Jippie gisteren een brief van de verzekering ontvangen en ze vergoeden de puregon. Dat is echt een pak van mn hart, want het liep aardig in de papieren. Nu kunnen we weer wat leuks doen met het geld. Hoe is het verder met iedereen? Het is een beetje stil hier op dit forum. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat.
Hoi Girls! Ik ben gestopt met tempen, ik werd er gek van! Ik moet gewoon afwachten... We klussen nu al 3 weken om de dag en moet je zeggen dat het erg frustrerend is soms! ik voel me net zo'n machiene die weer moet maar goed het is voor een goed doel zeggen ze! moet het nog maar even 11 dagen vol houden en dan toch maar gaan testen? Wanneer merk je beetje verandering aan je lichaam als het zover zou kunnen zijn?
Anneke; welkom Sas; wat fijn dat de verzekering de puregon vergoeden! Deborah; Ik merkte beide keren een paar dagen voor mijn nod dat ik zwanger was omdat ik me "anders" voelde. Maar dit verschilt enorm per vrouw, de een merkt iets en de ander helemaal niets...... Suc6 met wachten! Ik hoop dat met Jammeke alles goed gaat!
Hé lieve meiden, Ik heb nog niet alles bijgelezen maar toch even een kort berichtje. Ik ben hier na de provera aan het wachten op de De vorige keer duurde het vier dagen, hopelijk deze keer zeker niet langer. Ik denk dat ik ze zondag kan verwachten. Heb mega zere borsten, verder nergens last van! Vorige keren wel altijd, dus daar ben ik blij om. Sas, fijn dat je het vergoed krijgt! Anneke, welkom hier en veel succes! Deborah, heel begrijpelijk. Hou vol! Chantje, nog volop last van hormonen? Kreeftje, rustig aan, succes. Milla, hoe is het? Cira, spannend [-o< Lot, hoe is het? Verder kan ik nu niet terug lezen, maar hoe is het met de rest? Ik blijf voor iedereen duimen. Succes allemaal! Liefs Bloemetje
cira hoe is het met jouw? sas wat ontzettend fijn dat ze het vergoeden! deborah frusterend he als je niet precies weet wat je lichaam doet en dat klussen word dan zo'n verplichting dat is ook niet leuk succes! anneke welkom en succes! en de andere dames hoe is het? Met mij alles goed begin me wel wat meer zorgen te maken of de medicijnen zijn werk weer niet doen maar hoor het maandag toch wel spannend! Vanavond een avondje weg met mijn werk naar preston palace gezellig!
Hoi, @ Sas, wat super dat het middel vergoed wordt! Hopelijk blijft het zo met de aankomende veranderingen in de zorgverzekeringen. Voor nu gewoon lekker genieten, je hebt al genoeg om mee bezig te zijn zonder al die kosten! @ Deborah, met 11 dagen voor NOD merken de meesten nog geen veranderingen. Ongeveer 7 dagen voor NOD kan een bevrucht eitje zich innestellen vanaf dat moment komt er HCG in je bloed, en dan kun je veranderingen merken. In het begin is het zo weinig dat je er vaak niet zo veel van merkt, het verdubbelt zich dan elke dag en rond je NOD zou je al wat kunnen voelen. Ik hoop voor je dat het raak is. @ Bloemetje hopelijk komen de 's snel, en kun jij met een nieuwe ronde beginnen! @ Lot, ik hoop echt dat die medicijnen gewoon hun werk doen! Laten we hopen dat jij niet hoeft te gaan spuiten. @ Cira, heb je het nog steeds vol kunnen houden niet te testen? Goh ben zo benieuwd! Ik hoop zo dat je zwanger bent, zou leuk zijn weer een zwangere op ons lijstje, en het geeft anderen ook weer moed. Heel veel succes! @ Chantje, ik weet ook precies wat jij bedoeld met dat 'anders voelen' het is alleen zo moeilijk te verwoorden! Hoe gaat het met de rest? Hier gaat alles goed, nog steeds geen eisprong. We wachten af. Vandaag heb ik een brief gekregen van het ziekenhuis, ze wilden eerst de gegevens opvragen van 5 jaar geleden toen ik zwanger ben geworden van de oudste. Is prima, maar zo duurt het wel wat langer, dat vind ik wel jammer.. Ik ben nu in Veldhoven onder behandeling en eerst in het Catharina ziekenhuis, waar zijn jullie (dames uit Brabant) onder behandeling? Fijne avond allemaal!
