hoi dames, milla fijn dat je een goede vakantie heb gehad! Cira erg he wachten veel succes en hopelijk snel die posi test! deborah oh wie weet toch je ei dan, duim voor je! [-o< Mariska hoop dat je temp is gestegen en je je ei hebt gehad! Poohbear laat je ongi maar komen en bloemetje hopelijk heb je niet zo'n last van de provera succes! chantje hoe was het bij de verloskundige? en jammeke hoe was je echo? Linda ik hoop dat je ei is gegroeid vandaag en je samenlevingstest goed is Duim voor je! sas succes weer met spuiten je bent gelukkig positief dat is wel goed! Ik kom de komende week niet zoveel bij jullie want ons internet is kapot dus ben nu ff bij mijn ouders erg vervelend kan ik jullie niet zo volgen. Hoezo verslaving. Met mij alles goed verder ben op het moment aardig rustig en zie wel wat het deze maand brengt. allemaal veel succes en duim voor jullie allemaal! [-o< liefs
Lot rot zeg van je internet! Hoop dat je vlug weer thuis kan interneten! Hier nog steeds me temp 36.4 pffff hou het niet meer van de spanning hoor! Maarja moet toch nog even wachten!
F*ck ! Heb weer een heel ferme dip hoor, temp vanmorgen 36.4 dus 0.10 gezakt.... Blijkbaar dan toch geen eisprong gehad , maar ik kan dit maar niet geloven. Heb echt woensdag de sprong gevoeld ( alé dat denk ik toch ) zo'n steek dat ik kreeg bij het klussen en de dagen daarvoor zoveel pijn gehad in de eierstokken dat ie gewoonweg moet gesprongen zijn. Echt ik ben het strontzat dat het ofwel niet raak is ofwel m'n temp raar doet... Heb nu al 2 maal als ik een ei heb dat ie spontaan springt, al blij dat ik geen pregnyl nodig heb en nu dit weer... Sorry meiden van mijn gezeur maar zie het momenteel effen niet meer zitten.
Maris ik snap het helemaal hoor, zal daar ook niet goed van worden! Misschien toch gewoon even afwachten? En over 11 dagen testen!
ff snel... Mariska, dat je temp 1 tiende zakt wil echt niet zeggen dat je geen eisprong hebt gehad.. Bij mij ging de temp pas na drie dagen omhoog en is hij ook een aantal keer een beetje gezakt, terwijl ik echt zeker weet dat mijn ei gesprongen is. Als je terug kijkt in het forum over temperaturen en je bekijkt de laatste tempkaarten van de zwangeren (bovenste topic) zul je zien dat ook bij de meeste van hen in de wachttijd de temp wel eens met 1 tiende is gezakt, dus kom op meis, het kan vast nog goed komen!
[Even een update van het lijstje, ik haal de dingen die geweest zijn ook even weg.. 28 september: Sas beginnen met puregon Meisje0123 op vakantie Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 03 oktober: Sas7 1e fm/ Bloemetje laatste Provera, wachten op ongi. 04 oktober: Cira NOD 05 oktober : sybje NOD ,19 sep is het eitje gesprongen zit al op dag 29 misschien toch maar nod verschuiven naar 1 okt of zo ? 08 oktober: Lot FM 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! 19 oktober: Deborah NOD? 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid 100mg 1x aangeslagen nu clomid 100mg+metformine Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid 50mg om te beginnen. Sas7: 1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Op naar de 2e ronde.
28 september: Sas beginnen met puregon Meisje0123 op vakantie Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 03 oktober: Sas7 1e fm/ Bloemetje laatste Provera, wachten op ongi. 04 oktober: Cira NOD 05 oktober : sybje NOD ,19 sep is het eitje gesprongen zit al op dag 29 misschien toch maar nod verschuiven naar 1 okt of zo ? 08 oktober: Lot FM 09 oktober: Mariska NOD (?) 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! 19 oktober: Deborah NOD? 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid 100mg 1x aangeslagen nu clomid 100mg+metformine Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid 50mg om te beginnen. Sas7: 1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Op naar de 2e ronde. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3e ronde achter de rug van 100mg...
28 september: Sas beginnen met puregon Meisje0123 op vakantie Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 30 september sybje ongi geworden even checken of de clomid weer gestart mag worden ....... 03 oktober: Sas7 1e fm/ Bloemetje laatste Provera, wachten op ongi. 04 oktober: Cira NOD 08 oktober: Lot FM 09 oktober: Mariska NOD (?) 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! 19 oktober: Deborah NOD? 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid 100mg 1x aangeslagen nu clomid 100mg+metformine Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid 50mg om te beginnen. Sas7: 1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Op naar de 2e ronde. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3e ronde achter de rug van 100mg
hey meiden ... hier wat minder goed nieuws , ik ben weer ongi geworden . en dat op cyclusdag 29 wie had dat nou verwacht ? het voelt allemaal nog wat raar , ongi is ook gelijk helder begonnen stroomt ook al goed moet ik zeggen . hubbie is er van onderste boven en had daarnet even een huilbui en ja dan kan ik ook wel even. morgen belt de gyn voor de bloeduitslagen ik zal gelijk vragen of ik weer met de clomid mag beginnen ..... had het op de een of andere manier niet verwacht . L.sybje
He Sybje wat jammer nu ! Hopelijk de volgende ronde meer geluk voor jouw! Hier wachten we natuurlijk nog steeds af! Vanmorgen vergeten te tempen Dus morgenochtend maar weer even doen hoop dat die nog steeds 36,4 is of hoger! We blijven nog even klussen hoor! Want wie weet heb ik woensdag wel me ei pas! Wachten duurt echt lang!
