PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cira, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    hoi Poohbeer ik weet hoe je je voelt. Ik vond die clomid ook hopeloos. Ik ben er bijna een jaar mee bezig geweest in alle soorten en hoeveelheden, maar helaas, heeft het bij mij nooit echt gewerkt. Nu met puregon gaat het goed. Laat de moed niet zakken er zijn nog genoeg middelen die wel werken. Ik zal donderdag aan je denken als ik ook de fm heb. Succes met broeden.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas7
    Thanks... Ik weet dat ik niet mag klagen. Het is pas de 2e ronde clomid en we zitten pas 3 maanden in de mmm. Maar ik sta niet echt bekent om mn geduld...slechte kant van me, dat ongeduldige.
    had gewoon gehoopt dat er een mooie zou zitten, maar geloof niet dat dit hem word!

Jij ook succes met broeden! duim duim duim voor donderdag!

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @poohbear. Die medische molen is er om je geduld bij te brengen. Straks ben je een heeeeeeel geduldige moeder. haha. Ik ben ook zo'n ongeduldig type, dus ik weet precies hoe het is.
    gr, sas7

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Haha, ja wie weet is dit mijn "levensles", geduld hebben.
    gaat soms weken goed, maar opeens word iedereen om me heen zwanger, en dat steekt.
    Of je krijgt van die opmerkingen van mensen die niet weten dat je in de mmm zit. zo van, wordt het voor jullie geen tijd om..nemen jullie geen kinderen, of...ben je zwanger?

5. Milla

Milla Niet meer actief

@ Mariska, wat jammer nou! Ik had het zo voor je gehoopt, ik hoop dat je de volgende ronde wel lukt!

@ Poohbear, jammer dat er nog niks te zien is! Hopelijk gaat dat nog wel komen hoor! Ik duim voor je!

@ Sas Fijn dat jou eitje goed gegroeid is. Hopelijk is het de laatste keer dat jij die vervelende pijn hoeft te ondergaan!

@ Lot hoe was jou FM?

@ Deborah, ja zeker vreemd, geen pijl op te trekken! Hoe gaat het nu met jou? Hoe lang is het geleden dat je de eisprong gevoeld hebt?

Hier zet de ongi nog niet echt door, ik verwacht dat dat nog wel komt, maar ik laat mijn banner voor de zekerheid nog even voor wat die is.

6. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb even op internet gekeken en het rood/bruin verlies dat ik heb is geen ongi maar een voorbode ervan doordat de hormoonspiegel verandert. Dit duurt waarschijnlijk een paar dagen en dan gaat de ongi doorbreken. Dit was vorige keer ook het geval dat ik een paar dagen zo onzeker was, ik weet niet of jullie je dit nog kunnen herinneren...
    Fijn, nu weet ik tenminste wat ik kan verwachten. De eerste dag van de cyclus moet dus nog komen maar is wel in aantocht. We zullen zien wanneer het begint. Hopelijk over een dag of 3 dan heb ik een hele mooie cyclus (28 dagen) nu maar hopen dat er de volgende keer ook een eitje mag groeien!

7. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Maris jeetje meid echt KLOTE voor je (sorry voor het taalgebruik) ga je nu weer aan de clomid?

Mila: ik weet niet precies wanneer me eisprong was ik dacht dat ik hem op de 27ste (september) had gevoeld, maar goed dat kan ook andere steken zijn :rolleyes: Moet je altijd je ei voelen?

8. Milla

Milla Niet meer actief

Nee dat hoeft helemaal niet maar aangezien jij een tijdje geleden dacht dat je hem gevoeld had zou je bijna je NOD kunnen hebben, vandaar..

9. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Dus zou ik al eerder kunnen testen bedoel je?

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    maris wat balen dat je ongi bent geworden succes!

poohbear wat shit dat er niet echt iets te zien was duim voor je dat er donderdag wel wat zit!

sas super dat er wat groeit!

milla fijn dat je nu weet wat er komt!

deborah hoop dat het raak mag zijn bij je!

chantje, jammeke, bloemetje, cira en alle andere dames hoe is het met jullie?