Mila bedankt voor je uitleg! ja ik ga maar rond de 20ste testen dan weet ik zeker of het raak is of niet! Misschien heb ik me eisprong al gehad? Misschien nog in aantocht? Ik weet het niet we zullen zien! Rond de 20ste ga ik testen als ik nog nie ongi ben geworden, als de test negatief is, ga ik mijn gynocoloog bellen om even wat voor te schrijven om me ongi door te laten komen en dan kan ik aan mijn eerste ronde clomid
Dag meiden! Ben effe weggeweest, omdat ik niets te melden had. Mag maandag voor Fm komen, na 2e clomid kuur 100 mg Ben nu wel beetje zenuwachtig...ikvoel geen eipijn ofzo...hoop maar dta er nu wel wat groeit!
hallo allemaal! Het testen was vanmorgen niet meer nodig ik ben vannacht ongi geworden Het lijkt wel of wij gewoon niet mogen. Maandag dus weer beginnen met clomid. Ik denk ook dat ik de gyn ga bellen of ik niet eerder terug mag komen. Wel hebben we besloten om nog 2 ronde clomid te gebruiken en dan minimaal 1 maand even niks. Ik heb zo het gevoel dat er nog meer aan de hand Dames allemaal weer super bedankt voor het duimen!
Anneke welkom hier ik hoop dat je snel zwanger mag raken. Bloemetje hoop dat je ongi snel komt. Mariska hoe is het? Deborah goe joh lekker de temp weg gesmeten. succes! Milla jammer dat je nog even moeet wachten, maar je nieuwe gyn kent dan wel al een beetje je situatie. Lot veel plezier! Poohbear ik duim voor je! Voor iedereen die ik ben vergeten ik duim voor jullie!
Cira; wat onwijs vervelend voor jullie. Vervelend is natuurlijk niet het juiste woord maar er maar ik mag geen scheldwoorden gebruiken...........
cira wat ontzettend balen zeg had het zo gehoopt voor jullie. Hopelijk wil de gyn je helpen, en dat gevoel dat ken ik dat je soms denkt dat er meer aan de hand is erg he! Sterkte! poohbear hopelijk slaat de 100mg aan en zien ze maandag een mooi ei ik moet ook maandag! deborah vervelend die onzekerheid zo... milla erg he als je zolang moet wachten kan dat niet sneller, hopelijk krijg je deze ronde weer zelf een kans met een mooi ei...
Circa Ik vind het echt KLOTE voor jullie! Je heb toch hoop en dan ineens alles in 1 klap weg! Ik hoop dat de 2de ronde clomid een wonder doet!
2lot23 jij ook sterkte maandag dan...spannend he? Is het jou eerste ronde clonid 100 mg? @cira Balen meis!
Cira wat vind ik dit zo erg voor jullie, soms heb ik dit ook hoor dat ik denk dat er bij ons nog meer niet klopt... Het kan je inderdaad wel even goed doen om een maandje te stoppen, hopelijk heb je in die maand dan een eisprong uit jezelf. Hier is het afwachten hé tot dinsdag, maar deze nacht zo ziek geworden, overgeven overgeven en nog es overgeven Sinds deze morgen heb ik koorts 38.3 heb net even een nurofen genomen, hopelijk helpt dit om de koorts te doen zakken ( als er iemand tips heeft dit is altijd welkom hoor ) M'n tepels doen ongelooflijk veel pijn maar dit zal nu wel komen door het ziek zijn. Alle meiden heel veel succes gewenst...
Hé meiden, Lot, spannend maandag, ik duim voor je hoor. Veel plezier vanavond. Milla, jammer dat jullie nu wat langer moeten wachten, maar wel belangrijk dat ze alles mbt de vorige keer goed op een rijtje willen hebben. Ik ben in Helmond onder behandeling bij twee ferti-artsen. Deborah, spannend, ik hoop dat de clomid niet nodig is. Poohbear, succes maandag, ik duim. Cira, wat @#&% voor jullie! Sterkte! En als je nou écht lang blijft twijfelen, vraag om een kijkoperatie, dan weet je tenminste zeker of alles goed zit. Het gaat zeker goed komen meid, volhouden. Knuf! Mariska, succes met wachten, ik duim ook voor jou. Liefs aan alle meiden! Hier gaat ie goed, nog steeds geen last van de provera gehad. Alleen wel 's nachts een bh aan van de pijn. Maar dat is alles, niets te klagen dus. Merk alleen nog niets van de Vorige keer voelde ik wat meer voortekenen. Hopelijk blijft het niet al te lang meer weg... We zien wel. Ik ga hier nog gauw even aan de poets, hard nodig, pffff. Fijn weekend dames, X Bloemetje
Mariska, en beterschap natuurlijk! (lijkt het trouwens niet een beetje ergens op? Ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar ....) Nouja, succes iig.
Pffff kweet het niet hoor, die koorts is toch niet normaal hé? Alé net gemeten en gelukkig mooi gezakt naar 37.1 ben eens benieuwd hoeveel het morgenochtend zal zijn... Weet het niet hoor meiden, khoop natuurlijk dat ik zwanger zou zijn maar denk dat dit geluk niet voor mij weggelegt zal zijn deze maand