Och Sybje wat rot voor jou en je hub! Ik wens jullie veel sterkte toe! Hier lijkt het er op alsof er een eisprong aan zit te komen.. De ovulatie test was vandaag nog wel negatief, maar ik voel allerlei krampjes, en merk andere vruchtbare tekens, ik hoop binnen nu een een week een eisprong te krijgen zou fijn zijn want vorige keer was pas op dag 47, we wachten af!
we gaan gewoon weer door ..... morgen belt de fert arts met de uitslagen van het bloedprikken (of de eisprong wel goed gegaan is ) . ben benieuwd zal gelijk vragen of ik weer clomid kan krijgen . succes meiden ! L.sybje
28 september: Sas beginnen met puregon Meisje0123 op vakantie Jammeke echo/Chantje 1e keer verloskundige 29 septemberoohbear226 wacht op ongi na Provera 30 september sybje ongi geworden even checken of de clomid weer gestart mag worden ....... 03 oktober: Sas7 1e fm/ Bloemetje laatste Provera, wachten op ongi. 04 oktober: Cira NOD 08 oktober: Lot FM 09 oktober: Mariska NOD (?) 14 oktober: Meisje 0123 terug van vakantie 17 oktober: Meisje 0123 NOD!?! Linda voortgangsgesprek 19 oktober: Deborah NOD? 20 oktober: Linda NOD 12 november: Milla NOD (?) 30 april: Chantje Uitgerekend 7 mei: Jammeke Uitgerekend Linda: clomid 150 mg slaat aan, negatieve samenlevingstest, nu 1e ronde spuiten maar weer negatieve samenlevingstest Cira : clomid 100mg slaat aan, nu 5e ronde clomid (4e met 100 mg) Milla: Verstoorde cyclus en PCO, spontaan eisprong gehad in eerste ronde voor derde kindje. Zit nu in ronde 2, binnenkort naar de gyn. Meisje: mannetje kampt met veel gezondheidsproblemen en spuit nu o.a. hormomen. Heeft nu superzwemmers! Echo geeft PCO beeld maar er is (nog) wel een eisprong uit zichzelf! Chantje: 2e ronde na mk zwanger dankzij 150mg clomid Lot: Clomid 100mg 1x aangeslagen nu clomid 100mg+metformine Bloemetje: Clomid niet aangeslagen. Kijkoperatie/ LEO gehad, nu weer aan de clomid 50mg om te beginnen. Sas7: 1e ronde puregon gehad. Eisprong en ongi vanzelf geworden zonder provera. Op naar de 2e ronde. Mariska: clomid 100mg slaat aan, 3e ronde achter de rug van 100mg
Hoi meiden, eindelijk weer een update van mij, vorige week wel 4x naar het ziekenhuis geweest! Het eitje groeide eerst niet echt vlot maar ik heb gister de pregnylspuit (voor eisprong) mogen zetten en nu krijg ik dus komende nacht waarschijnlijk mijn eisprong... wel hierdoor weer lange cyclus alleen natuurlijk super dat het gewoon allemaal werkt alleen... weer negatieve samenlevingstest. De vorige keer met comid zagen ze alleen dood zaad en nu helemaal geen zaad dit kan dus betekenen dat ik 'vijandig slijm' heb. De stappen zijn nu: we gaan er gewoon voor deze ronde (hoewel met name mijn hubbie) we weinig hoop hebben nu weer. 17 oktober voortgangsgesprek en als het dus (waar we zeer rekening mee houden) weer niet raak is dan krijgen we gesprekken over IUI
ik hoop het zo voor je, werken die ovulatietests goed bij jou? dat zou fijn zijn, dan weet je zeker wanneer je aan de slag moet... ik duim voor je!
Tja, op dit moment hebben we er weinig vertrouwen in allemaal, wel super zeg dat je een cyclus van 28 dagen hebt gehad, dan kan je zeg maar echt snel weer verder, ben benieuwd naar de uitslagen, als die goed zijn dan met volle moed deze ronde in!
Linda mijn gyn zei dat het wel een onbetrouwbare test is. Ze moeten maar net een beetje slijm afnemen waar ook daadwerkelijk zaadcellen in zitten. Ik hoop voor je dat je deze ronde positief mag afsluiten. In iedergeval super dat je gisteren pregnyl mocht zetten! @ all ik duim dat we allemaal snel met positief nieuws komen! Hier nog wachten ik wordt soms helemaal gek van mijn eigen. Ik heb al weer vanaf afgelopen dinsdag een raar gevoel in mijn buik, maar ben zo bang dat mijn lichaam weer een spelletje aan het spelen is.
Linda, ik kan me voorstellen dat je weinig vertrouwen hebt, ik hoop toch echt dat het allemaal mee zal gaan vallen! Wat zijn de mogelijkheden met 'vijandig slijm'? Chantje, hoe gaat het met jou? Hoe was het vrijdag bij de vk?! Oh Cira, wat spannend! Ik ga voor je duimen! [-o<
Linda, jeetje wat een heftig nieuws allemaal wel zeg! Circa spannend wanneer ga je testen? De rest van de meiden succes ook! Ik ben beetje onzeker nu, hoop zwanger om mij heen die 1 deze dagen zijn uitgerekend en dat voel je je lijf wel hoor! Ook had mijn vriend giseravond geen behoefte aan klussen en dan denk ik meteen dat me kans nu voorbij is gegaan! Kennen jullie dit?