Ik heb mijn fm gehad vandaag en helaas slecht nieuws er was niet echt activiteit te zien dus aan de menstruatie opwekkers en dan beginnen met spuiten vind het wel erg spannend en eng dat spuiten heb al uitleg gehad......wanneer mag ons kindje in mij gaan groeien.....

liefs

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23
    balen he, dat ze niet willen groeien?!

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    ja poohbear dat is zeker balen weer een tegenvaller maar ff een rotdag en dan gaan we er weer voor, ik probeer positief te blijven al is dat soms erg moeilijk.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het gaat hier ook al beter dan vanochtend...effe flin wezen shoppen (mocht winterjas uitkiezen van mn oma!)
    Sorry als ik zo klagerig overkwam vandaag..
    Morgen is er weer een bigsmile op mn koppie!
    Ga zo lekker effe in bad mediteren...
    doei doei

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    poohbear geeft niets hoor klagen is soms nodig en hier kan je gewoon lekker je hart luchten hoor!

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo meiden hier gaat het wel weer een beetje voel me echt zo moedeloos :( . Vandaag moet ik weer aan de clomid. maar moet van manlief toch nog even testen aangezien mijn ongi zo raar is :rolleyes: . Manlief hoopt toch stiekum nog denk ik.

Merk echt dat het zat begin te worden steeds weer die stomme clomid pillen met de bijwerkingen :x . Merk ook dat ik echt sacho ben nu (heb ik anders nooit).

Mariska ik weet precies hoe je je voelt! dikke knuffel!

Lot das zwaar ****** nu hopen dat je met spuiten mooie eitjes krijgt.

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    net testje gedaan en precies wat ik al wist hartstikke negatief.

net alweer de eerste dosis clomid ingenomen.

Meiden welterusten allemaal!

17. Milla

Milla Niet meer actief

Lot wat rot zeg! Wat ontzettend jammer!

Deborah, ja dat bedoel ik.. Als jij felle steken hebt gehad waarna jou temp omhoog is gegaan, dan is de kans groot dat jij toen een eisprong hebt gehad, tel er 14 dagen bij op en je hebt je NOD..
    Een eerdere cyclus met een aantal dagen, wil niet zeggen dat de volgende cyclus net zo lang duurt, die kan ook korter of langer zijn.

Cira wat bedoel je met dat je ongi raar doet? Zet het niet echt door ofzo?
    Ik wens jou een positieve nieuwe ronde toe!

Poohbear, goed dat je je weer wat beter voelt. En klagen mag hier hoor, ik denk dat iedereen zo haar baal momenten heeft, er is niets prettigers dan dat van je af te schrijven toch? En voor steun zijn we hier ook!

Welterusten allemaal!

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot23 he lot welkom bij de club van spuiters. Je zult zien dat je nu wel een mooi ei gaat krijgen. Het is niet eng en je voelt je er veel beter bij dan bij de clomid. Ik vond het echt jammer dat ik dit niet eerder had gedaan. Clomid is echt rot spul en het werkt niet altijd. Wat ga je spuiten, Puregon?

19. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nou Dames het is game over voor mij! De duivels zijn hier ook gekomen :( Ik snap er niks meer van! Nu zit er maar 5 weken en 1 dag tussen de laatste menstruatie! Nou overmorgen maar voor het eerst aan de clomid beginnen, ben ik best zenuwachtig over! Raar?

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deborah Het is helemaal niet raar dat je zenuwachtig bent om met clomid te beginnen hoor... Hopelijk heb je dan een mooi eitje. Moet je ook voor een FM?

Hier ga ik ook morgen terug met de clomid beginnen en maandag 22 oktober voor een FM (cd15), hopelijk groeit er dan terug een eitje maar heb er geen goeie hoop op :cry:

Deel Deze Pagina