook nog eens van de laatste treden op de trap gevallen. Men wat kan dat pijn doen. Was vannacht er gewoon misselijk en duizelig van. Vandaag nog een dagje werken en dan weekend!
hoi sas elke maand is weer anders vorige maand had ik op dag 10 al eitje van 18 mm en mocht pregnyl al nu heb ik al 3x fm gehad, zit op dag 17 en gisteren waren eitjes nog steeds 11...dus mijn cyclus wordt helaas deze maand ook langer...t maakt me wel onzekere. ik mag ook niet zomaar verhogen, want t groeit wel weinig maar als t groeit reageer je toch, volgens de professor in mijn zhuis...morgen weer, hoop iig dat ie nu eindelijk groter wordt dan 11....want daar sta ik al 2 metingen oop..
Hello ladies, Testen vandaag binnengekregen, maar natuurlijk de verkeerde gekregen Zwangerschapstesten ipv ovulatietesten ( jahoor kheb de juiste besteld ) Vanmorgen terug dezelfde temperatuur, hopelijk stijgt ie morgen nog wat hoor...
Hoi! Ik ben weer terug van vakantie, heb het erg fijn gehad! Ik heb snel de laatste bladzijden even doorgelezen maar nog geen tijd gehad alles precies terug te lezen, maar dat ga ik later zeker doen! Hoe gaat het met iedereen? Sas, jammer dat je ongesteld bent geworden, fijn dat je zo positief bent en toch je eerste eisprong hebt gehad, zoals je zegt heb je inderdaad evenveel kans dan als ieder ander. Meisje, mocht je dit nog lezen, veel plezier op vakantie! Deborah, dan heb je waarschijnlijk je ei gehad! Hopelijk zet die temperatuursverhoging door. Linda, fijn dat je ei zo goed groeit, hopelijk groeit deze goed door, met een mooie eisprong tot gevolg! Bloemetje, jammer dat je geen ei hebt gehad, hopelijk gaan de hormonen hun werk doen! Cira, succes met wachten! Lot hoe gaat het met jou? Jammeke hoe was je echo vandaag?! Chantje, zo je bent al over de 9 weken zag ik! Wat fijn, wat gaat dat al snel zeg.. Hopelijk verdwijnt die misselijkheid snel! Hoe ging het vandaag bij de vk, spannend he zo'n eerste keer! Ik ben benieuwd! Mariska hopelijk is jou ei ook gesprongen en blijft je temp hoog! Alle nieuwe dames Welkom, en iedereen die ik vergeten ben, veel succes! Zelf zit ik te wachten op een eventuele eisprong, al zou dat ook niet kunnen gebeuren of nog wel weken op zich kunnen laten wachten, vorige keer was dag 47, daar van uit gaand duurt het nog wel even. Gelukkig was ik deze ronde maar 7 dagen ongesteld, dat is verassend kort in mijn geval. Ik gebruik in ieder geval ovulatie testen. Verder geen nieuws. Ik zal zo nog even het lijstje aanpassen. Groetjes en een fijn weekend allemaal! Liefs Milla
Even een update van het lijstje, ik haal de dingen die geweest zijn ook even weg.. 28 september: Sas beginnen met puregon Meisje0123 op vakantie Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 03 oktober: Sas7 1e fm/ Bloemetje laatste Provera, wachten op ongi. 04 oktober: Cira NOD 05 oktober : sybje NOD ,19 sep is het eitje gesprongen 08 oktober: Lot FM 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! 19 oktober: Deborah NOD? 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid 100mg 1x aangeslagen nu clomid 100mg+metformine Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid 50mg om te beginnen. Sas7: 1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Op naar de 2e ronde.
Hoi hoi, Milla, welkom terug Goed om te lezen dat je het fijn hebt gehad. Hopelijk heb je gauw een eisprong. Mariska, misschien een voorteken dat je de verkeerde testen hebt gekregen haha. Bengel, succes ik hoop dat bij de volgende meting je ei gegroeid is. Deborah, hopelijk een goed teken de hogere temp. Cira, wat vervelend dat je bent gevallen, rustig aan meid. Mn duimen draaien voor je. Sas, de gyn was zelf ook al begonnen over spuiten, maar dan na de tweede keer clomid (150mg) Ik ga het wel aankaarten als de 50mg niet werkt, want ik heb de vorige keer veel last van de 150 gehad. Poohbear, veel plezier! Wat een leuk cadeau voor je mannetje. Linda, dat wordt spannend meid. Maar inderdaad, wees blij dat je een ei hebt. Fijne dag morgen. All: ik duim voor jullie allemaal! Fijn weekend! X Bl'tje
Mariska dat is alvast om je over twee weken te overtuigen Milla fijn dat je een fijne vakantie heb gehad! Deborah dat is positief dat je temp omhoog is gegaan.